Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maxim 13-07-2023

Ik ben zeer tevreden met de service van CameraNu,
De nieuwe website is ook erg overzichtelijk.
Ook was er een andere bezorgservice als normaal, en ik was verrassend tevreden met de snelle levering.

André 12-07-2023

Overzichtelijke website, correcte informatie, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering.
Koop zeker weer bij Cameranu.

Gerrit 12-07-2023

Ik kende cameramu niet, maar de recensies zeiden me genoeg! En bij deze weer de meeste positieve recensie, snel geleverd , keurig verpakt… helemaal tevreden. Waren alle bedrijven maar zo! Dank en tot een volgende keer!

Luit Middendorp 12-07-2023

Goede beschrijving van objectief; uitstekende prijs-kwaliteitverhouding; snelle afhandeling na bestelling.

Marlise 12-07-2023

Mijn eerste camera besteld via de site van cameranu. Helaas was in niet in de mogelijkheid om naar een fysieke winkel te gaan. Maar wat een duidelijke uitleg staat er op de site. Ik had al meerdere sites gezien en het type camera al heel lang in mijn hoofd. Maar de site van cameranu voelde voor mij gewoon goed. Ook de levering ging super goed en ondanks dat postnl vertragingen heeft ontving ik mijn camera de volgende dag al.

Bjørn Brink 12-07-2023

Om meerdere redenen geef ik CameraNU een 9+. Lang heb ik mij op de website van CameraNU georiënteerd om tot de aanschaf van mijn Sony A7 IV over te gaan. De website vind ik heerlijk werken de teksten zijn duidelijk en vooral de vergelijkingsmodule vind ik top. Ik fotografeerde eerst met een Canon RP en wilde een stap verder in de camera. Met de vergelijkingsmodule kon ik goed vergelijken wat de verschillen waren binnen mijn budget tussen de Canon en Sony camera's. Tevens heb ik telefonisch contact gehad met wat specifiekere vragen, deze werden ook naar tevredenheid.

Verder heb ik een inruilindicatie gevraagd bij CameraNU en de concurrentie. De inruilindicatie was voor mij realistisch, de concurrentie gaf in haar indicatie duidelijk geen inruil te wensen.

Ik ben naar Urk gereden om mijn aanschaf te doen, daar werd ik zeer prettig geholpen en werd ik ook goed geadviseerd door een liefhebber van fotografie. De inruilindicatie bleef staan wat ook een goed gevoel gaf over de betrouwbaarheid van de winkel. Van een 9+ naar een 10 zou voor mij zijn meerdere winkels in Nederland (voor mij Utrecht).

hans van alphen 12-07-2023

leuke shop waar ook kleine dingen zoals allerlei zonnekappen te krijgen zijn in vele varianten zeer snelle levering en correcte afhandeling zeker het aanbevelen waard

Max 11-07-2023

Bestellen en leveren ging prima, daarvoor heb ik eerder een positieve beoordeling gegeven. Toen er later een probleem bleek te zijn met het product werd het al snel een stuk minder met de service. Na pogingen van Cameranu, mij onterecht een deel (€365,-) van de schade te laten betalen. Uiteindelijk toch het hele aankoopbedrag terug gekregen, maar daar was wel wat overredingskracht voor nodig. En dat is niet netjes, dat is niet in het belang van de klant. Daarom zou ik Cameranu niet aanbevelen.

Arjan 11-07-2023

Duidelijk omschreven op de website, voldoet aan verwachting, super scherp beeld, gemakkelijk in te stellen, snel in huis, kortom, alles top!

P. Dikmans 11-07-2023

Met bestellen is alles okee, maar een retour en telefonisch contact zijn ronduit slecht
Officiele reactie van CameraNU.nl 13-07-2023

Goedemiddag,
Bedankt voor je review.
Ik heb het even nagekeken en jouw retour heeft inderdaad wat langer geduurd dan normaal.
Inmiddels is de retour verwerkt en heb je het bedrag terug ontvangen.
Excuses voor het ongemak!

