Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 890 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bero 28-07-2023

De ruime keuze in videocamera's, de garantie van 5 jaar en de mogelijkheid ook voor drie jaar de camera te verzekeren tegen eigen stommiteiten (zoals laten vallen) spreekt mij erg aan. Het opnieuw instellen van een wachtwoord (omdat ik standaard een wachtwoord niet wil onthouden) was wel wat problematisch. Ik ontving wel de code om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, maar zag tot vier keer toe geen invulveld voor mijn nieuwe wachtwoord. Het aanvragen van de verzekering (telefonisch) ging juist heel vlot. Persoonlijk zou ik dat ook in de webshop integreren, dan had ik die ook gelijk in mijn mandje gelegd. Personeel was bij mijn aanvraag heel behulpzaam.

Stefan 28-07-2023

Vlotte klantenservice, scherpe prijs, kundig advies en volgende dag geleverd, top!

Eelcoco 28-07-2023

Prima service, levering volgende dag gelijk. Had een typfout in mailadres gemaakt maar dat was snel te herstellen.

HansvK 28-07-2023

Snel en vakkundig geholpen. En een kopje koffie samen met adviezen. Prettige sfeer en je kunt in alle rust rondkijken

Wiebe 27-07-2023

De winkel is de winkel als het gaat om camera's, personeel is vriendelijk en helpen goed, ze nemen de tijd voor je. Het product wat ik gekocht heb voldoet helemaal aan de verwachtingen die ik na uitleg had gekregen. Top winkel en top personeel!!

Elise 27-07-2023

Snelle verzending, goede communicatie, perfecte verpakking, perfecte staat!

Henk Hensen 27-07-2023

Ik bestelde een lens voor mijn Sony Camera, deze was precies als omschreven.
De omschrijvingen van Cameranu.nl zijn zeer duidelijk waardoor je goed weet wat je krijgt. De prijs/kwaliteit verhouding is goed, daarnaast is de service top & toegankelijk.
Zelf ben ik niet zo van het bellen, toen er iets leek te ontbreken bij mijn product (achterlensdop) heb ik dus via whatsapp een bericht gestuurd. Ik krijg vrij snel response, nadat ze een paar vragen stelde ter verduidelijking kwamen ze vrij snel met een oplossing & kreeg ik de volgende dag alsnog het de achterlensdop toegestuurd.

Top service dus! En zeker een fijne winkel om je producten te kopen.

Nicole 27-07-2023

Redelijk onverwachts terecht gekomen bij Cameranu en wat een verademing! 3 weken na aankoop had ik wat problemen met de lens (mijn schuld). In de winkel (Apeldoorn) werd dit direct grondig schoongemaakt en kreeg ik uitleg het in het vervolg te voorkomen. Er werd uitgebreid de tijd genomen en professioneel advies gegeven. Nadien hoefde ik niet eens te betalen!
Wat een service en vriendelijkheid. Ga nooit meer ergens anders heen.

A vW 27-07-2023

Uitstekend en vakkundig geholpen. Zeer klantgericht. Verkoper weet waar hij het over heeft en wil niet zo nodig verkopen.

Barnhoorn 27-07-2023

Goede webshop met uitstekende service. Ik zal iedereen aanraden om hier je camera spullen te kopen.

Janssen 27-07-2023

Meer dan een week geleden een product besteld en zou de dag erna geleverd worden. Maar helaas loze belofte en tot op heden ( 8 dgn later ) nog niets ontvangen.
Maar ook totaal geen terugkoppeling over de late levering .
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-08-2023

Beste meneer Janssen,

Bedankt voor je review. Ik zie terug bij je recente aankopen dat je op 19 juli een bestelling bij ons hebt geplaatst. Dezelfde dag is het bij ons nog de deur uitgegaan. Spijtig genoeg, als ik je track en trace code bekijk, heeft postnl enorme vertraging opgelopen. Onze oprechte excuses hiervoor. Twijfel niet om de volgende keer gelijk ons een berichtje te doen. Dit kan per whatsapp, per mail of andere kanalen zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Ik zie dat het is afgeleverd op 28 juli op jouw adres. Veel plezier met je aankoop!

Rauf 26-07-2023

Een sd kaart bij Cameranu gekocht, volgende dag geleverd. Snelle levering dus en de prijs was ook heel goed ivm andere webshops. Heel tevreden dus.

