Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 892 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jaap 04-07-2023

Ik heb voor Cameranu gekozen omdat het naast de online-shop ook een fysieke winkel in mijn omgeving heeft. In die winkel was het artikel wat ik nodig had niet voorhanden, maar ben ik goed en vriendelijk geadviseerd. Online kreeg ik verrassend snel het artikel dat ik bestelde. Al met al een uitstekende ervaring.

J.R 04-07-2023

Uitstekend en eerlijk telefonisch geadviseerd. Duidelijke doorvraag over het gebruik en uitleg over de technische mogelijkheden .De adviseur nam ruim de tijd. Waardoor ik een goede afweging kon maken.

Maarten 04-07-2023

Deskundig en aardig personeel. Geen lange wachttijd en een eerlijke prijs bij inruil ontvangen

Dirk 03-07-2023

Goede prijzen en snelle verzending. Ben je er nog niet uit welke camera of objectief je wilt? Staan de medewerkers klaar met raad en daad zodat je de beste keuze maakt.

IVH 03-07-2023

Vlotte bijkomende informatie gekregen en dan een super correcte prijs en al even snelle en correcte levering.

Arthur Scheltes 03-07-2023

Prettige winkel met goede service. Bij de aankoop van mijn canon 90d bleek de laadkabel niet meegeleverd te zijn. Ben telefonisch goed geholpen en had 2 dagen later de kabel alsnog binnen.

LCB 03-07-2023

Mijn aan te schaffen camera makkelijk gevonden bij Cameranu.nl. Snel een antwoord gekregen op mijn vraag voor inruilen van mijn oude camera. De voorraad telefonisch gecheckt. Zeer prettige telefonische afhandeling en direct kunnen reserveren bij de winkel van Cameranu in Eindhoven. Zelfde dag nog naar de winkel gereden waar mijn nieuwe camera al klaar lag en ik het maximum bedrag terug kreeg voor mijn oude camera. Kortom, de koop en inruil perfect afgehandeld door Cameranu.

Albert Brands 03-07-2023

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met de aankoop van de Fujifilm's bij deze online webshop. Ik heb onlangs twee van deze camera's gekocht en ben echt onder de indruk van hun prestaties en de uitstekende service die ik heb ontvangen.

Allereerst wil ik mijn waardering uitspreken voor de snelle levering. De camera's werden binnen een mum van tijd bij mij thuis bezorgd, wat geweldig was omdat ik ze meteen wilde uitproberen. De efficiëntie en snelheid van de bezorging hebben me aangenaam verrast.

Wat betreft de camera's zelf, ik ben meer dan tevreden met hun kwaliteit. De Fujifilm Camera's zijn compact, lichtgewicht en gebruiksvriendelijk. Ze passen gemakkelijk in mijn tas, waardoor ik ze overal mee naartoe kan nemen zonder gedoe. Dit is vooral handig tijdens reizen en speciale gelegenheden.

De beeldkwaliteit van deze camera's is ronduit verbluffend. De foto's zijn scherp, levendig en hebben een prachtige kleurweergave. Ik heb verschillende momenten vastgelegd en de resultaten hebben mijn verwachtingen overtroffen.

Wat betreft de bediening, de camera's zijn zeer intuïtief en gemakkelijk te gebruiken.

Ik wil ook graag de duurzaamheid van de Fujifilm Camera's benadrukken. Ze voelen stevig aan en zijn goed gebouwd, wat me vertrouwen geeft dat ze lang meegaan, zelfs bij regelmatig gebruik. Het is geweldig om een camera te hebben die zowel betrouwbaar als robuust is.

Al met al ben ik uiterst tevreden met mijn aankoop van de Fujifilm Camera's. De snelle levering, de uitstekende fotokwaliteit, het gebruiksgemak en de duurzaamheid maken ze tot een geweldige keuze voor iedereen die op zoek is naar een compacte camera. Ik kan deze camera's ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige fotografie-ervaring.

Stefan de Wit 03-07-2023

Product besteld, was voordelig, snel besteld en een dag eerder dan verwacht in huis, top!

Mary-Jane 03-07-2023

Bij de opening half juni van de nieuwe zaak in Amsterdam kwamen wij af op de verrekijker roadshow. We zijn ter plaatse heel deskundig geholpen met alle geduld, terwijl het behoorlijk druk was. Er gold een kortingsactie en daarnaast nog een actie via de site van het merk verrekijker. Met 2 verrekijkers zijn wij tevreden naar huis gegaan. Thuisgekomen bleek de kortingsactie via het merk van de verrekijker niet meer geldig. De verkoper had zich in de datum vergist. Na app contact heeft Cameranu.nl het netjes opgelost door de korting zelf naar ons over te maken. Klasse!

Andreas 02-07-2023

In de loop der jaren regelmatig artikelen bij Cameranu gekocht. Altijd eerst op hun site kijken of ze het artikel site hebben.
Het bestelde werd altijd snel en keurig door Post nl. bezorgd.
Mijn laatste bestelling was een tweedehands Nikon. Wat ik uiteindelijk ontving was meer dan de body!! Top!!

