Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 891 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robbert 30-01-2023

Ik was op zoek naar een goede camera hoes voor mijn nieuwe camera. Ik besloot om een bezoek te brengen aan CameraNu.nl. Ik was onder de indruk van de snelle levering en de duidelijke website. Ik vond gemakkelijk wat ik zocht en kon het product eenvoudig bestellen. Ik was blij verrast toen mijn bestelling de volgende dag al bij mijn deur werd bezorgd.

Het product zelf was ook geweldig. Ik koos voor een camera hoes die bescherming bood voor mijn camera en was verbaasd over de kwaliteit van het materiaal en de afwerking. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou deze winkel zeker aanbevelen aan andere fotografieliefhebbers. Als je op zoek bent naar een camera-accessoire, dan is dit de plek om te zijn!

Stijn 30-01-2023

Cameranu.nl heb ik al een paar keer gebruikt. Snelle, vlotte service en levering. Correcte prijzen.

Rene 30-01-2023

de webshop heeft een uitgebreide keuze. Het geleverde product voldoet volledig aan de verwachtingen

Oscar 29-01-2023

De uitleg over het product op de website was helder, volledig en overzichtelijk.
Ook de info over de cashback acties van Canon staan duidelijk vermeld met een link naar de Canon site.

Een half uurtje na het online bestellen waren we in de winkel in de Van Woustraat in Amsterdam waar we zeer vriendelijk, en prettig werden geholpen.
Ook toen ik vroeg om een gebruikte lensdop voor een andere lens (die was ik kwijt) ging de verkoper voor me op zoek. Helemaal top!

Bedankt

M.J. Westhoven 29-01-2023

Tot nu toe hebben jullie al mijn vragen, tot onze tevredenheid, beantwoord en zijn we zeer tevreden over de geleverde spullen. Vooral de enthousiaste en gemotiveerde behandeling door jullie mensen.

Andre 29-01-2023

Ik vond mijn artikel bijna nergens anders, alsook de prijs was top ! Een vlugge levering, zeker voor herhaling vatbaar !

Mark 29-01-2023

Betrouwbaarheid, prijs, werking van de website en assortiment vind ik belangrijk voor een website. Voor een winkel als CameraNU speelt ook nog mee dat het een gespecialiseerde winkel is. En in geval van nood hebben ze ook nog eens fysieke winkels.
Ik was op zoek naar Polaroid SX-70 films voor een vintage Polaroid 1000 camera. Hier en daar op internet zag ik waarschuwingen voor 'afgelopen' houdbaarheid van films. Daarom was ik blij dat CameraNu dit product kon leveren (vertrouwen) en ook nog eens tegen een redelijke prijs. De produtiedatum van de geleverde films was een hald jaar oud, dus prima. Levering netjes op tijd en goed verpakt. dus alles OK.
De films heb ik nog niet gebruikt, zijn een kadootje voor onze dochter, maar ik twijfel er niet aan dat dat goed komt!

J. 29-01-2023

Duidelijke site, product netjes en zorgvuldig verpakt en super snel geleverd!

Blaauw 29-01-2023

Goed gespecialiseerde winkel voor camera's en toebehoren. Mooie tweedehands artikelen tegen scherpe prijzen. De communicatie is goed en de levering snel en goed.

Leo 29-01-2023

CameraNu gekozen vanwege het grote assortiment, dus ruime keus en alleszins redelijke prijzen.
Het aangeschafte tafelstatief van Rollei Compact Traveler Mini M-1 werd gekozen uit het grote aanbod om de degelijke bouw en de nette prijs. Heb het nu een week in huis en het statief bevalt goed. De bestelling en levering gingen ook probleemloos, duidelijke webshop, en volgens plan bezorgd.

Rudi 29-01-2023

Naast een groot assortiment gaf de prijs/kwaliteit van deze webwinkel toch wel de doorslag.
Een snelle en correcte afhandeling van de bestelling incluis.

Bram 28-01-2023

Altijd prima optijd, nog nooit problemen mee gehad! Leveren wat beloofd wordt en mijn go-to online winkel voor camera spullen

René 28-01-2023

Zoals altijd een goede service en klantvriendelijke hulp ( verkeerd product besteld), met een snelle oplossing.

Coentje 28-01-2023

Niets op aan te merken.

