Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 18-12-2022

Pas heb ik een telescoop voor vogels kijken gekocht bij cameranu. In de winkel in Urk werd ik super geholpen met het vinden van een goed statief er bij, en hebben ze me goed passend advies geleverd over de verschillende telescopen! En achteraf ben ik blij dat ik er heen ben gegaan anders had ik de verkeerde keuze gemaakt. Thanks cameranu!

Goede en snelle levering 18-12-2022

Extreem snelle afhandeling van mijn bestelling, ' 's avonds om 22.30u besteld, volgende dag netjes geleverd. Zeer tevreden mee.

Lex Leeuwarden 17-12-2022

Ik koop zelden spullen voor mijn camera maar nu voor het eeest bij Cameranu.nl . Ik was verrast dat hun klantenservice door deskundige mensen wordt bemand, ik ben prima geholpen en goed geslaagd!

YDUR 17-12-2022

Snel gevonden wat ik zocht (Sony RM-VPR1), besteld bezorgd en in gebruik genomen. Zeer tevreden mee.

Ruben 17-12-2022

Tweedehands een camera gekocht en zeer tevreden. Inclusief alle originele onderdelen geleverd en in zeer nette staat.

Shirley Groot 17-12-2022

Ik had een statief besteld en toen deze binnenkwam was er een onderdeeltje afgebroken. Ze hebben dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd en ik hoefde de andere niet terug te sturen. Wat een service.

Ton 16-12-2022

Ik heb hier een nieuwere camera gekocht en kon mijn oude voor een redelijke prijs inruilen. Ook werd ik goed geadviseerd over een accessoire dat ik wilde aanschaffen: de veel goedkopere merkloze versie was even goed zei men en dat bleek bij levering ook zo te zijn. In de vestiging in Rotterdam waar ik was werkt nog veel vakbekwaam personeel uit de Calumet tijd en dat belooft veel goeds voor de toekomst.

Jan Boegborn 16-12-2022

Goede informatie en advies op maat.
Bestelling via internet kon makkelijk en snel omgezet worden naar levering via de winkel.

Robert 16-12-2022

Lens besteld en deze werd netjes, in orde en op tijd bezorgd. Tot op heden altijd tevreden geweest over de service en prijs-kwaliteit verhouding bij CameraNU.nl.

Wouter 16-12-2022

Bij het bestellen van 2 statieven bleken deze niet op voorraad te zijn. Gelukkig kon ik, na overleg via WhatsApp, 2 andere statieven krijgen voor dezelfde prijs. Deze werden de volgende dag al geleverd, wat handig was wat ik had deze nodig voor een filmopdracht. Goede service!

Jesse 15-12-2022

Goed en snel verzonden en snel bezorgd. En ze hebben een leuke nieuwsbrief. :)

André van der Tuijn 15-12-2022

Goede producten en via onlineverkoop snelle levering.
Groot assortiment met gunstige prijzen.

Zuidijk 15-12-2022

Had een timelapse camera nodig en ben eerlijk en goed geholpen. Extra mooi was dat 'ie de volgende dag al geleverd werd.

Marcel Gielen 15-12-2022

Cameranu en haar medewerkers zijn een absolute aanrader. Niet alleen vanwege de kennis en kunde waar men over beschikt, maar vooral omdat hier KLANT in hoofdletters wordt geschreven!
Mooie nieuwe Sony camera aangeschaft en ze zetten echt extra stappen om het voor mij als klant een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod te realiseren ook als daarvoor de klantenservice zich hiervoor moet inzetten.
Maar dat wist ik al omdat ik al 45 jaar trouwe klant ben.
Wederom een hele dikke pluim!

Tinne 15-12-2022

Heel betrouwbare webshop. Ik heb een nieuwe lens gekocht via deze webshop en ik ben een tevreden klant. Ultra snelle verzending. Goed verpakt. Top!!!

R. Timmerman 14-12-2022

De website is heel goed en duidelijk, daarnaast kun je zelfs vragen om bepaalde onderdelen te bekijken als ze deze niet in de neven vestiging op voorraad. Uiteraard moet je dan wel tijdig bellen en vragen of ze het in de vestiging hebben liggen waar je de materialen wilt gaan bekijken.

HansA 14-12-2022

Ben al jaren klant bij deze winkel. Vakkundig personeel en een vriendelijke behandeling. Geven ook evt tips voor een ander product als dat ook goed werkt. Ik kom er graag , ik ga altijd vrolijk naar buiten met het goede product.

José 14-12-2022

I received my camera the next day. I am very happy with how fast it was. I recommend this shop 100% goed

Ruben 13-12-2022

Geen 10 want een echte winkel heeft altijd ruimte voor verbetering.
Wel bestel ik toch wel meerdere malen per jaar spullen bij hun. Scherpe prijzen en als er eens iets gebeurt komt de klantenservice goed te hulp.
Fijn geholpen en ook met een product wat vertraging opliep in het magazijn werd ik goed aangehoord en kwamen ze met passende oplossingen.
Ik blijf hier bestellen.

Sven Simcic 13-12-2022

Een mooi opgezette winkel met overzicht zonder de nodige poespas, professioneel en vriendelijk personeel.
Service gericht en goed op de hoogte.

P.Douve 13-12-2022

Bij CameraNu.nl mijn bestelling geplaatst mede door de vele lovende reacties, gunstige prijzen. en riante aanbod.Je word prima op de hoogte gehouden en ook nadat je de bestelling binnen hebt gekregen krijg je nog tips per email hoe je het beste met je camera kan omgaan. Top allemaal

Kris 13-12-2022

Cameranu had een topdeal gaande tijdens black friday die nergens anders te verkrijgen was. De bestelde items waren snel geleverd binnen de aangegeven tijd, wat wil je nog meer?

Peter 12-12-2022

Goede en overzichtelijke webshop, snel gevonden wat ik zocht, en daarna bestelling snel geleverd.

Jokor 12-12-2022

Voldoende keuze tegen accepteerbare prijzen en goede kwaliteit vd producten

Ellen 12-12-2022

Blij met mijn bestelling van de canon mount adapter. Ik was verbaasd dat ik hem de volgende dag al in huis had in deze drukke tijden, kerst en Sinterklaas. Bedankt CameraNu.nl!