Ina Verhallen 02-07-2023

Duidelijke en informatieve site. Heb nu weer een workshop fotografie (macrofotografie) gekozen, aangezien de vorige keer de vossenworkshop ontzettend goed is bevallen. Hele goede tips gekregen en voor iedereen in de groep was aandacht en op maat advies over de camera. Niet onbelangrijk, ook de vossen hebben we inderdaad gezien! Nu ga ik weer met mijn echtgenoot en een goede vriend die ook graag fotografeert.

Miquel 02-07-2023

Ik ben heel goed geholpen bij het aanschaffen van een Zhiyun crane m3s gimbal. Uiteindelijk via de website mijn bestelling geplaatst en bij het afrekenen ging er iets mis waardoor ik mijn bestelling niet kon afronden.
Aangezien ik om 15:58 mijn bestelling had geplaatst op een zaterdag en ze tot 16:00 bereikbaar waren, dacht ik niet meer mijn bestelling op maandag te kunnen ontvangen. Ik heb een mail gestuurd en kreeg vrijwel direct een antwoord en een nieuwe link om de bestelling af te ronden. Uiteindelijk kreeg ik ook nog een persoonlijke bevestiging dat mijn betaling in goede orde was ontvangen en dat ze mijn bestelling hadden verzonden. Ik heb mijn bestelling alsnog maandag ontvangen! Wat een top service! Dank jullie wel! Jullie hebben geen 9-5 mentaliteit, ga zo door.

Wim van Pelt 02-07-2023

De winkel is geweldig en je wordt snel en vakkundig geholpen. Ook de bestellingen via de webshop verlopen goed. Pas een occasion L Lens gekocht; voor een goede prijs en in nieuwstaat plus een jaar garantie! Top firma met sympathieke en deskundige medewerkers

Stephan 01-07-2023

Erg tevreden over het gemak van de website met informatie en vergelijking functie.
Heel erg blij met de Levering van mijn DJI drone netjes verpakt en een verassing om uit te pakken. Ook het leveren ging erg snel.

Jermy 01-07-2023

Zeer tevreden overmijn producten goede advies
Zeker zijn hun klant vriendelijke ik ga vaker als ik iets nodig heb naar hun

Robert 01-07-2023

Al twintig jaar ben ik tevreden klant van CameraNu. Het bedrijf heeft een indrukwekkend assortiment van hoogwaardige producten, waaronder een uitstekende selectie verrekijkers. Of je nu een amateurfotograaf bent of een professional, hun experts nemen de tijd om je te helpen de juiste keuze te maken.

Hun winkel in Urk is een bezoekje meer dan waard. De aantrekkelijke inrichting en het vriendelijke personeel maken elke rit naar Urk de moeite waard. Het inruilen van oude apparatuur is altijd een naadloos proces geweest en ik heb altijd een eerlijke prijs gekregen voor mijn inruil.

In al die jaren dat ik bij CameraNu heb gewinkeld, heb ik nooit problemen ondervonden met leveringen. Elk product dat ik heb besteld, is op tijd en in perfecte staat aangekomen.

Als ik een suggestie zou mogen doen, zou ik graag een grotere selectie CFExpress kaarten in hun assortiment zien. Maar dat is slechts een klein detail in een anders geweldige winkelervaring.

Ik kijk uit naar vele jaren van tevreden winkelen bij CameraNu!

Andries 30-06-2023

Makkelijke bestelling en snelle levering en product van uitstekende kwalitijd.

Roselène de Koning 30-06-2023

Ik vind het erg fijn dat je met achteraf kan betalen. De levering was mega snel! Dus dat gediend echt een 10! Als tip zou ik een kaartje bij doen met bedankt voor jouw aankopen. En bedankt in het vertrouwen bij Camaranu😀 het zijn toch dure spullen die ik aanschaf.

Marjolijn Pijper 29-06-2023

Heel behulpzaam. Goed geholpen, nemen de tijd voor je en denken mee. Proberen je niet het duurste van het duurste aan te smeren maar vragen goed uit waarvoor ik in mijn geval de camera het meeste voor ga gebruiken.

AKAVI 29-06-2023

Snelle en goede reactie op vragen per app. En goede adviezen maken het plaatje compleet.

Hegrael 29-06-2023

Deze keer een microfoon boya BY-BM3030 voor mijn fotocamera besteld om de geluidskwaliteit te verbeteren bij het maken van korte stukjes video. Nadat ik de koop geplaatst had werd het artikel binnen 60 minuten verpakt en naar de bezorger gestuurd. E.e.a. mooi te volgen op tracking. Correct afgehandeld en de volgende dag in huis.
Je besteld met plezier hier een artikel. Een aanrader voor iedere enthousiaste fotograaf of filmer.

Charlie 28-06-2023

Een shop met zeer ruime collectie en veel opties. De website is heel duidelijk en oogt heel mooi. Daarnaast is de verzending heel snel. Al in al een zeer goede webshop! Ook blij dat de eerste fysieke winkel in Antwerpen er is!

IB 28-06-2023

Heel vriendelijk geholpen in winkel in Groningen tijdens inruil lens na aankoop van camera via internet. Bedrag stond vrij vlot op mijn rekening. Super!

Milou 28-06-2023

Altijd fijne service, goede prijs/kwaliteit.
Overzichtelijke website/ webshop.
Helaas was de camera die ik wilde uitverkocht maar kon met korting het demo model nog krijgen, super fijn. En deze is zo goed als nieuw. Compleet product.