Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bosje 02-06-2021

Goede service, reageren snel en zijn flexibel. Op de website ontbreekt bij sommige artikelen wel cruciale info in de titel van het product. Hierdoor vind je producten met specifieke eigenschappen niet door bijvoorbeeld te googelen.

Ton 02-06-2021

Foutje gemaakt bij het adres van de bestelling, keurig opgelost en binnen een meer dan reële tijd alsnog de bestelling op het juiste adres gekregen. Gewoon een afhandeling zoals je verwacht over de gehele bestelling.
Enige minpuntje is een externe factor: Het pakket was aangetekend verstuurd, maar PostNL heeft hem afgeleverd zonder handtekening te vragen! (Dit meer voor de webshop om met postnl op te nemen)

Albert 01-06-2021

Cameranu.nl heeft zeer goede prijzen voor professionele apparatuur. De levering is geheel volgens afspraak en verdere afhandeling van het totale project verloopt soepel en zonder enig probleem.

Heidi Hellofs 01-06-2021

Ik ben zeer blij met mijn bestelling bij camera.nu. Vriendelijke service en snelle levering. Zeker een aanrader voor al uw fotospullen!

Rds 31-05-2021

Prima assortiment en snelle verzending. Alleen het transportbedrijf waar camera.nu gebruik van maakt is een minpunt. Komen hun belofte en voorspelling van leveren absoluut niet waar. Om 23.15 u mailen dat leveren niet gelukt is, terwijl ze aangeven er "bijna" te zíjn, is niet iets om vrolijk van te worden

Wim Gotink 31-05-2021

Al veel langer koop ik bij Cameranu, en altijd naar tevredenheid, snelle levering en in de winkel deskundig personeel ( online geen ervaring mee) Op de site snel gevonden wat we zochten (verrekijker) en de spec's geven voldoende informatie,
Kortom zeer te reden

Frederik 31-05-2021

Ik had bestelling geplaatst en kwam erachter dat ik nog een SD card over had thuis. Na een belletje met klantenservice werd mijn order omgezet en kon meteen een tas meebestellen. Goede service en snelle levering!

Stefan 31-05-2021

Iets te klein, maar wel met goede kijkeigenschappen. Aanrader voor de vacantiegaanger.

Gras 31-05-2021

Over CameraNU zelf niets dan lof. Er werd door hen duidelijk en eerlijk gecommuniceerd. Afspraak over leveringsdatum werd feilloos nagekomen. Het geleverde product voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen. Één advies aan CameraNU: stop met PostNL als partner. Het is hemeltergend hoe die hun werk doen. Het is hen overduidelijk te veel werk om het pakketje op zes hoog (met lift) af te leveren. Tot twee keer toe kreeg ik een briefje in de brievenbus dat ik niet thuis was terwijl ik op hen zat te wachten. Vervolgens een mail dat ik het pakketje op een afleverpunt aan de andere kant van de stad kon ophalen. Op zaterdag avond daar nog snel naar toe gegaan. Het pakketje was echter niet aanwezig. Bleek na een aantal telefoontjes bij een afhaalpunt bij mij om de hoek te liggen... Als ik er nu, twee dagen later, aan terug denk wordt ik weer boos. Waarom betaal ik eigenlijk om het thuis te laten afleveren?

Rianne 30-05-2021

Duidelijke gebruiksvriendelijke site. Ik kocht een kleine verrekijker van prima kwaliteit. Levering was vlot en het product was zorgvuldig verpakt. Heel blij met de aankoop en het winkelen bij jullie is voor herhaling vatbaar!

Marlies Van Bon 30-05-2021

Voor mensen zoals ik, die graag fotograferen maar er eigenlijk niet zoveel verstand van hebben, is dit HET adres om een camera te kopen. Hier krijg je het juiste advies. Koop je de camera die precies bij jou past. Je wordt heel goed geadviseerd bij het maken van je keuze. Ben weer zo blij met mijn Canon Power Shot. Geniet weer van alle ‘plaatjes die ik heb geschoten’. Ben nog alle mogelijkheden aan het ontdekken.

Raymond 30-05-2021

Ik koop al bij Cameranu.nl sinds 2007 en kom elke keer weer terug. Zo nu en dan zijn er mooie aanbiedingen waarbij een rete dure hobby nog enigszins betaalbaar kan blijven. Ik zie door de jaren heen een mooie stijgende lijn in de klantenservice van Cameranu.nl. Je wordt netjes op tijd te woord gestaan en geholpen en in je account heb je een mooi overzicht van de spullen die je daar gekocht hebt. Dat laatste is handig als er een keer wat retour zou moeten, wat gelukkig voor mij nog niet nodig is geweest. Dit is voor mij ook de reden dat ik ondanks dat ik elders soms goedkoper kan kopen toch voorkeur heb om bij cameranu.nl te bestellen. Gekochte apparatuur; diverse Camera's, Nikon F&Z lensen, DJI Gimbals, Drone en diverse accessoires.
Mijn laatste aankopen bij Cameranu.nl waren in het kader van vervangen van mijn Canon HF G25 camcorder. Ik ben hier ongeveer een jaar mee bezig geweest. Dit kwam vooral doordat ik het moeilijk vond een betaalbare camcorder te vinden die net zo goed 4K kon filmen als mijn Nikon Z7. Na veel nadenken, onderzoek, uitvoerig testen en overleg besloten om van mijn Nikon Z7 een camcorder te maken door de aanschaf bij cameranu.nl van een Sennheiser MKE440 stereo mic en een paar maanden later een DJI RS2 Pro Combo Gimbal. Ik ben erg tevreden over de contacten die ik heb gehad om tot aanschaf over te gaan. Uiteindelijk een mooie deal weten te maken met de DJI RS2 Pro Combo en is het vervangingstraject van mijn camcorder succesvol afgerond.

