Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kempenaar 23-08-2023

De lensdop van mijn fujifilm camera was verdwenen tijdens een fietstocht. Gelukkig vlot de juiste vervangende lensdop gevonden bij cameranu. Bestellen en leveren ging daarna eenvoudig en snel, tegen een heel acceptabele prijs.

Prins 23-08-2023

Vanmorgen naar de winkel geweest met het probleem dat de foto's niet scherp waren .
Werd gezegd dat dat kwam door de wat oudere lens van Sigma de 150 500.
Lens communicatie met de boddy canon90D.
Camera vorig jaar December aangeschaft.
Advies was om een andere lens aan te schaffen of te laten calibreren.
Heb nu zelf contact opgenomen met een extern bedrijf om dit te laten doen.
Vraag mij af waar is de goede service van Camera nu?
Officiële reactie van Cameranu 05-09-2023

Goedendag,
Bedankt voor je review.
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze service.
Voor het kalibreren van een lens is specifieke apparatuur benodigd. Helaas beschikt CameraNU niet over deze apparatuur, waardoor wij voor jou geen kalibratie uit kunnen voeren.
Wel hadden we het voor je op kunnen sturen naar Sigma, echter ben je de lens dan wel een paar weken kwijt helaas.

Hanna 22-08-2023

Fijne winkel. Cadeau bon gekocht voor een verjaardag van een vriendin. Super snel in huis.
Daar zal ze heel blij mee zijn a.s zaterdag. 😇

Veerle 22-08-2023

Ging naar de winkel in Antwerpen, vlotte en snelle service om de sensor te laten kuisen. Kon er op wachten. Top service

Hans 22-08-2023

Handige webshop met scherpe prijzen en een goede uitleg. Ik kon het gewenste product (Drone) snel vinden. Snelle levering

Jordi 22-08-2023

Een nieuwe camera en lens gekocht, makkelijk om te bestellen en het pakketje was erg snel. Daarna een vraag over een SD kaartje, waar ik goed mee werd geholpen. Ik zou Cameranu zeker aanraden en ga hier zeker nog vaker bestellen!

Tessa 22-08-2023

CameraNU is in alle opzichten mijn favoriete go-to plek voor m’n fotografie behoeften. Zowel offline als online leveren ze kwaliteit gepaard met snelheid. De scan service voor m’n foto’s is geweldig en het bestellen van batterijen en filmrolletjes kon ook niet soepeler.

Jolein Koenders 22-08-2023

Ik kom al jaren in deze fijne winkel in Apeldoorn. Ik verbaas mij iedere keer weer over de hoeveelheid kennis die ze hebben en heb veel aan hun goede adviezen en meedenken.

Marie 21-08-2023

Fotobatterij besteld
Snelle levering
Direct juiste product en makkelijk te vinden op de site
Prijs kwaliteit top!

Jan 21-08-2023

Prima ervaring bij de aanschaf bij Cameranu.
Voor aankoop al contact gehad met wat vragen.
Deze zijn snel beantwoord. Pakket lekker vlot ontvangen en prima verpakt. Alles functioneerd zoals het moet. Goede webshop, alles zeer duidelijk. Kortom TOP.

Roos 21-08-2023

Ik ben bij jullie winkel op Urk geweest om mijn camera op te halen. Vond het erg leuk om de show-modellen van de camera's te kunnen proberen en dat ze ook werkelijk aan konden, zodat je echt kunt ervaren hoe de camera werkt. Daarna mijn eigen camera opgehaald. De meneer bij de balie was erg klantvriendelijk en heeft me geholpen met het uitzoeken van een bijpassende cameratas. Heel tevreden!

M. Van Roessel 21-08-2023

Duidelijke website met veel producten. Duidelijke omschrijving van de producten. Snelle levering. Artikelen erg goed verpakt.

Wil 21-08-2023

Prima shop, snelle levering. Alles werd naar behoren afgehandeld en we werden goed geïnformeerd over de gang van zaken.

Roelien 20-08-2023

Het polarisatiefilter was niet op voorraad in de winkel en dus werd me aangeraden hem online te bestellen.
Een dagje later dan beloofd, maar netjes verpakt. Erg blij mee!

Patrick 20-08-2023

Geweldige ervaring gehad. Hoge kwaliteit materialen en vriendelijk personeel. Afhandeling van verhuur ging erg snel en borg was binnen de afgesproken tijd al in orde gemaakt. Zeker een aanrader

Nigel 19-08-2023

Snel geleverd, netjes up to date gehouden met de bestelling. Website is makkelijk en overzichtelijk. Hele fijne website!

