Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wendy 20-04-2022

Ik had met spoed een artikel nodig en heb daarom ook de winkel gebeld met de vraag of het daar diezelfde middag opgehaald kon worden. Dit was geen probleem dus ik was helemaal blij. Bedank voor de fijne service!

Jan van der Heide 20-04-2022

Cameranu staat voor mij synoniem aan de waarden als deskundig, klantvriendelijk, service en kwaliteit. En eigenlijk is hier alles mee gezegd. Kortom zeer aan te bevelen voor al uw wensen op foto- en videogebied.

Heartburn 20-04-2022

Al jaren mijn fotografie-winkel. Altijd snel met levering, goede telefonische bereikbaarheid, goede reparatieservice.

Dutchie 20-04-2022

CameraNu is altijd mijn vaste keuze voor fotografie gerelateerde aankopen, een prima duidelijke website, enorm aanbod, vakkundig advies wanneer nodig en alles verloopt altijd soepel. Producten zijn altijd snel verstuurd, prima verpakt en daarmee snel geleverd. Ook in de fysieke winkels is men altijd erg vriendelijke en vakkundig, waar de koffie altijd klaar staat.

E. de Waal 20-04-2022

Fijn dat Cameranu.nl een heel specifiek onderdeel dat op mijn videocamera was afgebroken in voorraad had. De levering verliep snel en moeiteloos.

ErikW 20-04-2022

Twee best grote bestellingen gedaan (camera, lens en statief) en één keer een kleinere (opbergtasjes, kabels etc) alle drie de bestellibgen gingen vlekkeloos. Ook de 'achteraf betalen' optie met Klarna gekozen om te proberen en dat werkte ook in een keer gestroomlijnd.

De prijzen heb ik vooral vergeleken met andere aanbieders. Die waren concurrerend en soms zelfs competitief. Tot op heden ben ik erg teveden.

Sjaak Bos 19-04-2022

Vriendelijk geholpen. Verkoopster begreep goed wat ik zocht. Alle moeite gedaan om de gewenste accessoires bij m'n nieuwe camera uit te zoeken.

CedJul 19-04-2022

Ik stelde een vraag over lenzen via de chatbox. Er ging iets mis in de chatbox waardoor ik door Cameranu.nl per mail werd benaderd en kreeg ook een advies op maat. Daarnaast speelde ook de vestiging in Groningen een rol.

Rien 19-04-2022

Kreeg mail voor een gratis sensorreiniging.
Deze werd professioneel uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

Ilton Kabassa 19-04-2022

Ze zijn heel snel en efficient! Klantenservice altijd in goede staat en respons!

Reinier Wolters 19-04-2022

Ruime keuze in een overzichtelijke winkel met achter de toonbank mensen die weten waar ze over praten.

Jan 19-04-2022

Heb de camera opgezocht op de website van camera.nu en hem in de winkel in Rotterdam gekocht. Wat een verrassing als je binnen stapt: gedimde verlichting en classy inrichting, wat hoe dan ook een heerlijk fotografie gevoel oproept (Doka😄) En dan ook nog een hele aardig en behulpzaam personeel!

Alexi 19-04-2022

Zeer makkelijk navigeerbare website en grote stock aan materiaal, een snelle levering en goede klantenservice

Anouk 19-04-2022

Snelle levering, vlotte communicatie echter....
Ik was niet tevreden over de kwaliteit van de aangekochte lens. Toen ik bij terugsturen een klein kartonnetje vergat mee te sturen werd 15 % van het bedrag van de lens afgetrokken. Een onredelijk bedrag op zo'n dure lens die volgens mij zeker aan volle prijs terug kon worden verkocht.
Officiele reactie van CameraNU.nl 22-04-2022

Beste Anouk,

Bedankt voor je review.
Jammer om te horen dat je ontevreden bent over de toepassing van de waardevermindering.
Helaas zijn wij genoodzaakt om dit in rekening te brengen wanneer een artikel niet compleet bij ons retour komt.
Het is echter niet zo dat wij deze dan nog voor de volle prijs kunnen verkopen.
Ik begrijp dat het erg zuur is omdat het enkel de verpakking betreft, maar het is voor de volgende klant natuurlijk ook niet prettig om een artikel te ontvangen zonder originele verpakking.