Bart 29-05-2021

Ik was naar de winkel gegaan omdat m'n eigen reinigingspoging van de sensor op niets uitliep en dit in de winkel snel verholpen was. Nog een paar kleine vlekjes over nu

Bob Alisic 29-05-2021

CameraNu winkel in Eindhoven (vroeger CityFoto Eindhoven) is een fotowinkel met zeer professionele, vriendelijke medewerkers die in staat zijn zorgvuldig de klant te adviseren, ook in de situaties waar het gaat om 2 of 3 mogelijke oplossingen voor een gestelde vraag. In mijn situatie gingen om een Fuji prime lens voor straatfotografie en als 2de vraag wel /niet inruilen van mijn huidige Nikon camera (4 opties: 2 verschillende nieuwe cameras en 1 gebruikte camera of nog even wachten).

Peter 29-05-2021

Bij Cameranu.nl heb ik verscheidene artikelen in de winkel gehaald of online besteld.
De laatste keer heb ik een paar batterijen voor de Sony a7II gekocht en deze waren op voorraad.
Het vervelende was dat het pakket in de verkeerde zending zat en niet de volgende dag geleverd kon worden.
Het bedrijf Trunkrs stuurde een mailtje hierover.
De volgende dag heb ik contact opgenomen met Cameranu.nl en zij konden niets doen, omdat het pakketje bij Trunkrs lag.
Ook heb ik die avond contact opgenomen met de klantenservice van Trunkrs met de vraag of het pakketje geleverd werd.
Helaas, volgens de medewerkster van Trunkrs zat het in de route van de dag er op.
Dus uiteindelijk werd het pakketje op de 27 ste geleverd, terwijl ik het op de 22 ste had besteld.
Advies aan Cameranu.nl: Lees de ervaringen eens over de verzendservice van Trunkrs op Trustpilot.
Misschien toch een andere koerier in de hand nemen!

robby 29-05-2021

snelle service, uitstekende prijs. goede voorraad van producten, leuke weetjes en tips via site en mail

Jos Broekx 28-05-2021

Ik ben tijdens de lockdown periode mijn hobby fotografie gestart. Vanaf het eerste telefoontje om een tijdslot te reserveren ben ik ontzettend vriendelijk geholpen. Heb inmiddels mijn uitrusting aangekocht (Nikon Z50) en heb daarbij maatwerk advies gekregen. Ook tijdens nieuwe bezoeken voor uitbreidingen hetzelfde verhaal, vriendelijk en deskundig. Meegenomen is dat ze ook prijstechnisch erg gunstig zijn. Wat ook prettig is dat als vanwege lange levertijden vanuit de fabrikanten bepaalde artikelen niet voorradig zijn je dan een email kan krijgen als het artikel weer voorradig is. Kortom fijne winkel.

djien 28-05-2021

Ik heb 21.5.2021 DJI Osmo Action gekocht bij CameraNu. Met tevredenheid heb ik deze camera ontvangen in goede conditie en op tijd zoals is beloofd.

Wirowr 28-05-2021

Zo maar even binnen wippen in de winkel en super geholpen. Gezochte artikel volgende dag geleverd, dus werd voor mij meteen het artikel klaar gemaakt voor verzending en de volgende dag al binnen. Extra onderdeel nodig en dat was meteen beschikbaar om mee te nemen. Top, kon niet beter.

Roberto 28-05-2021

Goed, eerlijk geholpen aan een 2de hands camera, voor een hele goede prijs (wat ik pas achteraf wist). Ik kom zeker terug voor 2de hands objectieven.

Marcel 28-05-2021

Snel verzonden en keurig verpakt, zoals altijd.
De site van Cameranu.nl werkt ook lekker, hier kunnen andere webshops nog wat van leren.
Ook voor extra informatie ben je hier aan het juiste adres, deskundigheid genoeg in huis.

Tjip 28-05-2021

Netjes zoals gemeld op vrijdag bestellen en zaterdag in huis.
Velen beloven dit maar kunnen niet aan hun eigen belofte voldoen!!!

Al diverse verrekijkers besteld bij Cameranu.nl
Ditmaal een wificamera voor buiten, zoek ik iets wat zij in hun assortiment hebben, kom ik zeer zeker bij hun terug.

Eenvoudige site met voldoende informatie en hetgene wat je zoekt is zo te vinden.

D. van der Zalm 28-05-2021

Levering van het bestelde materiaal is altijd verzorgd en van goede kwaliteit.

Henk 28-05-2021

Na een aantal keren gebeld te hebben en erg vriendelijk werd te woord gestaan, mijn bestelling gedaan die de dag erna keurig verpakt werd thuisbezorgd. Een verademing in deze harde tijd, vriendelijke mensen en een prima levering. Op naar de volgende

Riko 28-05-2021

Op zoek naar een nieuwe camera rondgekeken op het net. Uitgekomen bij Cameranu.nl. Duidelijke site, makkelijke navigatie. Aangegeven wordt voor 23:59 uur besteld, volgende dag in huis. Dat is deze keer niet uitgekomen, maar ik weet niet of het aan Cameranu.nl gelegen heeft of aan Post.nl door de drukte, waarmee de pakketdiensten tegenwoordig te maken hebben. Ontving een mail, waarin werd aangegeven dat de levertijd niet gehaald was met de optie zelf een tijdstip van bezorging te kiezen. Na hier het voor mij gunstigste tijdstip te hebben aangegeven, is de levering goed afgehandeld. Camera was netjes en veilig verpakt, dus wat dat betreft geen problemen.