Nol 19-08-2023

Reeds vaker kocht in fotoapparatuur bij deze zaak. Een paar jaar geleden bezocht ik de winkel. Vriendelijk personeel en binnen het vakgebied merkte ik kennis van zaken. De keuze is groot. Op mijn vragen werd/wordt snel en adequaat gereageerd. Afgelopen week kocht ik een tweedehands lens. In perfecte staat en redelijk geprijsd. Het pakket via post.nl was goed te volgen. Ik zou deze zaak zeker aanraden.

PvdG 19-08-2023

Mooie winkel met veel verschillende producten op voorraad. Deskundig personeel dat goed adviseert. Altijd de mogelijkheid om camera’s uit te proberen zodat je een goede keus kan maken.

Jaap Sinke 18-08-2023

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met betrekking tot mijn recente aankoop van een DJI Mavic 3 Classic drone bij Cameranu. De aankoop zelf verliep vlot en de drone kwam in perfecte staat aan, maar wat me echt opviel was de uitzonderlijke klantenservice die ik ontving, met name bij het oplossen van een verzekeringsprobleem.

Na de aankoop van de drone besloot ik ook de bijgekochte verzekering van DJI aan te schaffen. Helaas was ik niet in staat om deze verzekering binnen 48 uur na activering te registreren, zoals vereist was. Dit baarde me enige zorgen, maar na slechts één telefoontje naar Cameranu werd mijn angst snel weggenomen. De medewerker aan de telefoon was uiterst behulpzaam en begripvol. Ze verzochten me vriendelijk om alle benodigde gegevens door te sturen, zodat ze het probleem direct konden aanpakken.

Wat me echt verbaasde, was de snelheid waarmee ze het verzekeringsprobleem hebben opgelost. Binnen de kortste keren ontving ik een bevestiging van de verzekeringsregistratie en was ik gerustgesteld dat mijn nieuwe aankoop op de juiste manier was gedekt.

Ik ben Cameranu echt dankbaar voor hun efficiënte en vriendelijke klantenservice. Het feit dat ze bereid waren om zo snel te handelen en het probleem op te lossen, bewijst hun toewijding aan klanttevredenheid. Het geeft me het vertrouwen dat ik in de toekomst weer bij hen kan winkelen, wetende dat ik kan rekenen op hun uitstekende ondersteuning.

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn aankoopervaring bij Cameranu en kan ik hen ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar camera- en droneapparatuur. Hun snelle reactie en bereidheid om een stap extra te zetten voor hun klanten maken echt het verschil. Bedankt, Cameranu, voor het oplossen van mijn verzekeringsprobleem en voor het leveren van een fantastische klantenservice!

Sheila 18-08-2023

Telefonisch contact gehad omdat ik wat vragen had over de camera. Ik ben super goed en fijn te woord gestaan. De aanschaf en het leveren is super snel en netjes verlopen.
Ik zal hier in de toekomst vaker mijn spullen aanschaffen!

deSchliek 18-08-2023

uitstekende begeleiding van de aankoop. Iedere technische vraag werd vlot beantwoord.

DeGravin 18-08-2023

Ik vind de winkel heel gastvrij en ook gericht om je te helpen om beter en creatiever te fotograferen. Ook de levering van bestelde producten gaat ook heel snel. Binnen 1-2 dagen kan je het ophalen in de winkel. Echt een winkel waar je terecht kan voor vragen en producten. Wat ik ook een toevoeging vind zijn de tafels en stoelen/bank waar je even rustig kan zitten en in fotoboeken- of een product kan bekijken met een evt. aangeboden drankje.

Linda 17-08-2023

Aangekocht: camera rugzak

Op de website al vooronderzoek gedaan naar maat, indeling en merk. Bij bezoek aan winkel vooral gekeken naar afwerking, klein en materiaal. Keuze was zo gemaakt. Prima winkel en fijn dat je veel items eerst kunt zien alvorens je ze aanschaft. Vriendelijk personeel.
Openingstijden zouden wat ruimer mogen zijn (eventueel een avond in de week)

Tahira 17-08-2023

Alles wat ik wou hier kunnen vinden! Super snelle levering en nette staat. Mega blij mee, blijf hier kopen en raad het ook zeker aan. Personeel helpt je ook graag, alleen maar positief eigenlijk. Goede prijs kwaliteit

Marjan 17-08-2023

Zeer snelle levering, goede kwaliteit en goed verpakt. Geen aandachtspunten.