Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Videofarmer 19-01-2022

Ik vind Cameranu al heel lang een adres waar je heel goed terecht kan voor foto en video benodigdheden. Mijn laatste aankoop is een simpele een video led lamp voor gebruik met een GoPro camera. Ik vind deze handig om een onderwerp goed uit te kunnen lichten met als voordeel compact lamp met veel licht.

Emilio Amar 19-01-2022

Telefonisch gesproken met het personeel van CameraNU en dit voelde erg goed. Vriendelijk personeel, en een erg gebruiksvriendelijke website! Eigenlijk niks op aan te merken..

Ik zal mijn apparatuur hier voortaan zeker aanschaffen.

Gerard 19-01-2022

Deze shop is klantvriendelijk, contact gehad via de mail over een schade en binnen drie dagen had ik het nieuwe product in huis

Ria 19-01-2022

Een week terug toch besloten om een nieuwe Olympus TG6 te kopen. De bestelling werd zeer snel geleverd en een bijkomende vraag heel persoonlijk en attent afgehandeld. Werd ik blij van, en alle extra toepassingen van de nieuwe camera bevallen uitstekend.

Johan L 19-01-2022

Via de webwinkel een Caruba zonnekap besteld. Deze was op dat moment niet op voorraad, maar is uiteindelijk een week later bij het door mij geselecteerde afhaalpunt aangeleverd. De tussentijdse communicatie m.b.t. de levering was voorbeeldig.

Kim 19-01-2022

Geweldige winkel! Eerlijke en ongedwongen service! Heb je twijfels over een product en koop je deze toch niet. Dan blijven de medewerkers even vriendelijk. Ook al hebben ze je daarvoor uitstekend geholpen met een uitleg van een halfuur. Ik kom altijd graag in de winkel, maar als het niet anders kan dan bestel ik ook via de website. Bij veel producten staat: voor 23:59 uur besteld is de volgende dag in huis. En dat is ook echt zo. S` avonds voor 22:00 uur mijn bestelling gedaan en de volgende dag was het er. Heel fijn als je net die dag een fotoshoot hebt en apparatuur is kapot gegaan of je hebt wat anders nodig. Een minpuntje en dat is dat de voorraad in de winkel klein is. Dan moet het worden na besteld via de webshop. Maar wie vindt dat erg, als je de producten de volgende dag gewoon in huis hebt ;)

Roy 19-01-2022

De reden dat ik hier de Insta360 One X2 heb besteld , is de prijs en de vlugge service.

Willem van Weperen 19-01-2022

Vlotte levering van de door mij bestelde lens en ook aanvullende nuttige informatie gekregen van CameraNU.nl over hoe ik hiermee mooie foto's kan maken.

Kris 19-01-2022

Ik had een pre-order gedaan van de Rode Videomic Go 2. Na enkele dagen kreeg ik de melding dat mijn bestelling compleet was en dat ik het bedrag kon betalen.
De dag nadien werd de microfoon netjes geleverd via PostNL. Ik had ook even kort contact met de klantendienst via Messenger. Daar hebben ze me vriendelijk, snel en correct geholpen.

Yvke 19-01-2022

De webshop van Camera.nu is overzichtelijk en zeerbcompleet. Prijs/kwaliteit ervaar ik als goed. Dit keer een zwarte papierrol gekocht voor de achtergronden. Papier is mooi van kleur, zeer stevig papier en werkt prima. Minpuntje is dat de rol met 4 stukken tape zat vastgeplakt. Hierdoor beschadigingen en een scheur. Dit zou ik persoonlijk met elastiek of touw doen.

Gert Paul 19-01-2022

In de basis ben ik een groot liefhebben van fotografie en de natuur. Door een aantal turbulente jaren had ik daar minder oog voor maar werd weer wakker geschut door de boekpresentatie die ik bijwoonde in Apeldoorn van Geurt Besselink. We spraken onder andere over zijn foto's maar ook over de mogelijkheden van de nieuwe series Canon fotocamera's. Dat liet me niet meer los en sinds gisteren ben ik in het bezit van een Canon R6 (gekocht vanuit een prachtige aanbieding). De vestiging in Apeldoorn ken ik al erg lang en ook nu het CameraNu.nl is, blijft de service, klantgerichtheid en vriendelijkheid de boventoon voeren.
Kortom ik ga weer met een grote grijns op mijn gezicht de natuur in en zal jullie zeker bij andere mensen aanbevelen.

