Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robin 26-11-2020

Prachtige webshop met een hele hoop producten. Heb de bestelling opgehaald in de winkel en personeel was vriendelijk en leverde goede service. Scherpe prijzen en vaak leuke acties. Koop hier graag mijn cameraspullen!

Rick 26-11-2020

Ik heb hier al vaak besteld, of het nu iets is wat weinig kost, of heel veel...ze zijn altijd...wat ze zeggen doen ze...voor mij perfect........super

Henk 26-11-2020

Bestelling gedaan, een paar seconden later bevestiging via mail en de andere dag de bestelling al thuis. Geweldig!

Steven 26-11-2020

Super fijne en overzichtelijke website.
Mijn spullen waren netjes ingepakt en erg snel geleverd. Ik ga hier zeker weer bestellen!

KH 25-11-2020

Ik stond voor de keuze van een nieuwe systeemcamera ter vervanging van de 'oude' spiegelreflex. De verkoper nam alle tijd, alle opties zijn voorbij gekomen en alles werd goed uitgelegd, toegelicht en benoemd. Op die manier werkten we toe naar de meest passende camera. En op mijn vraag ' moet ik op Black Friday' wachten ' (een week later) was het antwoord duidelijk: als er een verschil is dan betalen we dat aan je terug. En dat is nu het geval en zonder enig probleem wordt dat die terugbetaling nu ook uitgevoerd. Super service dus in alle opzichten. Helemaal tevreden.

Ad 25-11-2020

Ik heb het programma fotoshop elements besteld en kreeg het drie dagen later per post in huis. De installatie ging supergemakkelijk en ben er zeer tevreden mee. Het bestellen was een fluitje van een cent. Ik moet zeggen dat CameraNU.nl zeer betrouwbaar is en goede aanbiedingen heeft en prima services biedt. Zo doorgaan zou ik zeggen Toppie

avanslooten 25-11-2020

Altijd fijn om bij CameraNu te winkelen.
Overzichtelijke website en goede service.
Voor advies kun je prima bij ze terecht.

Ze hebben ook echte winkels verpreid over het land.
Als er iets mis is met het product of je wilt advies is een winkel over het algemeen altijd dichtbij.

Visser CD 25-11-2020

Ondanks het bezit van een zeer oude filmprojector, tocht de onderdelen voorradig.
De levertijd was prima evenals de communicatie.

Fabienneruinard 25-11-2020

Ik bestel altijd mijn spullen op cameranu.nl altijd super tevreden en nu ook weer! Het is fijn als je iets zo snel mogelijk nodig hebt en het de volgende dag al geleverd word!!! Volgende keer kies ik weer voor jullie!

Rob 25-11-2020

Alles netjes en op tijd, waarde van het geleverde sluit aan bij de tekst op de website

R de Haan 25-11-2020

Gezocht naar een negatieven scanner.
Heldere informatie over verschillende opties scanners.
Door de goede uitleg in de verschillen per scanner uiteindelijk voor de Epson V600 gekozen.
Na deze in gebruik te hebben genomen erg tevreden over resultaat.
Goede en snelle levering.

T. Franz 25-11-2020

3 items besteld. Na ontvangst bleken er 2 niet goed te zijn (1x schade en 1x verkeerde inhoud)
Kan gebeuren.
Snel bereikbare klanten service en directe pro actieve oplossing van uit de klantenservice.
Zou ook na deze kleine "hickup" weer bestellen bij cameranu

Richard 24-11-2020

Voor het eerst tweedehands iets aangeschaft bij CameraNu. Eerder al diverse objectieven aangeschaft en wederom is het keurig verpakt en netjes op tijd verstuurd (na 20.00 besteld en de volgende middag door de post aangeboden).
De webshop is zeer overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden.
De camera heeft ruim 30.000 clicks is erg netjes en voldeed exact aan de verwachtingen. Het zal niet de laatste maal zijn dat ik bij CameraNu zal bestellen..

Remco 24-11-2020

Zeer duidelijke website, geweldig assortiment, en een snelle levering! De chatfunctie is ook ideaal!

Ginger 24-11-2020

Een camera lens gekocht hier.
Er staat duidelijk op de site welke lens bij welke camera hoort.
Mogelijkheid om de bestelling vandaag te laten bezorgen tegen wat extra betaling. Dat werkt ook prima.
Betalingsoptie afterpay ook prettig.
De bestelling was netjes en goed ingepakt.

Ronald 24-11-2020

Er is maar één webshop waar ik met plezier mijn aankopen doe voor het kunnen beoefenen van mijn hobby, fotografie, en dat is Cameranu.nl. Overzichtelijke website, goede zoekfunctie, snelle levering, concurrerende prijzen en binnen no time antwoord/reactie op vraag of opmerking via de whatsapp.

Wilbert 23-11-2020

In de winkel op Urk pas nog fantastisch geholpen. Ik had een Sony gekocht maar met de verkeerde AF-specs. Advies gekregen welk model ik dan wel moest kopen en daar heeft de verkoper nog een korting aan toegevoegd door de eerder nieuwgekochte lens in te nemen en met de lopende actie met korting aan mij te verkopen. Van gierigheid hier geen sprake. Ze willen echt verder helpen en dat levert een positieve ervaring op. Bedankt!

The Girl in Green 23-11-2020

Bestelling was super snel bezorgd en kwaliteit is goed en de prijs ook dus blij blij;)
Als ik nog eens iets nodig heb dan kom ik zeker terug.

Empas 23-11-2020

snelle levering.
vond het ook erg handig om via WhatsApp vragen te stellen.
hierdoor ben ik erg geholpen en de juiste artikel besteld.

A.W. van Amerongen 23-11-2020

Besteld op 14-11/ op 16-112melding dat niet alle kleuren op voorraad waren, op 19-11 melding dat t onderweg was. Op 20-11 ontvangen. Ik had n 4-pack besteld, kreeg de 4 stuks los. Door jullie snel en goed opgelost,en goede stevige verpakking.
Eventueel volgende bestelling weer bij jullie.

Marcus Slabbers 23-11-2020

Deze shop gekozen omdat alles hier duidelijk wordt gepresenteerd. Ook de mogelijkheid om achteraf je bestelling om te ruilen voor een andere camera.
Alles soepel, snel en vriendelijk.
Ben blij met mijn nieuw gekozen Sony DSC-RX10M IV camera.

Bart 23-11-2020

Duidelijke website, correcte service en supersnelle levering. Prima voor elkaar!!

Eric 22-11-2020

Perfecte ervaring, duidelijk uitleg via de telefoon en geattendeerd op een aantal voor mij belangrijke specificaties. Kortom een aanrader!

Catal 22-11-2020

Wij voelden ons gehoord in de winkel. De medewerker heeft ons erg goes geholpen, hij aarzelde niet om te helpen en heeft ons verschillende modellen lampen laten zien. Uiteindelijk de winkel uitgelopen met een top product. Bedankt!

W. Bos 22-11-2020

Al jaren maak ik gebruik van de diensten van Camaranu. Steeds tot volle tevredenheid als het gaat om service en de gedegen kennis die de medewerkers hebben. Ook nu is het door mij in Camaranu gestelde vertrouwen niet beschaamd. GA ZO DOOR