Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 890 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

k.majoor 21-04-2023

Voor de eerste keer in de winkel in Eindhoven geweest. ( Eerder al online tevreden een product besteld).
Wat fijn als een medewerker je direct ziet en een goedemorgen tegen je zegt.
Ik had iets besteld en het lag voor me klaar. Vriendelijke afhandeling, zowel telefonisch als fysiek in de winkel.
De tweede keer in diezelfde week moest ik even wachten, koffie was direct voor handen. Met een tijdschrift erbij was de wachttijd zo om.
Ik ben zeer tevreden over Camera.nu. En ik zal zeker daarom de volgende keer weer voor Camera.nu kiezen.
Waarom geen 10? Een 10 is zo perfect, daar moet je naar blijven streven.

Wendy 21-04-2023

Nog nooit eerder had ik gehoord van Cameranu, logisch eigenlijk als nieuwkomer binnen de fotografie. Sinds ik bezig ben met mijn cursussen voor fotografie heb ik meerdere mensen leren kennen en zou kreeg ik dus ook de tip eens langs te gaan bij Cameranu. Ik heb mij ingeschreven op de nieuwsbrief en kreeg direct een voucher om gratis mijn sensor te laten reinigen. Dit heb ik direct laten doen, het ging allemaal heel vlot. Het personeel was zeer klantvriendelijk en konden mij van veel informatie voorzien. Met alle vragen kon ik bij het personeel terecht. Voor de aanschaf van mijn lenzen kom ik zeker bij jullie in de winkel. Bedankt voor alle informatie ook ik ben weer een stuk wijzer!

Iris 21-04-2023

- Versturen snel
- Vriendelijk
- Retour is snel afgehandeld
- Goed verpakt
- Ik koop hier graag

Wendy 21-04-2023

Ik kreeg een kapotte camera binnen. Dit heb ik gemeld bij de klantenservice. Zij hebben mij direct goed geholpen en een nieuwe camera opgestuurd.

den Haan 20-04-2023

Ontzettend fijne service en advies gehad. Het was vrij druk in de winkel in Eindhoven maar toch werd er alle tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden en te helpen met een keus maken. Op advies binnenkort ook mijn lenzen laten kalibreren bij hun.

Dave Dikmans 20-04-2023

Bij cameranu Apeldoorn geweest voor een camera en lenzen en accessoires had al wat online besteld maar eenmaal in de winkel zijn gekomen verteld hoe of wat en toen hebben ze ons zo fijn geholpen en alle tijd genomen om alles op t gemak uit te leggen!
Echt een super fijne zaak en de verkopers zijn echt niet opdringerig maar helpen jouw echt om
Te kopen wat jij als klant echt wilt!
Nogmaals echt super fijn geholpen en echt niets was te veel!
Ik raad deze winkel(Apeldoorn)
Zeer hoog aan!.

Martin 20-04-2023

Een ouderwetse winkel, waar je vriendelijk en deskundig en eerlijk geholpen wordt, en bovendien vrijblijvend geadviseerd wordt. Er heerst geen prestatiesfeer bij de werknemers, waardoor je het gevoel krijgt, dat ze maximaal willen verkopen

Agnes 20-04-2023

In het verleden heb ik al een super service ondervonden bij iets wat niet wilde werken. Ze gebeld en zij hebben echt alles uit de kast gehaald o. Mij te helpen. Daarom nu vanuit Rosmalen naar Apeldoorn gereden om een bridge of reislens te kopen.
Verkoper wist er echt alles van en heeft mij echt geweldig geholpen

Daryl 20-04-2023

Fijne website met duidelijke informatie over de producten.
Goede, duidelijke communicatie betreft de bestelling, levering en track and trace. Binnen de beloofde termijn geleverd. Zeer degelijk verpakt.

Bert Zuidhof 20-04-2023

Prettige ontvangst, in een mooie winkel. Duidelijke uitleg over hetgeen ik vragen stelde.
Rustig en zeker niet opdringerig personeel.
Ga er zeker terug keren.

Meiko vd Eerden 20-04-2023

Tweede hans objectief gekocht via website, moest na week zelf bellen waar bestelling bleef. Objectief bleek kwijt in vestiging Apeldoorn!! Ik had daarna goed commercieel voorstel voor alternatief verwacht maar moest veel bij betalen voor nieuwe! Jammer
Officiele reactie van CameraNU.nl 26-04-2023

Beste Meiko,

Bedankt voor je review.
Dit had zeker niet mogen gebeuren.
Helaas, hoewel het zeldzaam is, gebeurd het wel eens dat een artikel zoek raakt.
Echter hadden we jou hierover zeker eerder moeten informeren.
We hebben gekeken naar een oplossing en bij een tweedehands artikel is dit voor ons lastiger om aan te geven wanneer wij weer voorraad binnen krijgen. Daarom zijn er 2 opties,  de optie om je geld terug te krijgen of als optie een nieuwe lens aan te schaffen met een korting.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Chethan Karur 20-04-2023

Ik kocht een camera bij Camerabu en dat ging heel vlot. De persoon legde me alles uit met betrekking tot mijn nieuwe camera, samen met de garantie. Ik raad de camera nu ten zeerste aan

Hyde 20-04-2023

Super tweedehands camera van Fuji gekocht. Webshop omschrijving klopte precies met het actuele product, geen verrassingen bij het ontvangen van de lens.

