Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mike 27-08-2020

Ik kan cameranu.nl alleen maar een 10 geven!
Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig, de communicatie daarna was erg duidelijk en zonder onnodige informatie. Maar het mooiste was dat ik de volgende dag het bestelde product in huis had.
Dus zeer tevreden, en aanbevelenswaardig!

Rob Timmermans 27-08-2020

Snelle reactie op vraag over voorraad, snel gereserveerd. In de winkel kunnen proberen en vergelijken. Prima uitleg. Groot assortiment.

Morris 27-08-2020

De aankoop van mijn drone (DJI mavic mini) verliep soepel, de levertijd klopte en de inhoud van de doos klopte ook. De doos van de drone was netjes verpakt met plastic zodat het pakket niet zou beschadigen. Ik heb mijn drone inmiddels een tijdje en heb er erg veel lol mee.

Jos Lenior 27-08-2020

Evenals bij eerdere bestellingen ging het ook dit keer als verwacht: het bestelde artikel lag, zoals afgesproken, gereserveerd in de winkel. Personeel is kundig, vriendelijk en flexibel.

Gewoon een goede winkel.

Dick Goedhart 27-08-2020

Na een onfortuinlijke val met mijn Nikon D90 bleek de bajonetsluiting van de lens niet meer goed te functioneren. Bij CameraNu in Apeldoorn (dichtstbijzijnde winkel) bleek een reparatie helaas duurder dan de waarde van de lens. Helaas bleken de nieuwe lenzen van Nikon bleken niet meer zonder functie verlies te passen op de D90... Zonder het gevoel te geven dat wij niet de enigen in de winkel waren heeft de verkoper met ons meegedacht, de tijd genomen om on goed van advies te dienen. Onze keuze viel op een weliswaar gebruikte maar lichtsterkere lens van Sigma, ook nog eens geschikt voor macrofotografie! Voor het stofvrij maken van de sensor van de D90 hoefde ik verder niet te betalen.

Hassan 26-08-2020

goed en vriendelijke .
1 op 1 advies en rustig ,goed advies gehad .
kassa korting euro 150 gehad, ik ben heel blij met mijn nieuwe camera (Sony a 6400 )en de prijs (korting ) .

Matthijs 26-08-2020

Wij wonen dicht bij een cameranu vestiging. Als ik wat nodig heb rijd ik er altijd heen! Ze hebben bijna alles en kunde ten top!

Ernst Jos 26-08-2020

Ik weet niet wat CameraNU met PostNL heeft afgesproken, maar het artikel is niet bij mij afgeleverd. Na raadpleging van Track & Trace bleek dat er wel een bezorger aan de deur was geweest, maar ik heb geen briefje in de bus gehad en na een week was het artikel al weer teruggestuurd. Gewoon simpel bij de buren afleveren had een hoop problemen voorkomen.
Verder lijkt CameraNU mij een prima winkel.

Jan 26-08-2020

Prima contact en super snelle verzending. Erg tevreden. De tripod is van goede qualiteit. Mooie prijs. Ben heel tevreden .

A. VDG 26-08-2020

correcte afhandeling van de bestelling, aardige mensen bij eventuele vragen doe zo verder

Rob 26-08-2020

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe camera. Een nette inruilprijs gekregen voor mijn oude camera. Ben erg tevreden over cameranu.nl

Geert 25-08-2020

Prima service en deskundige afhandeling ondanks een technisch probleem van de camera.

Fotomeisje 25-08-2020

Goede adequate hulp, verkoper had verstand van zaken, was vriendelijk en ik mocht het product ook testen. Product was op voorraad, dus ik kon er dezelfde dag nog mee aan de slag!
Helaas konden ze niet zo'n goede prijs bieden voor mijn oude materiaal. Dus deze heb ik niet ingeruild. Verkoper was hierin zeer begripvol, dat gaf een prettig gevoel.

