Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 890 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Justus 28-07-2020

Levert voor erg weinig geld. Na aankoop kom je erachter waarom. Een op fotocel en litium batterij accubank werkte niet op de zonnecellen.

Reactie op: RMA 1305615 - Xtorm Hybrid Solar Bank 4x (10.000mAh) [Ticket:28a00b68
Ik hoor hier van verschillende collega's dat dat heel goed kan kloppen hoor. Mooi dat het kan , maar gaat inderdaad bar traag .....
Gewoon lekker aan de stroom ;-)

Nu na net een jaar houdt de accubank er helemaal mee op. De 4 led indicatoren staan op vol maar de accu capaciteit is nu helemaal weg. Laad mijn mobiel niet meer op. Ben benieuwd naar het volgende lullige antwoord. Gerechtelijke stappen 2 jaar garantie obv eu recht en als Nalatigheid van de leverancier
onzorgvuldigheid in de verkoop tekst dat het wordt opgeladen.
Dus onrechtmatige daad en daarmee een nietig koop overeenkomst.
Officiele reactie van CameraNU.nl 29-07-2020

Goedemiddag Ludwig, Ik heb geprobeerd om je te bellen maar kreeg helaas geen gehoor. De rma waar je naar verwijst is zoals ik zie vorig jaar opgelost, je hebt toen een nieuwe lader ontvangen. Dat het product nu defect is mag zeker niet. Hierover zie ik alleen geen mail of telefonisch contact behalve deze review. Wil je ons bellen zodat we een gepaste oplossing voor je kunnen bieden. alvast bedankt

Samira Roubiou 28-07-2020

Super blij met mijn aankopen op aanraden van een van de medewerkers.
Ze nemen de tijd om alles uit te leggen en ook mocht ik de apparatuur eerst uitproberen op locatie.
Zeker een dikke pluim voor jullie.

Henny 28-07-2020

Medewerkers zijn klantvriendelijk en doen hun uiterste best om ook artikelen die bij hen (en anderen) niet bekend zijn, bv een klein onderdeel van mijn hoekzoeker, toch te kunnen leveren.

HvdB 28-07-2020

Zeer duidelijke informatie gekregen over de camera die ik op het oog had. Uiteindelijk liep ik met een andere camera deur de uit die veel beter bij mijn wensen bleek te passen. Ik ben hier zeer tevreden mee.

Sanne 27-07-2020

Winkel met ruim assortiment online. Bij vragen telefonisch of in de winkel vriendelijk en zeer vakkundige advies

herman 27-07-2020

Koop al jaren mijn camera outfit bij Camera-Nu. Ten eerste omdat deze dichtbij huis ligt, en ze hebben alles in huis. Tevens is hun service uitmuntend te noemen. Staan altijd open met suggesties, en zo niet dan kun je je gekochte app. gewoon weer terugbrengen, mits goed en netjes uit en ingepakt in de juiste verpakking.

Matthias 27-07-2020

cameranu.nl is top, gemakkelijk, overzichtelijk en gemakkelijk en een grote keuze aan fototoestellen. Zeker een aanrader als je een nieuwe fototoestel nodig heb. Je moet dan zeker bij cameranu.nl zijn.

Elvira 27-07-2020

Is een fijne winkel met professioneel personeel. Ik had nu een acculader besteld voor de batterij en dat vond ik best lastig en voor mij best onduidelijk, waardoor ik in 2 gedeeltes de acculader compleet in huis.

Joop Borg 27-07-2020

Heldere site , snelle levering en goede, behulpzame en vriendelijke klantenservice.

Jans 27-07-2020

Kwam in eerste instantie voor alleen een nieuw balhoofd. Echter een goed alternatief was door mijn handicap niet praktisch. Ik moest dus uitwijken naar een andere optie.
De verkoopster probeerde met mij mee te denken en ik kon ter plekke een aantal opties uitproberen.
Uiteindelijk iets gevonden wat goed bij mij paste en prijstechnisch een redelijk alternatief was.
De dame verdient een 10 voor haar geduld en uitleg.

Jelske 27-07-2020

Hele goede afhandeling van de bestelling. Bestelling om 22.00 uur geplaatst en werd de volgende dag al geleverd. Goede prijzen en verrast door de snelle levering!

