Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christien 16-03-2022

Ik kwam bij CameraNU.nl voor een nieuwe bridgecamera. De camera waarin ik interesse had werd besteld, maar toen ik hem uit kon proberen beviel hij me toch niet. Reagerend op de door mij genoemde nadelen kwam de winkelmedewerker met een advies voor een andere bridgecamera. Die heb ik nu en die bevalt meer dan uitstekend! Goed geholpen dus!

Emre 16-03-2022

Zeer tevreden over de snelle service en de voordelige prijzen (vergeleken met de concurrenten) maar ook het brede aanbod aan producten. Ik had online besteld en een dag later in de winkel mijn bestelling opgehaald en daar werd ik ook heel erg goed geholpen. De medewerker aan de kassa was heel vriendelijk en behulpzaam en hielp me met wat extra vragen die ik had. Kort samengevat, Top service en goede prijzen!

Bastiaan 15-03-2022

Camera nu, is echt een aanrader van een webshop, komen afspraken na, leveren snel, keurig verpakt. Je wordt heel goed geïnformeerd over de status van jou bestelling, wanneer het bezorgd wordt.
Maar niet alleen de webshop is top. Ook in de winkel wordt je keurig geholpen, nemen alle tijd voor je om je goed te informeren. Sturen je echt niet weg met een miskoop.
Heb een 9 gegeven maar moet eigenlijk een 10 zijn, maar er moet altijd wat te verbeteren zijn
Weet even alleen niet zo snel wat.

Top webshop en winkel.

Boschenova 15-03-2022

De prijs van de lens was scherp. Verder werd de lens snel geleverd en was goed verpakt.

Lia Oolders 15-03-2022

Overzichtelijke website, voorzien van veel informatie. Snelle levering. Vriendelijk en snel geholpen via de telefoon en prijs vriendelijk.

Herman Berteler 15-03-2022

Niet slechts vriendelijk maar ook zeer behulpzaam bij het beantwoorden van vragen of het oplossen van vraagstukken. Alles op correcte wijze en direct, zonder vertraging. In mijn geval heeft de winkel duidelijk gericht gewerkt en ingezet op klanttevredenheid en tevreden is deze klant.

Clemens 15-03-2022

Ik koop hier mijn meeste fotoapparatuur. Altijd snel geleverd en goed geïnformeerd. Betrouwbaar adres.

Erik Bruggeman 15-03-2022

CameraNU.nl is een fantastische winkel. De webshop ziet er overzichtelijk uit en is erg klantvriendelijk. Ook in de afhandeling is erg correct verlopen. Al met al: top winkel, goede klantenservice, klantgericht, oplossingsgericht en ze verzorgen een goede afhandeling.

Els 15-03-2022

Snelle levering, goede keuze voor de verrekijker, voldoet ruim voldoende aan de eisen. Geen riem bijgeleverd, maar tot een goede oplossing gekomen en snelle handeling. Top

Marcel 15-03-2022

Wij wilden een volgende stap maken in fotografie en hadden een bepaalde camera in gedachten. .
Aan tafel met een bakkie koffie eerst even praten over wat we willen .
De adviseur heeft ons een passende systeemcamera geadviseerd voor minder geld maar met meer mogelijkheden.
top

Wout 14-03-2022

Net zoals de vorige levering, netjes snel en op tijd geleverd. Erg blij mee en nu kan ik weer mooie foto's maken.

Patrick de Wijs 14-03-2022

Deze webshop is een aanrader! zijn vriendelijke medewerkers en als je vragen hebt over levering of producten worden ze netjes beantwoorden!
en levering was zeer snel geleverd zoals op de webshop staat vermeld !!

Bert 14-03-2022

Klantenservice snel bereikbaar, vriendelijk en deskundig. Snel aktie ondernemen op een foutje op de website, omdat dit snel werd hersteld en ik een kleine geste als dank hiervoor mocht ontvangen. Product was helemaal in orde, snel ontvangen.

Wijns Patric 14-03-2022

Heel goede service. Correcte prijzen. Makkelijk om korting te krijgen. Vlotte en snelle levering. Aangenaam om via internet te winkelen.

THATS WHAT SHE SET 14-03-2022

Super fijne en persoonlijke service. We zaten aan ons daglimiet van de pas en konden dus niet pinnen. Ze hebben er alles aan gedaan om ons te helpen met de overboeking en dat is gelukt zodat we voor het weekend nog onze director's monitor mee konden nemen :)

Norbert 14-03-2022

Duidelijke foto's en marktconforme prijs, snelle levering en passend assortiment met attributen.

Hans Snel 14-03-2022

Prima website, breed assortiment en snelle levering. Top!

Ad 14-03-2022

De vakkennis en service van de goed bereikbare klantenservice icm de enorme collectie op de webshop en de mogelijkheid een fysieke winkel te kunnen bezoeken maken van CameraNu.nl een heuse aanrader!

Karin 14-03-2022

Super fijn geholpen door *** in Groningen met de aanschaf van de Sony A7III met toehoren. Met het statief ben ik ook erg content, een investering maar ben er nu wel erg blij mee. Hij doet toevallig zelf (ook) vastgoed en interieurfotografie, iets waarin ik mij wil specialiseren en heeft mij hierdoor extra goed kunnen helpen. Ik moet er nog een extra lens bij hebben en zal hem weer om advies vragen. Nog even doorsparen ;-)

Olga 14-03-2022

Omdat ik een nieuwe camera nodig had, de oude was uit de mode en de acsessoires waren niet meer te koop!, gond ik op Internet CameraNu en dat is prima bevallen, goede keus en goed advies.

Marlies 13-03-2022

Sneller dan verwacht lag mijn bestelling klaar in de winkel in Apeldoorn. De medewerkster nam de tijd mij voor te doen hoe ik de objectieven moest wisselen. En toen ik ook nog een nieuwe cameratas wilde, luisterde zij goed naar mijn wensen en liet ze mij passende opties zien.

Mark Wijnen 13-03-2022

Snelle levering. Product zondag besteld, maandag in huis. Duidelijke website en duidelijk proces

Marco 13-03-2022

Cameranu, in mijn beleving altijd correct en op tijd. De flitser zelf is goed en solide. Ik kan nu eindelijk weer een hele fabriekshal verlichten.

Luis Boullosa 13-03-2022

Every time I buy here the communication is good and quick. The items are as described and they make it easy for you to enforce the warranty. After I bought a Godox bag that broke down, they immediately arranged everything and send me one back new. They have lots of things and I only wish I had more money to through into photography gear.

Mike 12-03-2022

Zowel in de shop áls online te spreken over de service van Cameranu.nl. We hoeven het ook niet moeilijker te maken dan dat het is, als je video of fotografie producten zoekt moet je hier zijn!