Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Linds 20-01-2021

Goede omschrijving van het product en leuke combinatie deal!
Meteen verstuurd en de volgende dag in huis!

Carlo 20-01-2021

Een week voor kerst heb ik een Hoya ND filter besteld, die zoals beloofd op de website de volgende dag in huis zou zijn. Dit bleek echter niet het geval, aangezien de vervoersdienst Trunkrs het pakket pas 3 dagen na bestelling op kwam halen. Dat het druk is in deze periode heb ik enigszins begrip voor, ware het niet dat elke niet-helderziende kon aan zien komen dat het wel eens chaotisch kon worden. Dat CameraNu op meerdere plaatsen op de website bleef adverteren dat de bestelling toch echt de volgende dag in huis zou zijn, ging regelrecht ten koste van de klant. Nadat mijn bestelling dan eindelijk toch nog vlak voor kerst binnen kwam, opende ik met veel plezier de doos. Tot mijn grote verbazing, maar vooral teleurstelling, bleek dat het NIEUWE filter dat ik besteld (niet uit de outlet) had, helemaal niet nieuw was. Het hoesje zat onder de krassen, de verzegelingsstickers waren verwijderd en er zaten alleen nog lijmresten waar deze ooit zaten. Erger nog, het filter zelf zat onder het stof en vetvlekken. Overduidelijk was dat dit filter verre van nieuw was. Als ervaren fotograaf was meteen te zien dat iemand een doekje had genomen en een korte poging had gedaan de vlekken uit te vegen, maar hier verder 0 moeite in had gestoken. Hoe dit product in hemelsnaam tussen de voorraad NIEUWE (er worden hopelijk toch nieuwe producten verkocht als je de hoofdprijs betaald) heeft kunnen belanden is de grote vraag. De klantenservice reageerde net zo ongeïnteresseerd als bij mijn voorgaande pogingen tot contact en wees alleen op het feit dat dit artikel niet als gebruikt in het systeem stond. Mysterie alom. Dat een bedrijf dat zich specialiseert in peperduur glaswerk, met klanten die makkelijk honderden tot duizenden euro's per jaar spenderen, toch dit soort producten af durft te leveren is een grove schande. Er kon nog net een portie slappe verontschuldigingen van af, maar verder weinig begrip voor mijn situatie. Dat ik hierdoor geen kerstcadeau te geven zou hebben, bleek verder ook weinig begrip op te wekken. Klantenbinding is blijkbaar een onbekend fenomeen bij deze zaak en mij zijn ze ook kwijt. Overigens, hetzelfde filter meteen nog besteld bij Coolblue, en die (rara hoe kan het) wel de volgende dag in huis. Helemaal nieuw, met verzegelingen en puntgaaf. Zoals het hoort.

Atanas Tanev 19-01-2021

Ik heb een camera Sony a7 iii besteld en was gelijk klaargezet, heb ik langs de winkel in Amsterdam gegaan en daar de jongens waren heel vriendelijk!

Niels 19-01-2021

Goed werkende site, goede prijzen, groot aanbod.
Ook erg snelle levering: ik had het dezelfde dag nog in huis.

Gewoon zomaar iemand die graag foto's maakt 19-01-2021

Al sinds 2004 bestel ik af en toe iets bij Cameranu. Ik kan zeggen dat ik nog geen enkele slechte ervaring met deze firma heb gehad. Goede spullen, hele fijne service. Online en ook in de winkel krijg je alle tijd en hulp, ook als er iets kapot is. Je kunt nu ook telefonisch advies vragen! Dat advies geven ze heel eerlijk, zonder iets te willen verkopen dat duurder is dan nodig. Helemaal tevreden.

Arne 18-01-2021

Ik zocht snel een camera, die werd snel verstuurd, op dit moment ben ik er elke dag mee bezig en werkt goed, ik hoop dat het ook zo blijft

Conny Bouma 18-01-2021

Mijn ervaring ik had een canon powershot zoom camera verrekijker besteld heel gewild door het perfecte plaatje maar bij een andere winkel met preorder toen kreeg ik bericht van canon weer een ander bedrijf dat ie te bestellen was maar lukt maar niet ook met hun hulp ze waren al weer weg en bij dat ander bedrijf werd gezegd eind februari kort om van geen kant nergens werd ik wijzer en onderhand was mijn man 3 dagen later jarig toen camera nu ik hem daar besteld achteraf betalen niet goed gekeken zeiden ze want die hadden hem ook niet ik zeg laat dan maar zitten nee zeiden ze je krijgt nog een mail en dan kan je op de hoogte gehouden worden oké dat gedaan mail geantwoord en een paar uur later krijg ik een mail hij is onderweg ik dacht wie weet wat ik krijg maar niet dat cameraatje dat lijkt me sterk maar ja hoor hij kwam ongelofelijk wat een service en verassing in deze tijd helemaal blij met het onmogelijke wat ze geregeld hebben 👍SUPER

Jan 18-01-2021

Ik was op zoek naar een compacte camera ter vervanging van een oudere. Door de Corona kon ik niet terecht in de fysieke winkel. Daarom heb ik enkele vragen online gesteld. De antwoorden waren te algemeen. Een camera pakken en kijken naar waar ik om vroeg zat er dus niet in. Ik heb de gok genomen dat de camera wel aan mijn eisen zou voldoen. Dat bleek na ontvangst ook zo te zijn.
Vanwege die algemene antwoorden geen 10 maar een 8. De afhandeling was verder perfect.

