Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem Boon 14-07-2021

Eerlijk gezegd viel mijn keuze op “camera nu” vanwege de korte lever tijd, terwijl andere leveranciers meldden dat de camera (insta360) niet in voorraad was.
Aanvankelijk was ik teleurgesteld toen in de bevestigingsmail toch een aantal dagen lever tijd werd gemeld. Bij navraag heel vriendelijk te woord gestaan, en hebben medewerkers zich ingespannen om alsnog voor het weekend te leveren. Dat is gelukt! Goed gedaan!

Bart 14-07-2021

Een uiterst vriendelijk en klantgericht bedrijf. Professionele medewerkers met veel geduld voor de vragen van beginnende hobbyfotografen zoals ik. Een prettige winkel met een schitterend assortiment.

Mirjam 14-07-2021

Bezint eer gij begint...

Na ontzettend veel naslagwerk te hebben gedaan, eindelijk de 5D MIV kunnen vinden tegen een redelijke prijs. Op de website wordt geadverteerd met een levertijd van 1-3 werkdagen. Op vrijdag nog geen bericht, dus maar even gebeld. Wel op voorraad, maar niet in de buurt, camera moet dus met een koerier naar het verkooppunt worden gebracht.

Om een lang verhaal kort te maken, ben ik tevreden over de service? Nee. Ben ik tevreden over de manier van terugkoppeling? Nee. Mijn inziens is de klant koning, en is de klant geen koning wanneer deze tot 4x toe zelf de telefoon moet pakken om te horen wat de status is van de bestelling.
Officiele reactie van CameraNU.nl 21-07-2021

Goedemiddag Mirjam,
Bedankt voor je feedback.
Inmiddels hebben wij hierover telefonisch contact met je gehad.
Dit is uiteraard niet gegaan zoals het hoort. Wij zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen, en duidelijker te communiceren indien er vertraging is ontstaan.
Wij hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Team Cameranu.nl

Jansen 13-07-2021

Deze shop heb ik gekozen vanwege de mooie acties. Denk aan de studentenkorting, maar ook goede aanbiedingen.
Voor vragen kun je contact opnemen, hierdoor is je vraag snel beantwoord.
Wegens een andere keuze heb ik een artikel geretourneerd. Dit verliep snel en zeer goed!
Eigenlijk helemaal tevreden over deze shop

Maartje 13-07-2021

Ik wist niet echt wat ik moest verwachten van de service van camera.nu maar deze was boven verwachting goed. De medewerkers in de winkel hebben goede kennis van de producten die zij verkopen. Op basis van je persoonlijke wensen geven ze je een goed advies. Ook geven ze veel informatie en kreeg ik de indruk dat ze echt wisten waar ze het over hadden. Als je een camera wilt aanschaffen of nieuwe accessoires voor je camera zou ik zeker adviseren om even langs deze winkel te gaan.

Jeremy 13-07-2021

Zeer snelle levering (binnen de 24 uur), goed ingepakt en goed product! super!

j.j.joustra 13-07-2021

Ik heb voor deze shop gekozen voor de veelzijdigheid en hij is overzichtelijk de prijzen zijn goed de snelle leveringen de vriendelijkheid als er wat is.Dus een aanraader voor een ieder die graag foto spullen wil bestellen.

Koen 13-07-2021

Prima webshop, groot aanbod, gemakkelijk te bestellen en snel en degelijk verpakt geleverd.

Ron 12-07-2021

Mooie site veel keuze en snelle levering van mij product canon speedlite EL 100
Ook keurig verpakt en verzonden Echt een aanrader.

Sophie 12-07-2021

Bestelling op tijd verzonden en bezorgd. Aangetekend verzonden voor veiligheid.

michiel schoonvaere 12-07-2021

zelf vaste klant geweest bij de concurent, veel keer was m'n bestelling verkeerd. kreeg ik mn terugbetaling niet of kwam het niet toe m'n pakket op de juiste datum.met cameranu.nl nooit gehad zelf bij de vorige bestelling kreeg ik een gel kit gratis en voor niets bent u een beginnende fotograaf en je zoekt middelen voor je zak te straten is dit de beste website voor naar toe te kijken. zeker een aanrader.

Edwin 12-07-2021

Fijne webwinkel met zeer ruime en duidelijke keuze, ook voor tweedehands apparatuur. Bezorging was snel en volgens afspraak. Uitstekende service via e-mail. Bij mijn levering ontbrak een onderdeel, maar dat werd heel snel en zonder gezeur nagezonden.

