Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mariska 22-11-2021

Duidelijke informatie op de website over de producten, waardoor het kiezen van het product welke het beste bij je past een stuk makkelijker wordt. Zeer snel geleverd.

J.J 22-11-2021

Prima belijdt ten opzichte klanten,snelle en correcte bezorging aleen maar positief over Cameranu.
Vooral doorgaan zo,dan blijf ik bestellen.!

Monique van Arkel 22-11-2021

Duidelijke webshop en het product is snel te vinden. Ook een snelle levertijd.

C 22-11-2021

Ik vind cameranu een erg duidelijke site hebben. Ook zijn de producten goed omschreven. Ik heb gekozen voor cameranu vanwege hun gebruiksvriendelijke site en omdat de site zich vanzelf wijst met betrekking tot bestellen.
Ook kwam de levering op de aangegeven dag bezorgd. Alleen veranderde bij mij steeds de tijd van de bezorging naar later.

ROGER CORNELIS 21-11-2021

De eerste keer dat ik bij jullie bestel, maar zeker niet de laatste keer. Ruim aanbod, spoedige en zeer verzorgde levering. Hartelijk dank en ....tot nog eens

ML 21-11-2021

Fijne zaak, snelle levering en bestelde spullen waren goed verpakt. Vind het ook fijn dat je achteraf (na levering) kunt betalen.

Frits 20-11-2021

Goed aanbod, goede keus en handige keuzehulpen. En nog bij de vergelijking van de camera die ik zocht de goedkoopste. Snelle levering precies zoals afgesproken. Met mooie extra aanbiedingen voor cursussen etc. Fijne website, goede winkel en ook nog nazorg. Meer dan verwacht!

Simone 20-11-2021

Er is geluisterd naar mijn wensen en heb 2 opties hier passend bij mogen proberen in de winkel. Het blijft uiteraard beperkt wat je dan kan, maar het advies was goed en al mijn vragen waren goed beantwoord. Er was dus kennis van zaken in de winkel. Thuis nog het nodige opgezocht via DPreview en tot koop over gegaan. Na een paar dagen al lekker aan het proberen/fotograferen en erg blij met de keuze!

Marten 20-11-2021

Ik ben bijzonder tevreden over de goede service die ik bij CameraNu.nl heb gekregen. Op vrijdagavond 21:05 uur heb ik een vraag gesteld over een lens die ik wilde aanschaffen. Diezelfde avond nog om 21.56 uur ontvang ik al antwoord op al mijn vragen. Ik was overtuigd en heb de lens de dag erna gekocht. Op de afgesproken tijd werd deze de andere week, keurig verpakt bij mij bezorgd. Dit is niet de eerste keer dat ik hier wat gekocht heb. Voor mij is CameraNu.nl een goed en vertrouwd adres.

Studio de Waay 20-11-2021

Altijd een goed advies en voldoende tijd in de winkel. Online alles snel te vinden en prima snel geleverd. Fijn dat er altijd op voorraad ligt en ik nooit hoefde te wqchten.

Michelle 20-11-2021

Altijd tevreden met mijn aankopen. Snel verstuurd en betrouwbaar.
Als je raad nodig hebt of hulp voor het maken van een keuze kan je via de chatbox advies vragen, je hebt heel snel iemand die je bijstaat.

Johan Snijders 20-11-2021

Prachtige assortiment kwaliteit producten voor goede prijzen. Goede service , snelle en betrouwbare verzending.
Dus verzekerd van de juiste keuze!

Eddy 20-11-2021

Betrouwbare winkel die snel levert en dit tegen een concurrerende prijs. Heel tevreden.

Robert Wiering 20-11-2021

De keuze om een lens bij Cameranu te bestellen is o.a. ingegeven door de bruikbaarheid van de site. De zoek- en selectiefunctie werken prettiger dan die van sommige andere sites. De bestelling is keurig op tijd geleverd, prima verpakt, kortom, niets op aan te merken.

Ed 20-11-2021

Snelle levering, mooie site artikelen die Worden aangeboden voldoen aan de geeisde voorwaarden ik zal deze site/ winkel zeker aanbevelen aan mijn collega fotografen. Mijn cijfer is een dikke 9.5

B 20-11-2021

Het bestelde was makkelijk te vinden op de website en na bestelling binnen 24 uur in huis

nele van hoof 20-11-2021

Alles is correct en snel geleverd, beschrijving op de site klopt met de werkelijkheid.

Harrie 20-11-2021

Uitstekende diversiteit aan camera gerelateerde producten, snelle en goede levering. Uitstekende service en goede communicatie via mail en telefoon.

Jan 19-11-2021

Op de website van Cameranu.nl had ik een heel voordelige occasion van een Nikon D750 body uitgekozen. Recht to recht aan informatie over het product, maar ook over voorraad en levertijd. Het product bleek in mijn woonplaats Eindhoven op voorraad te liggen en kon direct (!) afgehaald worden.
Prettige en deskundige bediening in de winkel.

Fred N. 19-11-2021

Zeer deskundig en uitermate vriendelijk personeel. Jullie zijn een voorbeeld voor andere fotozaken ! Want zo hoort het en niet anders.

Rik Taveirne 19-11-2021

Een winkel met TOP service. Niet alleen voor de grote aankopen die ik deed, ook de kleine aanvullingsaankopen kregen dezelfde vlotte, eerlijke en vlugge levering, en dat is niet bij elke winkel het geval... hier dus wel.
met dank daarvoor.

Frans 19-11-2021

Al jaren klant van CameraNU en nog nooit in de steek gelaten, uitstekende techneuten. Ik heb daar de Fuji XT-3 gekocht maar met geen mogelijkheid thuis een goede verbinding maken tussen camera en mobiel. In de winkel van CameraNu in A'dam werd mij vakkundig uitgelegd waar het probleem zat en hoe het opgelost kan worden. TOPPIE!!

Jeroen 19-11-2021

Duidelijke website, met handige filters om passende artikelen te vinden. Verschillende adviespagina's over bijv. filters, objectieven en tips voor verschillende typen fotografie zijn ook nog eens goed geschreven en helpen de beginner goed op weg.
De kit die ik had besteld was kort na bestellen niet meer op voorraad, CameraNu heeft de order ongemerkt (en tegen dezelfde prijs) aangepast naar een losse body + bulk variant van de lens. Netjes!

Omar Alsorory 19-11-2021

Dit is de eerste keer dat ik bij jullie koop
Ik heb net een lamp en een harde schijf gekocht
Dat was snel en goed

Erik 19-11-2021

Snelle levering, groot aanbod op voorraad, goede service en uitleg op de site