Agnes Raalte 18-01-2021

Advies en de prijs. Aan de telefoon was men vriendelijk en meedenkend.
Camera zat goed en stevig verpakt.

Piet Verduijn 18-01-2021

Ik koop al bij CameraNu vanaf Februari 2005, het is een webshop die kwaliteitsmerken in huis heeft en weet hoe men met klanten moet omgaan.
De levering van de artikelen is snel en volgens afspraak.

Maria 18-01-2021

De service is geweldig, producten worden snel geleverd, de informatie op de website omschrijft de producten goed

Dirk 18-01-2021

Ik kom hier al een paar jaar, je wordt goed geholpen en zeer goed geinformeerd over je aankoop.
Mijn vorige camera was gevallen en behoorlijk beschadigd. Via de website een nieuwe gereviseerd
en opgehaald in Urk. Ondanks corona kon je het gelijk ophalen. Top.

Henk 18-01-2021

Shop is lekker overzichtelijk, duidelijke informatie en de prijs was goed. Algemene informatie na de bestelling is ook netjes. Product wat thuis komt is ook daadwerkelijk datgene wat besteld werd.

Gert van Soest 18-01-2021

Super vriendelijk bedrijf, waar je zeer deskundig word geholpen.
De mensen nemen de tijd voor je en helpen waar ze kunnen

Robert Bronswinkel 17-01-2021

Heb in het verleden al vaker producten besteld via deze webshop. Het pakket werd op tijd en netjes ingepakt thuis afgeleverd.

Emile Daeeemd 17-01-2021

Goede service en correcte afhandeling.
Eerst bij deze shop kijken en heeft men niet wat je zoekt dan verder zoeken.

Wietske Visser 17-01-2021

Op de website staat alle informatie die je zoekt over het product. Kan het makkelijk vergelijken zodat ik precies zie wat de voor en nadelen zijn. Ideaal!

Daarnaast snelle service en snel bezorgd. Helemaal tevreden!

Patries 17-01-2021

Had een mooie populaire, tweedehands lens gezien online bij Cameranu.
Voor de zekerheid even een what'sapp gestuurd of deze nog voorradig was. Ik kreeg heel snel een berichtje terug dat lens nog voorradig was.
Super. Meteen besteld, ik maakte daarbij nog zelf een foutje in mijn email adres (was zo blij dat ik een letter vergat), dit ook snel geappt want de bevestigingsmail kwam niet. Binnen enkele minuten was het al rechtgezet voor mij. Het mooiste was dat de volgende dag de bestelling al werd geleverd. Een top tweedehands lens die er echt als compleet nieuw uitzag met alles wat erbij hoorde heel netjes. Nu een dikke week in bezit en ik ben zeer tevreden. Het functioneert zoals het hoort.

Ruud 17-01-2021

Door de ruime assortiment een gedegen keuze voor een (foto)rugzak kunnen maken. Voor lange wandelingen . Ook nog een keuze kunnen maken voor een andere mark accu voor mijn canon 800d . Deze waren niet te krijgen bij een winkel in de beurt

Jan 16-01-2021

Duidelijke gebruiksvriendelijke ionlibe winkel producten goed beschreven makkelijk afrekenen en snel geleverd waarover je ook goed op de hoogte wordt gebracht wat wil je nog meer.

Kim Johnson 16-01-2021

De levering was super snel!! De website is duidelijk en het is leuk om naar de korting producten te kijken. Ik zal zeker in de toekomst het website weer gebruiken. Dank!

Jennyfer Barbosa Barros 16-01-2021

Ik ben beetje nieuw in deze wereld maar ben echt zo blij met me aankopen, zeer goeie kwaliteit. Hele snelle bezorging
Vond ook fijn dat ik alles op 1 site kon kopen voor me nieuwe foto/film studio
Alleen wel erg jammer dat ik de lampen niet op voorraad was verder was echt top

Frenk 16-01-2021

Snelle levering, duidelijke en gebruikersvriendelijke site.
Producten zijn snel te vinden en de site biedt een ruime keuze van alternatieven.

patrick 16-01-2021

Camera aangetekend verzonden en snel geleverd. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Jeroen 16-01-2021

Ik was op zoek naar een nieuw stevig statief, dat tegelijkertijd ook makkelijk mee te nemen is. Het valt niet mee in coronatijd om een goede keuze te maken; je kunt het niet zien / voelen. Ik heb daarom veel sites bezocht en bij Camera.nu was de keuze en selecteer mogelijkheid voor mij het beste. Uiteindelijk bij de Sirui Carbon TN3 statief + K-20II balhoofd uitgekomen. Tot nu toe volledig naar wens en goed te vervoeren (ook met mijn Lowapro flipside rugzak). Razendsnelle levering, dus absoluut een aanrader.