Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

T.Veenstra 28-09-2020

Bestelling en levering volgens afspraak. Prima.
Perfecte service!
Ik ben erg blij met mijn aankoop. Top!

thijs 28-09-2020

Een hele fijne winkel met heel veel keuze en voorraad. De medewerker die mij hielp met de inruil en de aanschaf van van apparatuur heeft veel kennis. Zeer prettig geholpen, men neemt alle tijd voor de klant. Als je moet wachten is er een kopje koffie. Ligt iets buiten Urk en daardoor snel bereikbaar via de snelweg.

Martin 28-09-2020

Uitstekende webshop met ruim assortiment eenvoudig te vinden artikelen.
Doeltreffende update over stand van zaken bij verzending.
Mijn aankoop voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Marek 27-09-2020

I have bought many things from CameraNU.nl and I have always been very happy with my purchases. The shopping experience with them is exemplary. Anything from a professional lens to a tethering cable came promptly and as described. Prices and warranties are competitive. Never any problems - highly recommended!

Mitchel 27-09-2020

Super snel bezorgd en product precies zo als beschreven online.(DJI OTG kabel) werkt super!!

Rohan Hoeksma 27-09-2020

Fijn en deskundig personeel. De klantenservice is super en daarnaast ook een gevarieerd aanbod online. Ik koop graag mijn camerabenodigdheden bij CameraNU.

Piet 27-09-2020

De dienstverlening van dit bedrijf is uitmuntend! Meerdere malen heb ik ervaren dat storingen en mankementen aan producten goed en snel verholpen worden via de verschillende leveranciers. De communicatie is daarbij uitstekend en verzendkosten werden niet in rekening gebracht.

Hilde 26-09-2020

Helpen je super , beantwoorden al je vragen ! Top service en snelle levering..

Jan K. 26-09-2020

het product wat ik zocht was verkrijgbaar en ik kon er de volgende dag al over beschikken en dat alles voor een zacht prijsje (helemaal gelukkig.)

Henry 26-09-2020

Bezorging was mega snel. Keurig verpakt en fijn dat alle bonnen direct werden gestuurd. Ben ook blij met het product

Gabriela 26-09-2020

Snelle en goeie service, prijzen zijn goed aangescherpt. In de winkel zelf werkt heel kundig personeel, vriendelijk en ik heb nooit problemen gedag met bestellingen. Kortom allemaal perfect.

Martin Nauta 25-09-2020

Cijfer: 10

Per ongeluk een verkeerde maat adapterring besteld. Werd na telefonisch contact keurig geholpen door een medewerkster die me helder en duidelijk uitlegde hoe dat opgelost kon worden. Binnen een dag had ik de goede maat en is de verkeerde bestelling retour gegaan. Helemaal top.

Daan 25-09-2020

De service was goed, de medewerker deed zijn best , en was heel aardig, maar voorraad was erg beperkt. Er waren amper a merk nds op voorraad iets wat heel belangrijk is in een fysieke winkel. Omdat als die breken je meteen een nieuwe wilt kunnen halen. Ook was er beperkt voorraad peakdesign capture clip beschikbaar. Alleen zilver. Echter toch gekocht uit noodzaak. Ik heb een fotokop gekocht van voor mij een onbekend merk erg hoog geprijsd voor een Chinees product. Maar de kwaliteit heeft mij positief verast. Echter was ik daartoe genoodzaakt opdat mijn qr plaatje niet beschikbaar was.

in het verleden heb ik online besteld en dat blijkt dan ook het beste te werken voor mij.
Erg jammer want ik wilde fysieke winkels graag supporter zodat ze blijven bestaan. Voor noodgevallen zoals een gebroken Nd, maar voor mij heeft het geen toe gevoegde waarde, Jammer.