Goede prijs
Goede kwaliteit
Makkelijk order proces

Pat Jm Paulus 28-01-2023

Snelle levering, goede service. Zeer vriendelijk. Je kan je aankopen makkelijk volgen per track &trace. Een aanrader hier je producten te kopen.

Hans de Ruiter 28-01-2023

Bij Cameranu.nl in Rotterdam Noord een aantal lenzen ingeruild (overstap van F naar Z). Vriendelijk en deskundig geholpen, zeer nette inruilprijzen.
Bij de aanschaf van een nieuw objectief en een tas goed geadviseerd en geholpen. Afhandeling vlot en volgens afspraak.

Kansloos 28-01-2023

Overwogen een verrekijker aan te schaffen bij camera nu. Had er een vraag over. Via de website een mail sturen werkt niet. Dan maar gebeld. Aardige mevrouw aan de lijn. Gaf eerlijk toe dat ze weinig verstand van verrekijkers had en adviseerde mij uiteindelijk een mail te sturen. Ik gaf aan dat dit via de site niet lukt, daarop wilde zij mij het mailadres geven maar voordat ze uitgesproken was werd de verbinding al verbroken. Kansloos. Nu maar op zoek naar een bedrijf wat wel de zaken voor elkaar heeft.
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-02-2023

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Ik heb het even nagekeken maar zie inderdaad een notitie staan van mijn collega bij het telefoongesprek dat er problemen waren met de headset, waardoor het gesprek weg viel. Zij dacht dat het mailadres nog net was doorgekomen, maar dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Mijn oprechte excuses hiervoor!
Voor vragen kan je ons mailen via: vragen@cameranu.nl

Jan V 28-01-2023

Bij camerama.nl een Miops trigger set aan geschaft voor een ongelofelijke lage prijs! Ik was al een tijdje op zoek naar een Miops op marktplaats maar cameralui.nl had de Miops in de aanbieding voor een prijs daar ik ze niet kon vinden op het internet. Nog even een mail gedaan naar klantenservice over het passen van de verbindingskabel voor mijn toestel. Prima helpdesk die snel reageert. Hulde aan Cameranu.nl 👍🏻👍🏻👍🏻

Peter 28-01-2023

Ook nu weer snel en goed geleverd mijn objectief. Al vaker bij Cameranu gekocht en steeds voortreffelijk geholpen. Ook als het product niet beviel of defect was. Daarom kom ik steeds hier terug. Ook de prijzen zijn gunstig.

Dominicus Bergsma. 27-01-2023

Ik had een artikel voor garantie opgestuurd naar CameraNU. Zij hebben de garantie procedure snel en tot grote tevredenheid afgehandeld.

Bert Stappenbeld 27-01-2023

Ik blijf mij positief verbazen over de CameraNu. Een paar jaar geleden al met de zin: voor 23:59 uur besteld de volgende dag in huis. En CameraNu wist het waar te maken. Tot 2 keer toe dat ik wat bestelde. Dat was nog voor COVID.
Lang verhaal kort verhaal. Vorige week, in het weekend, 3 artikelen besteld. Per ongeluk 1 artikel dubbel besteld. Ook nog als aparte bestelling. Toen ik dat zag staan, in het weekend, via Whatsapp contact met klantenservice opgenomen om het uit te leggen. Binnen een paar uur is bestelling rechtgetrokken. Petje af voor zoveel service.
Ook kun je bij de bestelling kijken waar het artikel op voorraad is. Zeker handig als je deze in de winkel op wilt halen. Want ja ook dat is nog mogelijk.

Erik 27-01-2023

Keurig verpakt en volgens afspraak op tijd geleverd met aangetekende verzending. Ook nog de laagste prijs. Niets op aan te merken. Gewoon volgens afspraak en boven verwachting

Luna 27-01-2023

Altijd een super snelle levering ben ik heel blij mee. Ik was helaas mijn SD kaartje kwijt en had vlug een nieuwe nodig die kwam 1 dag voor ik hem nodig had al binnen. Ook heel erg tevreden met mijn camera en de lens die ik hier heb gekocht.

Cor 27-01-2023

Even gebeld en de sd kaart werd snel Verstuurd en de nalevering ,ja dat is even afwachten maar dat is niet anders

Studio AD 27-01-2023

Producten goed verpakt en tijdig geleverd, vlotte en snelle communicatie met het supportteam rond leveringsdetails en facturatie.