Stefan Van Hooreweghe 25-08-2020

Bij het rondsurfen naar de beste prijs voor een peak design slide strap, kwam ik automatisch bij cameranu.nl uit. Ik heb daar, zelfs als belg ;-), voorheen al vaker zaken gekocht, en iedere keer de correcte prijs en een super snelle, goede service.
Ook bij deze aankoop: beste prijs, en snelle levering.

annelies 25-08-2020

MIjn artikel werd veel sneller verstuurd dan verwacht. Ze hadden mijn product nog in een winkel. Door een speciale actie had ik recht op een gratis accu. Bij aankomst zat deze er niet in. Direct gemaild en er werd zonder problemen een accu opgestuurd. Wat een service

A.A. Dijkman 25-08-2020

Ik ben vaste klant van Cameratools/Camera Nu en bestelde nu voor het eerst iets via internet (een trigger voor mijn fujicamera) . Beloofd werd dat ik mijn bestelling de volgende dag in huis zou hebben en aan die belofte is keurig voldaan! Ik werd zelfs keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de verzending en ontving tot mijn verrassing in mijn pakje nog een ludieke kaart waarop stond: " veel plezier met je aankoop"

Tamara vd Corput 25-08-2020

Macrolens besteld en echt een super snelle levering. Netjes op de hoogte gehouden via email hoe laat het pakketje kwam. Zou ze zeker aanbevelen!

Lizeth 25-08-2020

Ik heb gekozen voor cameranu.nl omdat ik ze erg betrouwbaar vind. Kwaliteit en service zijn erg goed. Levertijd is zoals aangegeven.

Peter Vdg 25-08-2020

Ik kocht een camera als cadeau voor mijn zoon van hun website. de betaling is van mijn creditcard afgeschreven, maar ik heb een fout gemaakt en een verkeerd e-mailadres opgegeven voor de bevestiging van de bestelling.

Daarom kan ik mijn bestelling niet bevestigen. En was erg bang dat dat verjaardagscadeau de volgende dag niet kan worden bezorgd. Wanhopig schreef ik midden in de nacht een e-mail naar de klantenservice, legde uit hoe ik me vergiste en vroeg om correctie.

De volgende ochtend ontving ik een e-mail dat het allemaal was gecorrigeerd en mijn zoon ontving zijn camera goed, hij en ik waren erg blij.

Nogmaals bedankt jongens.

S Veenstra 25-08-2020

perfect geholpen met kennis
klant vriendelijk
groot assortiment
goede bereikbaarheid

Vanlanthiriel 24-08-2020

via google op deze site gekomen. bestellen ging makkelijk en er werd snel geleverd.
de bestelde camera was echter niet met een nederlands menu maar met een spaans menu.
dus moest ik eerst uitzoeken hoe ik dat kon veranderen.
ik zeg wel heel eerlijk dat ik digibeet ben en dit mijn eerste camera. toch zal ik niet nogmaals op deze site bestellen. als je binnen nederland verkoopt moet je zorgen dat menus van camera's in nederlands zijn!

HJB 24-08-2020

We hebben voor CameraNu gekozen vanwege het overweldigend assortiment tegen erg lage prijzen. De printer die we op het oog hadden stond weliswaar niet gedemonstreerd, maar werd wel apart voor ons uitgepakt om te laten zien wat het was en om de werking te tonen. Na betaald en ingepakt werd de printer netjes voor ons naar de auto gebracht.

Gaiola 24-08-2020

I made the purchase online and it was super simple. The equipment arrived on time and in excellent condition. I took my doubts on facebook and got a very quick answer.
It was my first purchase and it won't be my last.
100% RECOMMEND
thank you

Felix Bruin 24-08-2020

Laatst een lens ingeruild tegen een andere lens, eerst over ge-emaild, en kreeg een goed bod daarop terug. Daarna in de winkel in Apeldoorn goed, snel en vriendelijk geholpen door de verkoper. Echt een aanrader dus!

Ton 24-08-2020

Men heeft verl op voorraad. Ook de website is hier duidelijk over. Overzichtelijke site.
Eenmaal kn de winkel ben ik met een uitstekend advies geholpen. Geen vraag was teveel. De kennis is reuze!