Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjo 27-12-2021

Leuk statief gevonden en na de bestelling op internet geactiveerd te hebben werd deze 2 dagen later geleverd, ondanks de drukke kersttijd.
Super!!

Gabrielle 27-12-2021

Heb een Eizo scherm aangeschaft, twijfelde welke voor mij geschikt zou zijn. Gebeld en heb goed advies gekregen over welke voor mij het meest geschikt zou zijn en een snelle levering!

Rene Chiquete 27-12-2021

Easy to navigate, plenty of variety, even on pre-order the delivery was super fast.

Auke Scheelen 27-12-2021

Goede service, snelle service ze hebben ook een heel groot aanbod in talrijke producten. Leuke gadgets van mijn vakgebied. Je vindt er bijna alles. Ze hebben ook een grote naambekendheid dat ook helpt natuurlijk.

piet 27-12-2021

Goede uitleg van het produkt ,verlengde garantie (5jaar),en mond op mond reklame.

Marinus 27-12-2021

Demo product besteld dat helaas niet compleet bleek, desondanks goede review vanwege de correcte afhandeling door camera nu (retournering).

Ruben 27-12-2021

Een reflectiescherm gekocht. Goed product en snelle levering. Helemaal top!

Doety 26-12-2021

Heel fijn dat ik een tweedehands model kon kopen! Ik had echt een nieuwe nodig maar als arme student is dat niet altijd haalbaar. Door de aanbieding kan ik verder vooruit in mijn fotografie!

Henk 26-12-2021

Ik vind het prettig winkelen in deze shop. Er is een zeer grote keuze met daarbij een goede uitleg. Toch is het soms nog moeilijk iets te bestellen omdat je niet goed bekend bent met een artikel. Dan is er altijd nog de mogelijkheid van terugsturen als het helemaal niet lukt. Kortom, ik ben zeer tevreden.

Ahmed 26-12-2021

De naam van de website zegt al genoeg. 1 van de beste website/bedrijf voor camera en de producten erom heen. Tuurlijk je kan het ook bij bol.com halen of Coolblue, maar niks is fijner dan een bedrijf die echt gericht is op camera's. De service is ook uitstekend ook al heb ik maar 2 producten besteld. Alles kwam netjes en op tijd aan, ik ben zeer tevreden.

Wess 26-12-2021

Alles ging perfect maar ik kwam klem te zitten tussen de deuren haha. Maar goeie winkel hoor

Arturo 26-12-2021

Ik ontving bericht op 23 december jl.dat mn bestelling klaar zou liggen, wat
niet zo bleek te zijn. Slordig !!
Officiele reactie van CameraNU.nl 28-12-2021

Goedendag Arturo,

Het is inderdaad vervelend wat er gebeurd is, we hadden onverhoopt te maken met een voorraad verschil waardoor het product niet op voorraad lag terwijl dit volgens ons systeem wel zo zou zijn.

Het artikel ligt elk moment voor je klaar in de winkel en dan zal je even persoonlijk bericht van ons krijgen.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Team CameraNU.nl

Horia 26-12-2021

I am a photographer and I find this webshop one of the best because a few practical reasons :
- on CameraNU.nl there is almost everything I was looking for, and it is easy to find it;
- product descriptions are accurate, and this is a big difference against many other webshops;
- the price is really attractive;
- I am happy also for the super fast delivery!

Yannic 26-12-2021

Ik was op zoek naar een externe HDD en ben zo op website van cameranu.nl terecht gekomen. De site is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Ik vond hier tevens de laagste prijs voor mijn aankoop. De levering in België gebeurde de dag na aankoop. Geweldig toch hé ? Er ontbrak wel een usb 3.0-kabel. Na een mailtje werd de kabel onmiddellijk verzonden. Eén dag later alweer in mijn bezit. Perfecte & supersnelle levering. Top ! Merci !

RvR 26-12-2021

Overzichtelijke webshop met markt conforme prijzen.
Keurig geleverd in een nette verpakking met voldoende bescherming. (En snel geleverd de dag na de bestelling)
Als klant goed op de hoogte gehouden waar de zending tijdens transport is.
Absoluut een aanrader deze ‘cameraNu.

Vansier Rudi 26-12-2021

Overzichtelijke website goede prijzen en supersnel geleverd en de garantie is langer als ergens anders voor mij alleen nog cameranu. Nl doe zo verder Super winkel

Jan Langenberg 26-12-2021

Veel keuze. Flitservoet die ik had besteld was bijna nergens meer verkrijgbaar. Over het algemeen een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.

Ellen 26-12-2021

Camera.nu biedt goede service. Ook als er een keer iets mis gaat (kan natuurlijk altijd gebeuren). Mijn Fuji xt4 camera kwam aan met een barstje in het display. Een bewijs van ‘terugsturen’ van het PostNL-punt was voldoende om meteen een nieuwe camera toe te sturen. Ondertussen heb ik al veel foto’s gemaakt met mijn nieuwe camera. Fantastisch apparaat.

Cees van der Stad 25-12-2021

Op het internet zijn veel bedrijven te vinden waar camera's voor lage prijzen worden aangeboden echter hebben een heleboel bedrijven een matige service of geen winkel. CameraNu heeft nog een echte winkel met een prima service en verkopers die gewoon de tijd nemen zoals het hoort. Hier een nieuwe Lumix G9 gekocht. Tijdens het gesprek hebben ze even mijn mijn oude GX8 gratis gereinigd die nu weer perfect is en naar mijn zoon gaat. Dus zijn er nu 2 tevreden.

Janneke 25-12-2021

Al jaren klant bij 1 van de beste en meest betrouwbare camera winkels in Nederland. Altijd goed en up to date advies, zowel in de winkel zelf als online. Levering was ook dit keer weer snel, artikelen netjes verpakt, duidelijke communicatie.

S. de Haan 25-12-2021

CameraNU is makkelijk te vinden, beschikt over een compleet assortiment en bestellen is eenvoudig.
De levering verliep volgens planning. Wat wil je nog meer!

Henk 25-12-2021

Vlot bestellen en snelle en correcte levering. Alles zoals omschreven op de site.

Ed 25-12-2021

Cameranu is een van de weinige winkels waar je nog terecht kunt voor goed advies en service. Ik ben bij aankoop van een nieuwe camera uitstekend geholpen.

Henk 25-12-2021

Goed aanbod met nette prijzen en snel geholpen. Voordeel is dat je een product ook in een "echte" winkel kunt bekijken en checken.

Lisa Hiemstra - Dijkstra 24-12-2021

Super snelle verzending en fijne webshop! Alles wat je nodig hebt als fotograaf.