Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrickmeijer 28-04-2023

Vandaag een tas gekocht bij de vestiging in Rotterdam noord.
Ik wilde graag de FTZ 2 mount testen op mijn camera met mijn oude Tamron 18-400 lens.
Deze gaf helaas een error.
Advies om even langs de andere vestiging in Rotterdam te gaan, deze konden misschien mijn lens een firmware update geven waardoor het wel eens kon werken. Ik had de medewerkster compleet verrast met de vraag, zij had dit nog niet eerder gedaan en vond dit best gewaagd. Ze heeft samen met een collega gekeken die dit ook niet eerder had gedaan. Zij hebben voor mij gebeld voor advies en zijn aan de slag gegaan. Hoewel mijn vraag om mijn lens GRATIS een update te geven zodat ik de FTZ MOUNT kon testen lastig was. Hebben ze het toch gedaan, dit duurde al met al best lang, de medewerkster vond dat deze service te lang had geduurd en heeft ons 10 euro korting gegeven op onze aankoop. Hier was ik zo van verbaast, omdat het puntje bij paaltje mijn LASTIGE vraag was. Als ik in de toekomst camera spullen ga kopen, wat op zeker gaat gebeuren aangezien ik nieuw begonnen ben met mijn foto hobby, ga ik al mijn verdere aankopen zeker bij cameranu kopen. Echt bizar goede service een 11/10.

Johan 28-04-2023

Al langer klant, en ik word altijd door vriendelijk en deskundig personeel geholpen. Top!

Koenraad 28-04-2023

Ik heb een mooie Nikon verrekijker gekocht via de cameranu website, en kreeg ik na mijn bestelling direct antwoord op mijn vraagje, via Whatsapp, van een verkoper van cameranu. De verrekijker was verpakt in een keurige veilige doos van cameranu. De kijker voldoet aan al mijn verwachtingen, en heb ik mijn eerste heerlijke natuurwandeling met kijker gemaakt.

Saartje 28-04-2023

Heel fijn geholpen bij het uitzoeken van een onderwatercamera. Eerlijk advies over welke accessoires handig zijn en welke in mijn geval eigenlijk niet noodzakelijk zijn.
Camera nog niet (onder water) uitgeprobeerd, maar ook boven water al mooie foto's gemaakt. Blij mee!

Fred 28-04-2023

Een zeer efficiënte, snelle en vriendelijke service. Ik kan cameranu aanraden.

Ivo 28-04-2023

Na telefonisch overleg 2 triggers en twee flitsers gekocht. De geleverde flitsers hebben echter geen pc sync aansluiting om de triggers aan te sluiten.
Ik heb hierover gemaild en krijg als antwoord dat de triggers een soort afstandsbediening voor de camera zijn en niet de flitser aansturen. Dit is totale onzin. Volgens de website, fabrikant en instructieboekje kunnen beide aangeschafte triggers (Miops smart trigger en Druppel trigger set) camera en/of flitser aansturen. Beide triggers worden geleverd met kabeltje (pc sync) om een flitser aan te sturen.
Vreemd dat de kennis van eigen producten ontbreekt. Schandalig dat er niet meer gereageerd word en dus mijn probleem nog niet opgelost is.
Officiele reactie van CameraNU.nl 23-05-2023

Goedendag,

We hebben alles even uitgezocht hierover, maar de vraag die gestuurd was hebben wij op 26 april ontvangen, 27 april waren wij gesloten ivm Koningsdag en hierna zijn de mails opgepakt.
Omdat de vraag van technische aard was en we dit goed wilden uitzoeken hebben we hier op 1 mei een reactie op gegeven, incl. onze excuses dat het wat later is geworden.

We kunnen het telefonische advies niet meer terug halen, vandaar dat we aangeboden hebben de artikelen kosteloos retour te laten komen.
Echter gaf je later zelf aan dat het inmiddels opgelost was door extra hotshoe adapters aan te schaffen.

We hopen hiermee duidelijkheid te hebben gegeven over de situatie.

Een prettige dag gewenst.

Cameranu

Suze halenbeek 28-04-2023

Vindt het een fijne winkel en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Komen er al aantal jaren vanuit Almere naar urk
Vindt het alleen jammer dat er weinig goedkopere kleine camera zijn. Of 2e hands artikelen, dit gaat allemaal via internet werd verteld.
Dus daar zochten ze voor mij een lens voor mijn Canon,en ben er erg blij mee ,.
In de haven even de lens uitgeprobeerd en een rondje gewandeld

A. stuurman 28-04-2023

Het onmogelijke besteld en supersnel en netjes verstuurd en ontvangen.
Heel blij mijn spul te hebben ontvangen

Bé Wolters 27-04-2023

In de shop werd ik snel geholpen door een vakbekwame medewerker. Hij wees me zelfs op een eigenschap van de sensor die ik zelf niet wist en gaf me daar nader advies over. Klasse!

Bonnie 27-04-2023

Ik ben zeer goed geïnformeerd en geadviseerd door Gertjan. Ik zou een spiegelreflex camera kopen maar ben na een korte overweging met een systeemcamera Canon EOS R7 + adapter + 18-150 mm lens voldaan vertrokken. Nog geen tijd gehad maar ik heb echt zin om foto's te maken

Henri 27-04-2023

De winkel is een fijne plek om te zijn, even rond te kijken en even koffie te drinken.
De persoon die mij hielp was vriendelijk, behulpzaam en positief meedenkend. Daardoor ben ik heel tevreden over m'n aankoop!