Eric 19-01-2022

Ik heb gekozen voor de duidelijke site en de keuze.
Wel overwogen n keuze gemaakt, gehoopt dat het toestel voor het weekend zou worden geleverd. Door allerlei fouten vanuit cameranu werd toestel pas op dinsdag gekeverd. Ik was niet thuis en heb via een mail kenbaar gemaakt om het toestel op een andere plek af te geven en niet bij de buren want die gingen op vakantie. Wat bleek toestel bij buten geleverd. Uiyeindelijk de camera na ruim 1 week ontvangen.

Het is jammer en vind het een groot gemis, terwijl ik juist had gehoopt op een positieve ervaring.

Mvg
Eric
Officiele reactie van CameraNU.nl 24-01-2022

Beste Eric,

Bedankt voor je review.
Het klopt inderdaad dat wij hier wat steken hebben laten vallen, onze oprechte excuses hiervoor.
Helaas ging het in eerste instantie niet goed met de betaling, en is de order daarna blijven staan voor levering met Trunkrs. De orders voor Trunkrs waren op dat moment al opgehaald, en omdat jouw order geplaatst was op vrijdag en Trunkrs alleen op werkdagen bezorgd, is deze blijven staan tot maandag.
Echter is de order daarna op maandag wel bezorgd. Dat deze bij de buren is afgeleverd welke daarna op vakantie gingen, is helaas buiten onze macht om.
Wij wensen je in ieder geval veel plezier toe van je bestelling!

Burt Bassy 19-01-2022

Als kritische koper kom ik bij het surfen steeds weer uit bij CameraNU vanwege het grote aanbod en de steeds weer laagste prijs. De informatie die op de site te lezen is , is helder in klantvriendelijke taal, maar kon nog wat uitgebreider. Zo miste ik vaker de afmetingen van het artikel. Iets retour zenden is geen probleem en wordt geheel correct afgehandeld, mits je als klant je aan de regels houdt. En daarin blinkt CameraNu uit: De helderheid in communicatie. Het levert je wel de nodige mails op in je mailbox, vrijwel bij elke handeling, maar ik vind dat duidelijk en het geeft mij vertrouwen in dit bedrijf.
Van mij zijn ze voorlopig dus niet af!

Edwin Bruinenberg 19-01-2022

Ik ben fantastisch geholpen door het kundige personeel in Groningen en ook online was men erg attent, heeft men meegedacht en vroeg of ik al reactie had gehad van Canon in de cashback actie. Ik heb alle voor mij optionele camera's kunnen bekijken, voelen. Eerlijke feedback over objectieven. ook in de winkel wordt volop meegedacht met de klant. Zo wist het personeel in Groningen meteen toen er een grip was ingeleverd, om deze bij mij onder de aandacht te brengen. Een absolute aanrader.

Elvis Dallie 19-01-2022

Ik ben E. en wil graag mijn complimenten geven aan camera.nu en crew. Ik geef een cijfer negen omdat ik zeer tevreden ben na een aantal bestellingen te hebben gedaan. Zeer duidelijk en overzichtelijk online platform, effectief en efficiënt. Zeer vriendelijke medewerkers aan de telefoon, gemotiveerd, geduldig, maar neemt ook de tijd voor een goede uitleg of advies. Chapeau

Dennis 18-01-2022

Snel (op zondag in coronatijd) mijn gewilde camera kunnen kopen/ afhalen in Amsterdam. Aardige medewerkers met kennis van zaken in een verder lege winkel maakten het een hele soepele winkelervaring. Ook waren ze de voordeligste voor mijn gewilde camera dus hej, het kan gewoon niet veel beter.
Ook de camera is fantastisch dus alleen maar goede dingen!

