Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 917 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H. de Vries 09-09-2020

Het personeel is terzake kundig en geeft goed advies. Daarnaast is de grote beschikbaarheid van alle mogelijke waar en groot pluspunt. Makkelijk met het magazijn achter de winkel...
Daarnaast is de winkel binnen redelijke reisafstand van mijn woonplaats.

Dries 09-09-2020

Ik heb de shop gekozen omdat hij voordelig is en omdat mijn ervaringen met CameraNu in het verleden erg goed waren

Sas 09-09-2020

Altijd concurrerende prijzen, mooie website en aardige bediening. Ben in de winkel geweest om product (printer van Epson) op te halen. Alles was prima alleen de uitleg over de specificatie kon wat beter.

Groenton 09-09-2020

Ruime keuze in de prijsklasse die ik voor ogen had. Door de professionele hulp toch een andere camera gekocht dan die waar ik voor ging. Ben zeker tevreden met de nieuwe camera. Ook de lange garantietermijn vind ik geruststellend en uniek.

D 09-09-2020

Een gebruikte lens gekocht bij CameraNu op Urk. Vriendelijk geholpen, en de occasions zijn in zeer goede staat, precies zoals op de site omschreven staat.

Site is makkelijk in gebruik en duidelijk qua informatie.

Bert C 09-09-2020

Vriendelijke bejegening, deskundig en luisteren naar je wensen. Denken goed mee en hun advies is goed onderbouwd.

Syl 09-09-2020

Ik wilde graag een leuke beginners camera om mee te filmen en fotograferen. Een vriend van de familie die zelf professionele fotograaf is beval cameranu.nl aan mij aan. Op cameranuf.nl is de keuze echt oneindig, voor ieder zijn behoeften is er wat te vinden. Ik ben super tevreden over de snelheid van de levering (volgende dag al), de service en de vindbaarheid van wat ik nodig had. Voor de rest van mijn aankopen zal ik zeker terugkomen bij cameranu.nl

Mijke 09-09-2020

Snel geleverd, uitstekend en veilig verpakt. Wat ik erg waardeerde was de mail die ik na mijn aankoop ontving met tips hoe het beste mijn nieuw gekochte lens (Canon 10-18mm) te gebruiken. Erg handig en leuk.

J. Meijer 09-09-2020

Correcte en snelle levering. Fotoprintpapier was niet op voorraad. Informatie over de vertraging van de levering was prima. Uiteindelijk kwam de bestelling met een vertraging van 1 dag. Ik ben uitermate tevreden over de levering.

Sheila 09-09-2020

Ik belde naar de winkel voor een product en deze was niet op voorraad. Ze verwezen me naar cameranu.nl en de volgende dag had ik het artikel in huis. Heel netjes en snel.

Laurens 08-09-2020

Perfect. Goed product, zeer snel in huis en veilig verpakt. Altijd een goede plek voor je cameraspullen. Aanrader.

Nils 08-09-2020

Ik vind het een geweldige winkel
Ze hebben een groot assortiment van camera's en alles wat daarmee te maken heeft
De klantenservice en hulp die ze aanbieden, geef ik echt een 10
Toen ik een vraag had over een product, hebben ze me meteen geholpen

Dennis Beentjes 08-09-2020

snelle levering, en snelle afhandeling bij kapotte producten,
vriendelijk en kundig personeel

Steven Lantinga 07-09-2020

Nog steeds dezelfde goede service als toen het Cameratools was, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Door de verkoop van een oude body en een vertraging in de levering van mijn nieuw body kwam ik op een ongelukkig moment zonder body te zitten. De heren bij Cameranu hebben hier op een kundige en zeer schappelijke wijze een oplossing voor gevonden.

Naast de service ben ik ook erg tevreden over de beschikbare kennis. Ik ben behoorlijk bekend in het beschikbare materiaal, maar voel mij nooit "opgelicht". De gedeelde kennis en adviezen komen gemeend en onderbouwd over.

Mijn enige "slechte" ervaring is een overduidelijk beschadigde lensdop op een nieuwe lens. In theorie had de lens nog nooit uit de verpakking moeten zijn geweest, maar toch is daar iets mis gegaan. Wat precies valt naar te gissen, maar de rest van de lens was eveneens overduidelijk compleet nieuw. Geen krasje, stofje of vetvlekken. De lensdop werd ook zonder problemen vervangen door een nieuwe, en er werd een notitie gemaakt van het voorval voor het geval er in de toekomst toch iets mis blijkt met de lens. Mij werd ook aangeboden de lens om te ruilen voor een nieuwe (op dat moment niet op voorraad in de winkel zelf) maar dat leek mij overbodig.

Een winkel waar ik dus graag kom.

Willem34 07-09-2020

Was op zoek naar een Canon 800D body. CameraNu.nl had deze mooie camera voor een heel strakke prijs plus een aantal extras w.o. 5 jaar garantie. Zeer snelle levertijd. Ben zeer tevreden.

Dorothy Porker 07-09-2020

Ontzettend snelle bezorging en ook hele goede en kundige service nadat ik per abuis het verkeerde product had besteld, dus nu alsnog het juiste product in huis en het geld van het foutieve product retour.

André 06-09-2020

Goed aanbod voor scherpe prijzen. Snelle levering. Goede duidelijke informatie op de website te vinden.

E.P. 06-09-2020

Al diverse keren een product aangeschaft op de webshop van Cameranu.nl en alleen maar positieve ervaringen met deze winkel. Prettige overzichtelijke webshop met een mooi en gevarieerd aanbod tegen concurerende prijzen.
In de avonden besteld en de volgende dag goed verzorgd snel bezorgd, helemaal Top! Cameranu kan ik dan ook warm aanbevelen 👍

An 06-09-2020

Ik vind de service uitstekend! Altijd snel antwoord en de medewerkers doen echt moeite om je te helpen. Een 10/10 van mij!

Else van luxzenburg 06-09-2020

Regenhoes besteld voor telelens. De dag erna al binnen. Nu in de Harz meteen nodig gehad. Ben er blij mee.

Henk Brons 06-09-2020

Snelle levering en vooraf aan de aankoop werd er goede en duidelijke informatie gegeven

Samuel Goodwin 05-09-2020

The shop had the best selection and the website was setup to pretty quickly and easily find what I was looking for. They also called me directly when there was an issue with shipping. My goods arrived safe and quickly.

Wim ten Hove 04-09-2020

Wat ik vind van deze shop deze is heel netjes en ruim opgezet. Door dat ik op diverse sites heb gekeken naar een nieuwe lens, ben ik hier binnen gelopen en ben er erg goed geholpen, netjes en zeer informatief. Dan koop ik liever live in een winkel dan via het internet.

Eric 04-09-2020

Schappelijke prijs , zeer snelle verzending , en top aankoop , zeer content van de spotter-kijker

Shannon Vreeman 04-09-2020

Via internet navraag gedaan voor het aanschaffen van een nieuwe spiegelreflexcamera. Hierbij werd gelijk goed advies gegeven. Zelf had ik ook nog een camera gezien. Gevraagd of beide camera's naar de verstiging in Apeldoorn gestuurd konden worden. Dit was geen enkel probleem. De volgende werkdag lagen de camera's al klaar. In de winkel vriendelijk begroet en beide camera's uit kunnen proberen. De verkoper was heel eerlijk en gaf goed advies. Als ik ooit wat nodig heb voor mijn camera, dan ga ik dat zeker in deze winkel aanschaffen.