Trynke 26-04-2023

Ik kwam onverwacht binnen voor de gratis camera reiniging. Totaal geen probleem!
Moest even wachten tot de klant voor mij had betaald. Dat was een kadobon voor de 50 e verjaardag van hun zoon.
We kwamen daardoor in gesprek omdat onze dochter binnenkort ook haar 50 e verjaardag viert besloot ik ook een kadobon te kopen. De mevrouw die ons hielp vond dit wel heel bijzonder. Door een klein bedragje bij te betalen werd de kadobon in een heel mooi doosje verpakt. Dat op zich is al een kado. Daarna is mijn camera gratis schoongemaakt.
Top service !
Mijn camera ‘s , lenzen en statief heb ik ook hier gekocht.
Goede informatie, goed advies en goede service.
Vriendelijke medewerkers.
Ben al jaren een tevreden klant bij Cameranu..

Mark 26-04-2023

Tweedehands lens en camerabody gekocht. Goede soepele bestelervaring en producten in uitmuntende staat, precies zoals omschreven. Ontbrak helaas een lader aan, snelle respons op mijn emails en keurige oplossing gevonden. Professioneel en een voorbeeld voor anderen.

Rick E 26-04-2023

Ik heb een statief terug gestuurd voor garantie. Fijne communicatie en een ander statief gekregen zonder gedoe. Top bedrijf

Marco 26-04-2023

Top goeie service.
Super snelle levering.
Telefonisch contact is top.
Afhandeling gaat gesmeerd.
Duidelijk in mail verkeer

Tanja 26-04-2023

Fijne website waar je overzichtelijk verschillende producten naast elkaar kunt zetten om te vergelijken. Duidelijke uitleg over verschillende technische eigenschappen. Goede prijs en zeer snelle verzending.

Mennog 26-04-2023

Geweldige ervaring weer. Uitgebreid samen met de mensen zitten brainstormen hoe mijn dilemma het beste op te lossen was. Uiteindelijk gekozen om een powerstation naar de winkel over te laten komen. Volgende dag kunnen afhalen en uitproberen. Maar niet dan dat we met z'n allen het nog eens even goed in de winkel hebben bekeken. Wat een heerlijke service en klantvriendelijkheid!

Susanne 26-04-2023

Ik liet de sensor van mijn camera schoonmaken. De medewerker was superaarding. Mij werd thee en koffie aangeboden. En de sensor was snel en goed schoongemaakt.

William 25-04-2023

Ik ben geweldig geholpen bij Cameranu! In eerste instantie zou ik een tweedehands camera kopen, waarvan bij het bekijken bleek dat de waardebepaling niet goed was gegaan en hij veel te hoog was ingeschaald en eigenlijk het geld niet waard. Omdat de verkopers het zo naar vonden dat ik voor niets naar de winkel was gekomen heb ik toen een duurdere camera aangeboden gekregen voor de prijs waar ik eigenlijk voor was gekomen. Ook hebben ze heel fijn meegedacht in het kiezen van de juiste lenzen voor de camera. Het enige minpunt was dat verschillende medewerkers ook verschillende meningen hadden, wat in verschillende winkelbezoeken verwarrend was.
Hoe dan ook, de service was top, de prijzen zijn scherp en de bereikbaarheid is ook goed geregeld. Ik kom zeker terug.

Melanie 25-04-2023

Cameranu heeft mij teleurgesteld.
Camera besteld en een kapotte geleverd, teruggestuurd en toen werd ik van hier naar daar gestuurd. Geen correcte antwoorden.

Laatste update vandaag ze sturen eindelijk na een lange week een nieuwe op ik wacht geduldig.
Officiele reactie van CameraNU.nl 26-04-2023

Beste Melanie,

Bedankt voor je review.
Vervelend om te horen dat je een defect artikel hebt ontvangen.
We doen ons best om je retour zo snel mogelijk te verwerken, echter gezien wij dagelijks erg veel pakketten binnen krijgen is het voor ons lastig om hier een specifiek pakket tussenuit te halen.
Inmiddels hebben wij inderdaad contact gehad en een nieuwe opgestuurd. Deze zal je spoedig ontvangen.

Onno 25-04-2023

Tijdens mijn zoektocht naar een universele camera cage kwam ik terecht bij Cameranu. Zij hadden de perfecte cage tegen een wel heel aantrekkelijke prijs. Ik heb de cage direct besteld en betaald.

Nadat ik de bestelling had gedaan kwam ik erachter dat de combinatiedeal nog veel beter was! Ik belde daarop de klantenservice en het werd allemaal direct geregeld. Ik kreeg een linkje om het resterende bedrag te betalen en de bestelling werd gewoon netjes de volgende dag bij mij thuis afgeleverd.

De klantenservice was heel vriendelijk en meedenkend. Het product was precies zoals omschreven en goed verpakt verstuurd.

Frank 25-04-2023

Snel als de bliksem had ik mijn bestelling binnen!
Fijn om zo snel te kunnen genieten van mijn splinternieuwe camera!

Robert 25-04-2023

Ruim assortiment en ook nog eens op voorraad. Snelle service en scherpe prijzen.

Vrije Vogel 25-04-2023

DJI Mini 3 Pro met accessoires besteld op zaterdagnamiddag. Levering keurig verpakt op maandag aangeleverd. Mooie deal voor een mooie prijs.

A. Tuinman 24-04-2023

Perfecte camera, juiste omschrijving, besteld en volgende dag in huis. Super blij mee.