Chris 19-04-2022

Altijd vriendelijk en gedegen kennis.
Op basis van mijn gegevens, het meest waarschijnlijke product verkocht en meegegeven maar altijd kans om te ruilen!
Er is altijd koffie of espresso :-)

Arthur 19-04-2022

Bestelling netjes verpakt en op tijd geleverd. Online bestellen ging soepel. Website goed doorzoekbaar.

Henriette 19-04-2022

Ik ben fantastisch goed geholpen met de keuze voor een nieuwe camera. De mensen namen alle tijd en legden alles goed uit. Ik houd van fotograferen en stel bepaalde eisen aan een camera, maar technisch gezien weet ik niet goed raad met al die knopjes en mogelijkheden (dat heb je soms met zeventig plussers!).
Al twee keer ben ik teruggegaan naar de winkel omdat ik (per ongeluk) een knopje had ingedrukt en ik uit de lange handleiding niet kon opmaken wat ik verkeerd deed.
Het 'probleem' werd gelijk verholpen en ik weet nu in ieder geval al van deze twee situaties wat ik gedaan had en hoe het te herstellen.
Echt, fantastische mensen! En ik fotografeer met nóg meer plezier.

Hellboy665 19-04-2022

In eerste instantie heb ik voor deze site gekozen omwille van het aanbod. Vermits het de ".nl" extensie had heb ik wel wat langer getwijfeld. Toen ik uiteindelijk toch bestelde bleek er een probleem te zijn met de transporteur (ook met een .nl). De mensen van de klantendienst hebben dit zeer correct aangepakt. Mails werden binnen de 12h beantwoord. Fijne ervaring.

gerben braber 19-04-2022

top service.
savonds besteld, en volgende dag al in huis!
alles goed en netjes verpakt.
ga hier zeker nog vaker bestellen!

Linda_T_uit_R 18-04-2022

Ik wilde een niet al te dure, maar wel kei-goede macro-lens aanschaffen. Na wat zoeken kwam ik bij Cameranu terecht. Via WhatsApp kon ik wat vragen stellen, ik kreeg razendsnel antwoorden en adviezen.
Omdat ik, naast aanbod, een goede klantenservice erg belangrijk vind, heb ik de Sigma 105mm f2.8 macro met Godox Ring48 bij Cameranu besteld.
De volgende dag al in huis! Hufter- en smijtproof verpakt en exact dát wat ik wilde.
Samengevat: goed aanbod, uitermate klantvriendelijk en snelle levering.

monokijker 18-04-2022

Verrekijker gekocht en het bijbehorende tasje kwijtgeraakt. Zonder kosten stuurden ze een nieuw tasje op. Perfecte service!

Henk 18-04-2022

Duidelijke webshop, goede uitleg en scherp geprijsd.
Snelle opvolging van een bestelling alsmede levering.

Willem 18-04-2022

Aantal Nitecore solar spullen besteld, tijdig geleverd en goed verpakt. Helaas kwam ik er later achter dat er 1 artikel ontbrak en een ander artikel dubbel is geleverd, dit is keurig opgelost door de klantenservice. Lyndsay reageerde snel en was proactief, zal hier zeker in de toekomst vaker iets aanschaffen. Prima zaak.

Een 10 indien voorraad indicatie nog iets wordt aangescherpt.

? 18-04-2022

Mooie winkel, overzichtelijk en schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede sortering.

Violet 17-04-2022

I needed help with finding some missing parts to my digital camera which is quite old. The team were incredibly helpful and guided me towards a suitable replacement charger (which works with the older batteries), cable for connecting the camera to the computer, and they advised on what memory cards were still compatible with the older camera software.

I can now take pictures again on the old camera and very happy with the help provide 😊