Bas 11-07-2023

Ruime keuze verrekijkers en makkelijk te vergelijken op sterkte en vergroting. Snelle levering door de voorraad

C 11-07-2023

Prima advies, naar behoren levering van een Panasonic s5 met lens.

Overal een 6,8.

Mark de Korte 10-07-2023

Nette overzichtelijke website en mijn drone werd keurig de volgende dag geleverd. Dat word bij concurrenten steeds slechter. Alles omtrent bestelling en levering per mail, dus goed op de hoogte gehouden van alles. Oja, en scherpe prijzen. Top!

Ron 10-07-2023

Ik had 's avonds een bestelling geplaatst bij Camera.nu, deze moest vanuit Nederland overkomen naar Antwerpen. De dag nadien kreeg ik 's middags al mail dat de bestelling ter plaatse was. Deze gaan afhalen in de winkel te Antwerpen, het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben met een zeer goed gevoel en een nieuwe lens naar huis gereden .

Jochem 10-07-2023

Een goede winkel, waarvan ik denk dat het de beste is als het gaat om optiek en camera's (en andere snufjes). Klantvriendelijk en alles wat perfect maakt

Esther 09-07-2023

Vorige week zondag zo fijn geholpen door een zeer bevlogen en vriendelijke dame. en vandaag wederom een goede ervaring bij Cameranu in Amsterdam. Mensen met kennis en aandacht, erg fijn!

Marc 09-07-2023

Duidelijke website, prima prijzen en snelle en correcte levering. Service is meer dan OK

BarryR 09-07-2023

Mijn beoordeling is simpel 100 procent oké de zaak waarmee je zaken wil doen, en zeker als je graag iets met foto graveren en video’s doe

Robin 09-07-2023

Snelle levering en goed en vlug contact via whatsapp.
Duidelijk advies gekregen op bepaalde artikelen. Al met al erg tevreden.

D.Blom 09-07-2023

Verrekijker besteld bij Cameranu. Keurig op tijd geleverd zoals het hoort.
Product was goed verpakt .
Goede en snelle info betreft verzending dus al met al top.

Johann Verveld 08-07-2023

Na lang zoeken naar een canon ef 70-200mm f/2.8l usm is type ii objectief heb ik het gevonden bij Cameranu een tweede hansje een geweldige lens ben er zo blij mee thx.

Lucy 08-07-2023

Voor cameranu gekozen omdat zowel artikel, prijs, kwaliteit en verzending top zijn. Website en bestelling eenvoudig en artikel supersnel geleverd.

Vico 08-07-2023

De website van Cameranu is Top, de vele artikelen zijn voorzien van een goede beschrijving en technische specificaties. Ook is meteen duidelijk of de artikelen op voorraad zijn.

Ik wou mijn oude camera spullen inruilen op de nieuwe camera, hiervoor kon ik via de website een inruil formulier invullen en binnen 24 uur wist ik maximaal terug kon verwachten bij inruil.

Voor het uitzoeken van mijn nieuwe camera ging ik naar de winkel in Urk. Hier werden de inruil artikelen nog even gecontroleerd en ingeleverd. Vervolgens super advies van de verkoper die mij de verschillende camera’s op mijn verlanglijstje kort demonstreerde en de verschillen hiertussen toelichtte.

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid van de verkoper en blij met mijn nieuwe aanwinst. Ook prettig om de oude camera spullen te kunnen inruilen voor een mooi bedrag.

Yoshi 08-07-2023

Een dikke pluim voor een snelle en correcte levering aan een top prijs!
Één puntje minder omdat de postbode het pakket voor onze neus op de straat liet vallen, gelukkig verpakt cameranu alles heel mooi en zorgvuldig en was alles heel, chapeau!!

Annegien 08-07-2023

In de winkel Rotterdam centrum hebben ze mijn camerasensor gereinigd. Zeer vriendelijk personeel en snelle service. Binnen vijftien minuten stond ik met een schone camera weer buiten.