Lucas van Loenhout 27-07-2020

Ik heb een Yongnuo YN600EX-RTII speedlite flitser gekocht via de website van Cameranu.nl.
Helaas ging het batterijdeksel stuk en bleef het klepje openstaan.
De flitser was 1,5 jaar oud en ik bracht hem naar de winkel in de Van Woustraat 242 1073 NC Amsterdam.

Geen probleem, zei de vriendelijke verkoper, ik stuur hem op en dan repareren we hem voor u en deze reparatie valt onder de garantie.
Vandaag kwam Post.Nl met de zorgvuldig verpakte gerepareerde flitser.
Het batterijdeksel was vervangen en de flitser was gejusteerd en getest.

Complimenten voor deze snelle en adequate service en ik zal dit aan al mijn collega-fotografen melden.

Zeer teleurgestelde klant 27-07-2020

Beste mensen,

Let heel goed wanneer u een nieuw product koopt u daadwerkelijk ook een nieuw product krijgt.
Check aub het aantal 'clicks' wat uw camera gemaakt heeft. Check minuscule slijtages op de vatting van een objectief.
Mijn ervaring is dat men er niet voor schroomt om demo / gebruikte apparatuur als nieuw te verkopen.

Ab 27-07-2020

Goede service en alles snel bezorgd, er wordt op de site goede informatie gegeven over algemene info en product specifieke info. Het is prettig winkelen en je wordt op een klantvriendelijke wijze door de website heen geholpen. Prima allemaal

ron 27-07-2020

Voor de aankoop van mijn camera heb ik liever dat ik tekst en uitleg krijg en het produkt ook in handen heb. Een speciaalzaak zoals CameraNU is voor mij dan voor de hand, deskundig personeel en dus vakkundige uitleg. Daarnaast werd door de verkoper alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en goed te luisteren. Dit laatste gebeurd niet veel meer. Dus een dikke 9 een 10 geef ik eigenlijk nooit.

DESOETE Paul 27-07-2020

De webshop bied een duidelijke en ruime aanbieding van alle mogelijkheden van elk beschikbaar merk en ook nog eens aangevuld met tweedehands van duidelijk vermelde kwaliteit en eventuele bemerkingen.

Frank 27-07-2020

Vlot verloop. Duidelijke uit op de site. Binnen de 2 dagen ontvangen. Alles werkt perfect. 👍🏼

Spooky 26-07-2020

Ik was op zoek naar een camera speciaalzaak, na wat gegoogle kwam ik Cameranu.nl tegen en heb toen het filiaal in Apeldoorn bezocht. Zeer goed geholpen. Verkoper met veel kennis van zaken en dat was erg fijn als 'starter'. Er wordt goed gekeken naar voor welk doeleind je de camera wilt gaan gebruiken. Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Diverse camera's worden met elkaar vergeleken zodat je tot de juiste keuze komt. Echt een aanrader!

victor 26-07-2020

Cameranu heeft gewoon superveel in huis. Ik heb uit de outlet een gimbal gekocht en had de keuze tussen de volgende werkdag bezorgen of zelf ophalen. Ik ben m zelf op wezen halen, alles perfect in orde, vriendelijke mensen.

Laura Henzen 26-07-2020

Duidelijke en goed site! Veel producten en snelle levering!

Laatst een extra accu gekocht voor mijn camera, hiervoor waren goede en goedkopere opties dan het echte merk van mijn camera! Die ik bij andere webshops niet kon vinden.

Oftewel erg tevreden met het aanbod op jullie webshop.

Alexandra 26-07-2020

CameraNu heeft een uitgebreid aanbod, waardoor je goed je opties kan afwegen. Ze zijn in de meeste gevallen ook de goedkoopste. De productdetails zijn goed en uitgebreid omschreven. De levering is snel en het is goed verpakt.

Diana Standaar 26-07-2020

Op basis van de reviews gekozen voor deze winkel. Het is ook prettig dat je de producten ter plekke kunt zien. In Groningen goed geholpen, goede voorlichting en oplossingsgericht.

Simon 26-07-2020

Op voorraad, goede prijs en geschikt voor Nikon. Supersnel verstuurd met track & trace

Wim 25-07-2020

Hier een monopod gekocht voor mobiele telefoon om foto’s te maken snel geleverd en voor een goede prijs

Jan 25-07-2020

Na lang zoeken heb ik een reserve batterij voor mijn Nikon Z50 gevonden. Deze was nergens te verkrijgen. De prijs bij CameraNu was het voordeligste van alle concurrenten. De levering verliep correct en vlot. Goede service.