Bert 19-04-2023

Hou zig aan de afspraak snelle levering .
Prijs technies is goed .
De mensen weten waar ze het over hebben en zij altijd berijkbaar en geven je goede uitleg .
Top personeel 👍

Wessel 19-04-2023

Ik kwam Cameranu tegen toen ik op zoek was naar een nieuwe printer. Daar werd een Epson Ecotank ET8550 onder de 500€ aangeboden, maar dan 2e hands. (printer is door klant geretourneerd). Volgens de beschrijving een paar krasjes en de inkttanks gevuld. Aangezien ik tot nu toe goede ervaringen heb met geretourneerde apparaten, heb ik de printer besteld. Toen kwam de printer...
Op het eerste gezicht vielen de krassen mee en maakte de printer een goede indruk. De transportvergrendeling, een paar stickers verwijderd, de stroomkabel aangesloten en op de aan/uit-knop gedrukt. Toen kwam er een foutmelding... in het Italiaans. Papierstoring!
Eerst de papierlade eruit getrokken en het gekreukte papier verwijderd. Het achterste deel met de rollen eruit getrokken en verwijderde de resterende stukjes papier. Daarna heb ik de taal veranderd van Italiaans naar Nederlands.
Eerste afdrukpoging: geen inkt... Reiniging van de printnozzles uitgevoerd.
Lichte sporen van zwarte inkt zichtbaar... Reiniging van de printkop opnieuw
Lichte gloed van kleuren deze keer
Power reiniging: superdrukbeeld
Epson heeft goed werk geleverd. Zelfs in een vreemde taal kon ik de fout oplossen met de instructies. Goede documentatie! De printer werkt uitstekend
Kan ik Cameranu aanbevelen: Geen idee...
Ik had graag gezien dat teruggestuurde apparaten werden gecontroleerd. De papierstoring en de taalinstelling zouden anders zijn opgemerkt. Misschien ben ik gewoon verwend door andere winkels...
Maar ik ben blij met het apparaat en de levering was snel

Helga 19-04-2023

Vanaf binnenkomst supergoed geholpen. We kwamen (met 2 camera's) voor de sensor reiniging en tijdens het wachten hebben we uitgebreid de kans gekregen om een objectief te bekijken (en te kopen) Een verkoper heeft ons (mij) uitvoerig geinformeerd en geholpen met vergelijken van 2 mogelijkheden. Ook mbt inruilen van gear konden we onze vragen stellen, welke helder beantwoord werden

Theo 19-04-2023

Camera weer schoongemaakt, niet lang hoeven te wachten, kreeg lekkere koffie

Bestuurssecretariaat 19-04-2023

Overzichtelijke site, product makkelijk te vinden. Bestellen gaat gemakkelijk.

hugo dmt 19-04-2023

Products were in perfect condition, tho i would have preferred some extra safety regarding the box inner protections.
delivery was extremely fast (14h all in all, ordered around 6pm, received the next morning.)
Only issue i had was the localisation in the webstore, even hitting the language button... when making high priced purchases, you like to perfectly understand everything, and i had to use the browser translator a lot. Otherwise : top notch experience !

Bert 19-04-2023

Ik heb gebruikt gemaakt van de voucher actie, om de camera gratis te laten reinigen. De ontvangst was prettig, Ik kon na een uur de camera weer ophalen. Ook nog advies en uitleg gekregen over eventuele aanschaf van een apparaat om dia's te digitaliseren. Keurige uitleg en advies

Samantha 19-04-2023

Ik was voor mijn vakantie op zoek naar nog wat filters toen ik stuitte op cameranu. Ze waren in de aanbieding. Op zondag besteld en op Maandag ochtend al thuis bezorgd door een super vriendelijke man van cameranu zelf. Mn filters waren netjes ingepakt.

Jan van Termeij 19-04-2023

Ik ben zeer te vrede over mijn nieuwe verrekijker, snel en correct geleverd, echter een min puntje is dat het rubber oog waar de halsband door geleid moet worden gebroken was.

Marlan Alpuerto 19-04-2023

Ik heb altijd een goeie ervaring gehad met mijn online aankopen. Ze hebben een breed assortiment en als fotograaf kan ik altijd op hun site terecht voor wanneer ik iets specifiek nodig heb voor een shoot bevoordeeld.

Al mijn online aankopen werden telkens op tijd geleverd dus dat is zeker ook een pluspunt in mijn ogen en als het nog niet duidelijk genoeg was ik ben een tevreden klant!

Ton Takken 18-04-2023

Cameranu in Apeldoorn is een overzichtelijke winkel met vakkundig en klantvriendelijk personeel. Ik heb een occasion lens en camerabody gekocht en mijn oude spullen ingeruild. Dit liep allemaal vrij soepel en men bied een zeer redelijk bedrag voor de ingeruilde apparatuur. Al met al heb ik een hele goede deal kunnen sluiten en heb nu een upgrade van foto apparatuur met garantie. Al met al ben ik zeer tevreden. Ook de website van Cameranu is zeer gebruiksvriendelijk met goede informatie.

Pascal 18-04-2023

Goede service. De lens op de website gevonden die ik zocht omdat ik filters kon gebruiken die me vlot naar datgene brachten dat ik zocht.
Tijdens de bestelling had ik de keuze om de lens in een winkel te halen, of ze aan huis te laten brengen. Ik koos de laatste optie en de volgende dag ontving ik reeds de lens, goed verpakt om schade te voorkomen bij het transport.