Goede camera voor hobbyist 26-07-2023

Snelle levering, prettig dat er meerdere betaalmethodes zijn, zoals 3 deelbetalingen, zodat dure camera's ook voor hobbyisten mogelijk worden. Goede service, prettige website en goede communicatie. Ik ben ontzettend blij met mijn camera, ik heb hem slechts nog getest, en kan niet wachten tot ik hem kan gebruiken op reis!

Marja Schellenberg 26-07-2023

Je wordt prima op de hoogte gehouden van de levering. Goede producten en goede keuze en uitleg op de website.

carmeraland 26-07-2023

Gekeken waar ik het meest snel een tamron objectief kon kopen, maar ook bij een winkel met kennis van zaken.

Sham 26-07-2023

Verkoper *** is een man met extreem goede product kennis. Hij weet waar hij over praat en met volle overtuiging ga ik met mijn aankoop naar huis. De website is zeer overzichtelijk en duidelijk. In de winkel staat alles netjes uitgestald en je kunt hier lekker even alles uitproberen. Ik raad een ieder CameraNu aan.

Martijn Keijer 26-07-2023

Telefonisch goed geholpen om een juiste keuze te maken. Lens was kapot. nu een nieuwe gekocht.

ed 25-07-2023

2 items besteld en betaald , gekozen voor ophalen , omdat het cadeaus waren , laten ze mij naar de winkel komen terwijl ze maar één item op voorraad hebben , in de mail voor ophalen werdt dit niet vermeld , men dacht dat ik één bedoelde ?!?! dat kan niet .... dat was immers aan de betaalde factuur te zien ,, waarom werdt er niet over de factuur gerept ???? geen beste beurt dit .............
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-08-2023

Beste Ed,

We hebben naar aanleiding van je review contact opgenomen met de winkel in Groningen waar jij de twee items zou afhalen.

De collega die jou heeft geholpen heeft mij verteld dat ze een tweede over het hoofd hadden gezien en jou om die reden hadden gemaild dat je het op kon halen. Dit is een fout van onze kant wat natuurlijk voorkomen had kunnen worden!  Daar bieden ze dan ook hun oprechte excuses voor aan. Dezelfde dag is het tweede item alsnog in Groningen aangekomen en heb jij dit afgehaald. Met vriendelijke Groet, CameraNu.

Frank 25-07-2023

Hele mooie zaak in Amsterdam en goed geholpen. Alle apparatuur mooi gepresenteerd en onthaald op goede koffie. Deal was eigenlijk snel rond.

WIm 24-07-2023

Superwinkel. Gelukkig bestaan ze nog. via internet bestellen is leuk, maar naar deze winkel gaan en persoonlijk contact hebben met een medewerker is nog leuker. ( en beter )

Vitamunda 24-07-2023

Het door ons bestelde item was zeer snel bezorgd en de klantenservice was helder en uiterst hulpvaardig.

Vales 24-07-2023

Hele fijne webshop. Duidelijke beschrijving en fotos artikelen. Mega snelle verzending. Duidelijke track en trace en mogelijkheden

Alex 23-07-2023

Makkelijk besteld en snel geleverde camera zoals je verwacht. Fijn om te weten dat je bij een fysieke winkel terecht kan voor hulp en advies wanneer dat nodig is

Simon Mulder 23-07-2023

De winkel in Groningen die ik heb bezocht was werkelijk een plezierige ervaring. Het personeel was uiterst deskundig en vriendelijk, en ze namen echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te helpen bij het vinden van de perfecte microfoon die paste bij mijn film behoefte. De winkel had een uitgebreide selectie van camera's, lenzen, microfoons en andere accessoires van verschillende merken, wat het gemakkelijk maakte om alles op één plek te vinden. Bovendien was de winkel goed georganiseerd en netjes, wat het winkelen heel prettig maakte. Ik voelde me goed geadviseerd en ben blij met mijn aankoop. Ik zal zeker terugkomen voor al mijn toekomstige camerabehoeften. Aanbevolen!

Mark 23-07-2023

goede winkel al eerder een camera gekocht voor mijn moeder. breed assortiment en keurige levering. ook fijn dat ze een winkel hebben waar je terecht kunt