Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 890 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Snelle levering en goede service en advies 27-04-2021

‘s Avonds om 22:53 uur mijn bestelling voor een nieuwe verrekijker gedaan en de volgende dag om 14:45 was de kijker binnen. Dus die belofte wordt echt waar gemaakt.
Ook wordt er de mogelijkheid gegeven om goed te vergelijken ook op technisch vlak.

Chris 27-04-2021

Goed advies gekregen en goed geholpen bij de aanschaf van een polarisatiefilter

Alexander Koptin 27-04-2021

Zeer uitgebreid assortiment. Alle artikelen hebben duidelijke omschrijving met specificaties en technische details. Bij elke artikel is een optie met doorschakelen naar bijpassende accessoires.
Handige zoek systeem. Zeer snelle levering en terug betaling bij retour.
De beste fotowinkel ooit. Een echte aanrader!
Super bedankt, cameranu.nl !

Casandra 26-04-2021

Goede service. Ik had een camera accessoire nodig, maar ik vond het lastig te bepalen wat ik nodig had. Daarvoor heb ik de klantenservice van Cameranu.nl gemaild, zij hebben binnen een dag gereageerd en ook goed advies gegeven. Het product wat ik binnen heb werkt zoals verwacht en ik ben er super blij mee! Heb de dag erna nog 1 gehaald. Dus ik raad deze webshop aan!

Mars 26-04-2021

Duidelijke overzichtelijke site vriendelijke mensen goed advies
Online gaat alles zo snel en makkelijk, voor mij is een fysieke winkel overbodig op deze manier

DJI Marco 26-04-2021

snelle levering en prima bezorging, jammer alleen dat je een + pakket moet aanschaffen i.p.v standaard

Ramon 26-04-2021

Gekozen voor deze winkel omdat mijn product op voorraad was, de afhandeling zeer correct, de verzending was goed verpakt en netjes verzonden. Daarnaast nog contact gehad met een vraag wat ook zeer snel beantwoord werd, dus kortweg, een aanrader.

Pam 26-04-2021

De informatie op de website hielp mij het juiste product uit te zoeken voor mijn vraag. De verzending was snel. Het product is precies goed. Ik geen CameraNU een tien. Dit is hoe je wilt dat het gaat. Duidelijk, betrouwbaar, snel.

Diana 25-04-2021

Camera.nl is een super goede firma, zowel online met heldere product omschrijvingen, duidelijke website als de winkels waar erg vriendelijk en behulpzaam personeel werkt! Goede prijs-kwaliteit!
Ik zou zeker Camera.nl aanbevelen 😀👍🏼

Jelle 25-04-2021

CameraNU.nl is voor mij toch wel DE fotospeciaalzaak. Uitgebreide keuze, voortreffelijke service en redelijke prijzen voor de best materialen. Bovendien ook nog hele aantrekkelijke aanbiedingen zoals de tussenringen die ik nu heb besteld. Hiermee worden de macro-mogelijkheden weer haast grenzeloos verruimd.
De volgensde keer kies ik zeker weer voor CameraNU.nl

Peter 25-04-2021

Prima webshop. Snel geleverd tegen concurrerende prijs. Na een eerder bezoek aan de fysieke winkel had ik er nu dit niet mogelijk is, alle vertrouwen in dat ook een internet levering goed zou komen. En mijn vertrouwen werd niet beschaamd.

Astrid 25-04-2021

Bij aankomst hadden we geen goede start met de verkoper, we hadden een misverstand over het al naar binnen wandelen vd winkel, dit was niet goed aangegeven (we moesten even wachten - maar bij de deur staat aangegeven, max 20 personen, bovendien hadden we een afspraak). In eerste instantie mochten we de camera niet buiten testen, maar uiteindelijk toen bleek dat we echt serieus waren, mocht het wel. Voelde mij eerst niet zo serieus genomen.
We werden overgebracht naar een andere vriendelijke verkoper en dat was een toppertje, veel kennis van zaken en goed meegedacht in bepaalde acties zodat we optimaal konden profiteren van de lopende kortingen. Goed advies gekregen op deze Sony.

René, Emmen, Dr. 25-04-2021

Onlangs heb ik Caruba tussenringen voor macrofotografie gekocht. Dit na goede en duidelijke informatie, op de site van CameraNu.nl, dat dit een goed en goedkoop alternatief is voor een macrolens. Ook na de koop kreeg ik nog een aantal tips voor macrofotografie met behulp van tussenringen.
Kortom ik ben zeer blij met mijn aankoop, de goede pre en after sale en de snelle levering.

Ineke 25-04-2021

Heel blij ben ik met mijn Sony 70-350mm lens. In Groningen namen ze alle tijd om me goed advies te geven, heel prettig!

Gerrit B 24-04-2021

Bij fysiek bezoek vriendelijk ,vakbekwaam en latan zich niet ophaasten.
Online (Corona) snelle levering.Goed verpakt

R de Rooij 24-04-2021

Snel verzonden goed verpakt en perfecte lens besteld naar aanleiding gelezen revieuws

Liudo 24-04-2021

Zeer snelle en correct levering. Zeer verzorgde levering. Het product is kwaliteitsvol.

Jennifer van Hal 24-04-2021

Hele fijne winkel, ze hebben mij geholpen met het ontvangen van de nieuwsbrief, ik had mij wel ingeschreven maar ergens lukte het niet hem ontvangen, aardige mensen bij de klantenservice, duidelijke website met goede productfoto’s informatie en reviews. Betalen gaat makkelijk, snelle verzending, keuze om het naar een ophaalpunt te laten sturen, netjes verpakt en goed ontvangen. Erg tevreden met mijn bestelling en wat betreft de klantenservice erg behulpzaam, daar kun je zeker goed met vragen terecht!

arturjc 24-04-2021

I've done a lot of purchases at this store and they were all excellent.
I contacted cameranu by chat several times by making my purchase, and all my doubts were duly clarified.
Packaging is always excellent. And delivery times are splendid.
5 year warranty is a excellent extra.

Maurice van Munster 24-04-2021

Caruba tussenring set voor Nikon besteld
Snelle levering
Artikel op voorraad en het was een speciale aktie dus dubbel blij mee.

Rob Severein 24-04-2021

'Op voorraad' is 'Op voorraad' en 'Volgende dag in huis' is ook echt 'Volgende dag in huis'. Daar kun je van op aan. Een zorg minder als je snel iets nodig hebt voor bijvoorbeeld een shoot. Een aanrader!

Karin Klumpers 24-04-2021

Op vrijdag 16 april de Canon EOS 90D besteld en zaterdag al in huis, geweldig! Netjes verpakt. Ik had de klantenservice gebeld over een instelling van de camera en werd meteen vriendelijk geholpen zonder lange wachttijden. Ook via de chat binnen 12 uur een reactie via email. Super!

Dedijk 23-04-2021

Webshop geeft de mogelijkheid om geïnformeerd te worden als een artikel weer voorradig is. Gedaan kreeg bericht besteld in geleverd. Top.
Snel en eenvoudig.

Hans 23-04-2021

Viel lekker mee ,was duidelijk.was tog beter dan ergens anders.vortex verrekijker gekocht,prima naar mijn zin verlopen.erg tevreden.
Hans

zingametall 23-04-2021

Altijd op tijd geleverd, heel goede service en degelijk materiaal ,alles voor camera en meer te vinden het gebruiken waard.