Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 10-04-2021

Ik zocht een goede kwaliteit filter voor mijn camera, daarom gekozen voor Cameranu.nl om zeker te zijn dat ik geen rommel zou aanschaffen. Website is duidelijk en overzichtelijk, producten zijn makkelijk te vinden. En ook de prijs is prima.

Mike 10-04-2021

De opnametafel vlot en netjes verpakt ontvangen. Komt overeen met foto’s en beschrijving.

Walter 10-04-2021

Mijn online bestelling was grondig fout gelopen. Maar dit werd snel helemaal opgelost na één mailtje. De bestelling werd enkele dagen perfect afgeleverd. Keurig verpakt.
Een zaak met een grote catalogus aan producten, die ook daadwerkelijk in stock blijken te zijn. Daarnaast zijn ze zeer klantvriendelijk.

Karina 10-04-2021

Vorige week de Wimberley PP-200 The Plamp II bij cameranu.nl aangeschaft.
Natuurlijk eerst een goed onderzoek gedaan onder de diverse aanbieders.
Maar al snel kom je tot de conclusie dat je bij cameranu.nl op de eerste rij zit.
Je krijgt een kwalitatief uitstekend product voor een eerlijke prijs wat er voor zorgt dat er een goede prijs/kwaliteit verhouding is.
Tel daarbij op de goede en snelle service, de gratis verzending dan weet je dat je goed zit.

Zeer tevreden met cameranu.nl

Dirk Biermans 10-04-2021

Steeds een snelle levering, altijd de beste prijs en zeer correcte informatie

Paul van Os 10-04-2021

Ik zocht een goede en betaalbare verrekijker en kwam via wat gegoogel bij cameranu.nl terecht voor de kijker die ik op het oog had. Hun bestelsite werkt prima en is zeer gebruiksvriendelijk. En de volgende dag werd het pakket perfect op tijd bezorgd.
Ik ben zeer tevreden .

Paul van Os

John Geven 10-04-2021

Geweldige service en mijn lens op voorraad. Binnen een half uur alles geregeld bij CityFoto Eindhoven.
Altijd positief. Super.

Stefanie Mulder 10-04-2021

Wat een super service van CameraNU! Ik heb hier onder andere mijn Canon systeemcamera gekocht en ik kon het dezelfde dag nog ophalen. Erg fijne communicatie met de medewerkers. Maanden geleden had ik mij via CameraNU.nl aangemeld om bericht te ontvangen wanneer de schaarse Canon EOS-R adapter weer beschikbaar zou zijn. Een paar dagen geleden kreeg ik het bericht, gelijk besteld en de volgende dag in huis! Andere aanbieders hadden de adapter nog niet. Kortom, heel tevreden met de fijne, betrouwbare en super snelle service van CameraNU!

Hans Penders 09-04-2021

Statief gekocht maar niet goed gekeken, bleek een makro statief te zijn(wel bloedmooi).
Vriendelijk geholpen aan de telefoon en kon zonder veel moeite omruilen.
Nieuwe statief razendsnel bezorgd.
Al eerder bijzonder prettige ervaring gehad met dit bedrijf.

L. Sturm 09-04-2021

Super webshop, makkelijk in gebruik door de goede filters.
Macrolens gekocht, sigma 105 mm.
Top lens, prachtige resultaten geboekt.
Kortom, cameraman.nl is het adres!
Trouwens... ook perfect voorzien van telefonisch advies!
En natuurlijk s’avonds besteld en de volgende dag in huis.

Joop 09-04-2021

Uitstekende service, komen de afspraken na en in de winkel in Eindhoven zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Ik ben zeer tevreden!

Remco 09-04-2021

Goed en duidelijke webshop met een ruim assortiment met veel producten op voorraad. Snelle en correcte levering met goed verpakkingsmateriaal.

Frank 09-04-2021

Kamera nu Eindhoven, voorheen Cityfoto, altijd vriendelijk personeel, altijd tijd voor een bakkie, voelt bijna als thuis komen. Daarnaast is al het personeel zeer kundig en is goed advies altijd op zijn plek.

Hermö 08-04-2021

Deze shop heeft soms interessante aanbiedingen. Een ervan laatst gebruik van gemaakt, Artikel in winkelwagen gedaan en vergeten. Mooi dat ze een bericht sturen dat het voor mij bewaard was. Ik had toen voor wat meer info over de camera gevraagd en ook dat werd een dag erna via email gestuurd. de communicatie was Ok.

Marja Sangers-Bijl 08-04-2021

Een geweldige winkel waar ik graag kom. Een uitstekende service en goede uitleg. Altijd bereid om iets meer te doen voor de klant dan alleen de aankoop. Zeer tevreden over de producten en bijbehorende garantie. Bij problemen of als je iets niet snapt doen ze niet moeilijk en nemen ze alle tijd voor je met een kopje koffie of thee erbij. Ook tijdens de lockdown en de tijdslot blijven ze geduldig en vriendelijk! Ik zal dan ook zeker bij deze winkel blijven kopen!

Bjh 08-04-2021

Prijs, kwaliteit en vergelijkingen op de site zijn goesd, Helaas de combinatie deals die ze geven valt tegen en zijn niet goed op elkaar afgestemd.
Officiele reactie van CameraNU.nl 10-05-2021

Hi Bjh,

Allereerst bedankt voor de complimenten waar je review mee begint, daar zijn we blij mee. We zijn ook blij met je feedback over de combinatiedeals. We zijn deze momenteel aan het verbeteren, en we zouden jouw input graag mee willen nemen. Zou je contact met ons willen opnemen?

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Rob 08-04-2021

prima HD drive snel geleverd en snel geïnstalleerd voor de MAC, snelle schijf geen SD maar ruim voldoende voor opslag van foto en film. Robuust en stootvast

Joost 07-04-2021

Na bijna een jaar ging een van de bestelde producten kapot. Toen de situatie duidelijk was werd het probleem kosteloos opgelost. Perfecte service.

A.1234 07-04-2021

Bestelling gedaan en binnen een dag lag het alweer op de deurmat. Supersnelle en goede service!
Ik ben er blij mee

Dick 07-04-2021

Perfect afhandeling, goede service en keurige toelichting over de aangeschafte lens..
Keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Roberto 06-04-2021

Snel navigeren door de website, duidelijke omschrijving van producten. En een zeer snelle levering!

Framesbysabrina 06-04-2021

Heb hier mijn camera en lens vandaan. Een echte aanrader! Ik werd vriendelijk aangesproken online. En ze hebben me echt geholpen in het maken van mijn keuzes.

S. de Bruin 06-04-2021

Fijne website, bestellen ging makkelijk, en ik had mijn camera de volgende dag al binnen. Netjes verpakt en ik ben er heel erg blij mee.

Jules 06-04-2021

Goed telefonisch advies gekregen waardoor ik vervolgens met een goed gevoel de gewenste materialen kon bestellen. Alles netjes op tijd en goed verpakt ontvangen. Top!

Willem de Vries 06-04-2021

Gevraagde product in voorraad en zeer correct geholpen door Gert Jan.
Geen 10 omdat een collega zonodig steeds met zijn telefoon in de hand zeer luid ons steeds kwam verstoren in ons gesprek en derhalve mijn advies : hou gepaste afstand.
Verder zéér tevreden, veel succes met jullie prachtige bedrijf.