Marjolein 25-09-2020

Erg fijne winkel, werd mij door meerdere mensen aanbevolen en terecht. Ze nemen de tijd voor je en geven goede neutrale uitleg over de verschillende soorten camera's en andere artikelen. Het gaat erom wat jij wilt en zij helpen je door te vragen een keuze te maken, daarbij zullen ze je absoluut niks proberen aan te smeren. Kom hier zeker weer eens terug! (Mijn aanschaf uiteindelijk om te gaan starten met fotografie: een Nikon D5600 met een 18-140mm lens, tasje en reinigingssetje, daarbij een bon voor 3 jaar lensreiniging kado gekregen)

RalphM 25-09-2020

Goede webshop, snelle levering en fijne retour beleid. Uitstekende klantenservice.

Yvonne 25-09-2020

Maakt waar wat ze beloven, de ene dag besteld, de volgende dag in huis. Netjes verpakt, goede levering.

Michel Hagen 24-09-2020

CameraNu Apeldoorn; goed advies, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een super assortiment!

R de Vries 24-09-2020

Zeer tevreden met de Linux FZ 1000 zeer snelle levering Helaas zat er geen koordje voor de lensdop bij, na contact met camera nu was beloofd mij er alsnog een toe te sturen helaas nog niet ontvangen

Barry jansen 24-09-2020

Gewoon goed volgens afspraak...

‘s avonds besteld en de volgende dag netjes met de post bezorgd!

Martien 24-09-2020

Ruime keuze in artikelen en normale prijs. Vandaag besteld morgen in huis. Overzichtelijke website. Netjes verpakt en keurig verzonden.

Mirjan Straatsma 24-09-2020

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces.
Wat prettig is dat je goed op de hoogte wordt gehouden van het orderproces (ontvangen, versturen, bezorgdatum- en tijdstip.

Andreas 23-09-2020

Als zeer tevreden vaste online klant besloot ik om bij Cameranu in Amsterdam mijn Nikon camera in te ruilen voor een camera van Sony.

Eerst via de website een indicatie van de inruilwaarde opgevraagd waar direct op werd geantwoord. Uiteindelijk de camera in de winkel van Cameranu nog eens laten taxeren en zij kwamen op hetzelfde bedrag uit. Erg fijn als een winkel niet ieder normaal gebruikspoortje gebruikt om de waarde omlaag te brengen!

Cameranu in Amsterdam bestelde een nieuwe camera met objectief voor mij zodat als ik besloot mijn camera in te ruilen, ik over een hele nieuwe zou beschikken. Wederom heel erg fijn aangezien het toch om dure apparatuur gaat!

Na een week de camera ingeruild en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop maar misschien nog wel meer met de service van Cameranu.

Heel er bedankt en tot snel!

martijn 23-09-2020

zowel online als in de winkel heb ik kunnen vinden wat ik zocht.

+ punt : als ik op de site mijn camera opzoek zie ik gelijk welke toebehoren er nog meer verkrijgbaar zijn.

Jasper 23-09-2020

Omdat ik op zoek was naar een specifiek type belichting kwam ik al snel uit bij Cameranu.nl. Zij zijn (zo ver ik kan vinden) de enige die dit product op de Nederlandse markt aanbieden. Wel was het desbetreffende product nog in pre-order status. Zodoende heb ik de herinneringsfunctie gebruikt als reminder voor wanneer het product of voorraad zou zijn. Een week later was het zo ver en kreeg ik netjes een mailtje in mijn postvak dat het product op voorraad was. Ik heb toen gelijk via een vlot proces de belichting besteld. Een dag later was het er in goede staat en kon ik aan de slag. Ook werd een vraag snel beantwoord via de chat functie van de klantenservice. Al met al een dikke pluim voor de snelle en nette behandeling van team Cameranu.nl

John Titaley 23-09-2020

Zeer vriendelijk, vakkundig en professioneel. Assortiment is ook zeer uitgebreid en Up-To-Date.
Mijn ervaring wederom: Er wordt geluisterd naar de wensen en behoeften van de klant.
Klantgerichtheid of klantgericht denken vind ik zeer belangrijk.
Heel veel succes.