Wim hanssen 18-01-2022

Dit was de eerste keer dat ik in contact kwam met cameraNU.nl. Hun duidelijke omschrijving en hun scherpe prijs hebben me overtuigd om bij hen te bestellen. De levering verliep vlekkeloos (wel een dagje later dan verwacht, maar dat kan ook aan de koerierdienst liggen) en de producten waren helemaal zoals beschreven. Bij een volgende aankoop, zal ik zeker overwegen om opnieuw bij cameraNU.nl te bestellen.

Edo 18-01-2022

Vriendelijk en deskundig personeel dat altijd alle tijd neemt om je te woord te staan en te helpen en adviseren.

Paul 18-01-2022

Ik heb mijn tweede camera gekocht, opnieuw bij CameraNu. De service van de website is helemaal top. Dit weet ik omdat ik mijn eerste camera een keer heb laten repareren nadat het scherm regelmatig geen beeld gaf. Naast de reparatie werd de camera als service ook nog eens helemaal schoon gemaakt. Beide camera's zijn van Olympus. Mijn eerste camera was een nieuwe Olympus OM-D E-M5. Een mooie en goede systeemcamera. Nu ga ik met mijn nieuwe camera OM-D E-M1weer een stapje hoger. Daarbij ben ik vol vertrouwen dat ook deze tweedehandse camera een goede keuze is. Om de kwaliteit van mijn 2e-hands product te garanderen geeft CameraNu een vol jaar garantie.

D 18-01-2022

Top service . Voor mijn verjaardag een canon 6dmark ll gekregen prima uitleg en geholpen met een Sd kaartje nadat ik zelf de verkeerde had gekocht .
Zeer snelle bezorging .

Tamara Hendrick 18-01-2022

Ik bestel nu al een aantal jaren bij Cameranu.nl. Waarom? Goede service, snelheid levering, veelzijdigheid aan producten en prijs. De klantenservice is uitstekend. Als je belt met de klantenservice. dan merk je dat de klant voorop staat. In mijn ervaring krijg je altijd iemand aan de telefoon die je wil helpen. Ze helpen mee uitzoeken als je twijfelt welk product het beste bij jou past en geven gedegen advies (dus geen verkooppraatjes). Laatst ging er voor het eerst eens wat mis en dan doen ze direct hun best zonder te mokken om het probleem te verhelpen. Wat ik verder echt kan waarderen is alle extra informatie op de website. Zo zijn ze niet alleen een verkooppunt, maar ook een punt van informatie en inspiratie.

Daarnaast zijn hun producten altijd de volgende dag in huis (uitzondering daar gelaten, maar dat ligt dan echt aan Postnl). Je kan zelfs aangeven dat je het een dagje later wil aan de telefoon.

Veder hebben ze alles in huis wat ik nodig zou kunnen hebben.

In het begin dat ik bestelde heb ik nog wel eens vergeleken qua prijs bij andere winkels in vergelijking tot cameranu.nl, maar ik kan zeggen dat ze niet duurder zijn. En de enkele producten die misschien een paar centen duurder zijn maken ze echt goed met hun service gerichtheid (vind ik echt belangrijk punt om bij een winkel te blijven)
En niet te vergeten ze hebben geweldige aanbiedingen.

Jan 18-01-2022

Mooie winkel met goede service! Klantvriendelijk en behulpzaam.
Ik had iets gezien wat uit filiaal Apeldoorn moest komen, dit regelen ze zo voor je.
Garantie er nog bij, super geregeld!
Goede aankoop, ben er al mee op pad geweest, geweldig wat een uitzicht.

Rik 17-01-2022

Perfecte, vlotte service ! Filters van prima kwaliteit en super goed verpakt geleverd. Prima product, prima service!

TDB 17-01-2022

Snelle beantwoording van dringende vragen. Je wordt te woord gestaan met beleefdheid en passie. Super fijne winkel!

Werner 17-01-2022

Prima service en levering altijd op tijd , goeie kwaliteit en veel keuze, echt een aanrader.