SJ 12-07-2021

Mijn zoon wilde een filmklapper cadeau geven aan iemand. Dit moest echter de volgende dag al gegeven worden. CameraNU.nl heeft dit voor elkaar gekregen, waarvoor veel dank! De filmklapper was bovendien van kwaliteit, niet te duur en goed verpakt voor bezorging.

Tim 12-07-2021

Gauw geleverd, prima prijs-competatief voor goede kwaliteit. Zeker aan te raden! Levert voor hetzelfde geld op dezelfde dag als op de volgende dag, dus da's wel tof! Mooie overzichtelijke website. Beetje irritant dat de websitenaam veel lijkt op die van andere webshops.

frans 12-07-2021

prima product en keurige levering. Omschrijving product en reviews waren een goed hulpmiddel voor de keuze van deze camera.

Maurice stal 12-07-2021

De bestelling was snel geleverd en via de site gemakkelijk te bestellen. Later nog een bestelling gedaan en weer snel geleverd volgens de afspraak en via de mail perfect op de hoogte gehouden van het levermoment.

Frans 11-07-2021

Prima, duidelijke website. Eenvoudig en helder bestelsysteem. En prompte levering met duidelijke indicatie van bezorgdatum/tijd. Mijn Gopro was uitstekend verpakt. Zowel de camera als de winkel beveel ik aan.

Tom Rae 11-07-2021

Never knew they existed until I was looking for a battery charger for my Nikon camera batteries EN-EL15. Looked at other sites but chargers were expensive, found the one I purchased and delivery was quick. The day I purchased that night they sent the delivery details, that's how quick they are. I highly recommend cameranu

Simon Booij 10-07-2021

Medewerkers laten zien dat een fysieke winkel nog steeds veel toegevoegde waarde heeft naast online shoppen! Goed advies gekregen en rustig te woord gestaan, ze maken alle tijd voor je.

Wim Besselink 10-07-2021

Ik was lange tijd op zoek naar een nieuwe full frame camera en kwam uiteindelijk uit bij CameraNu voor de EOS R. Omdat ik een aantal EF lenzen heb wilde ik de adapter erbij hebben. CameraNu had de camera en de adapter als bundel in de aanbieding, ook had CameraNu nog een tweedehands batterygrip te koop om het helemaal compleet te maken.

Omdat ik graag in de winkel in Apeldoorn mijn spullen haal liet ik mijn bestelling daar naartoe zenden. Op zaterdagavond besteld en maandagochtend kreeg ik om 10 uur een mail dat ik alles kon ophalen. Blij dat alle producten zo snel naar de winkel verstuurd konden worden. Helaas lukte dat niet door dubbele planning met de vaccinatie, en toen ik door de vaccinatie ook nog ziek werd heb ik mijn ouders gevraagd de bestelling een dag later op te halen. Zij werden keurig en vriendelijk geholpen door de winkelmedewerkers in Apeldoorn en daar wil ik de mensen ook graag voor bedanken.

Nu ben ik superblij met mijn nieuwe camera die ik voor werkzaamheden kan inzetten

Tom studio man 10-07-2021

met googlen was ik eerst bij de concurent terecht gekomen, iets met express. Maar voor mijn eenvoudige bestelling van een green screen, die welliswaar een goede prijs had, vroegen ze 20,00 € verzendkosten. Voor iets van drie kilo wat met de post niet stuk kan. Toen even verder gekeken, en gelukkig bij CameraNU hetzelfde doek, 6 x 4 meter, voor dezelfde prijs, en verzenden gratis. Ook de volgende dag met de post om 11 uur binnen, dat is fijn en betrouwbaar.

Vriendelijk en deskundig 09-07-2021

Vriendelijke en deskundige service, plus snelle levering van de bestelde accu.

Bob 09-07-2021

Ik had jaren geleden al eens wat besteld bij caneraNU.nl en had daar goede ervaringen mee
fotografie als hobby was een beetje minder geworden de laatste jaren, maar ben weer begonnen en tja, weer terecht gekomen bij cameraNU.nl
Vlotte afhandeling en levering

Bert 09-07-2021

Goede shop, alleen online gekocht, maar goede service, snel geleverd en scherpe prijzen. Al meerdere bestellingen gedaan hier en alles perfect. Zeker een aanrader. Ook erg compleet assortiment. Gewoon goed en geen issues.

Sharon 09-07-2021

Ik heb een mok lijkend op op een cameralens gekocht. Ik ben erg blij met het product. Het ziet er precies zo uit als op de foto en het bestellen verliep vlekkeloos!