MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Weber 05-06-2024

Gebruiksvriendelijke website, waar je makkelijk en snel producten met elkaar kunt vergelijken. Het apparaat 30 dagen op proef. Goede service en super acties! Je kunt zelf een bezorgmoment kiezen.

Mamavan03 05-06-2024

Duidelijke informatie, mogelijkheid voor achteraf betalen. En vaak snelle levering. Goede service

Yuhan 04-06-2024

Ik ga zelf altijd naar de mediamarkt fysiek in Zwolle en het is nu super mooi veranderd, heel overzichtelijk (wel even wennen)
Ook vind ik dat ik genoeg advies krijg over een product als ik vragen heb! Heel fijn!
Nu heb ik online iets gekocht omdat het uit was verkocht in de winkel, kan niet wachten!!!!
Ik had één PlayStation 4 nu een PlayStation 5 gekocht!

Vriendelijke werkenemers in de winkel.

Diana 04-06-2024

Fijne winkel, vriendelijk personeel.
Minder fijn is de lange rij bij de kassa, en slechts één kassa open!

Ryanne 04-06-2024

Een pakket t.w.v. €500 is beschadigd geraakt bij DHL en gaat retour naar Mediamarkt. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maar de procedure van Mediamarkt is dat we pas ons geld retour krijgen zodra het pakket terug komt in het magazijn. Wat een belachelijk slechte service!! Er word geen nieuw pakket verzonden en uit ervaring weet ik dat het soms weken kan duren voordat DHL het pakket retourneert, als dat al gebeurd. Lekker makkelijk om als groot bedrijf de narigheid van jullie vervoerder financieel bij de consument te leggen.

Ido 04-06-2024

Fijne webwinkel met een gemakkelijk bestelproces. Tevens diverse betaalmogelijkheden en zeker goede concurrerende prijzen.

Thomas 04-06-2024

Ik word altijd goed geholpen door Mediamarkt en alles word heel duidelijk aangeven super bedankt daarvoor en een hele snelle levering.

Linda 04-06-2024

Fijne winkel. Goede aanbiedingen.
M'n verjaardagsvoucher werd gelijk verrekend, code stond er al in bij het afrekenen, hoefde ik niet uit een mail te halen, super handig dus.
Ook dat ik tot net voor middernacht kan bestellen en toch de volgende dag nog wordt geleverd. Heel fijn, want ik bedenk vaak pas 's avonds wat ik wil, maar wil het dan gelijk hebben. Nu één nachtje slapen en dan wordt m'n bestelling geleverd. Gaat sneller dan ik naar de winkel moet.

Verle 04-06-2024

Een van de enige in Nederland met echt goede aanbiedingen , een fijn overzicht en de prijzen en acties slaan aan als crazy!!!

Max van den Haspel 03-06-2024

Mediamarkt is voor mij altijd al een top winkel/site geweest.
Altijd hele leuke interessante deals en heel overzichtelijk.
Regels zijn overal duidelijk te zien en levertijd komt altijd snel aan!

Sven 03-06-2024

Ik ben bij de mediamarkt in Den Bosch geweest omdat ik een geluidsinstallatie wilde in mijn gehele huis. Ik wist wel wat ik wilde bereiken en had een idee welke apparatuur ik wilde. De medewerker van de Mediamarkt wist mij perfect te helpen waardoor ik tevreden met een soundbar van Harman/Kardon en een nieuwe speaker van JBL naar buiten liep. Dit was niet precies maar ik voor kwam maar minstens net zo goed, en nog goedkoper ook!
Echt een topservice!

John 03-06-2024

Na eerst zelf rondgekeken te hebben kwam er een verkoper van een ander merk koffie apparaat mij helpen. Hij was zeer deskundig en kon mij goed adviseren over de verschillende koffiezetapparaten. Daardoor heb ik de goede keuze gemaakt.

anoniem 03-06-2024

Heeft de helft niet afgeleverd.
Contact zoeken met MediaMarkt gaat moeizaam, moet dan via de chat omdat even bellen niet meer kan, Duurt de hele middag om antwoord te geven op 4 zinnen, belachelijk.

Heb ruim een week een formulier ingevuld want het wordt uitgezocht en ik zit maar te wachten.
De verjaardag is inmiddels 2 weken voorbij nog steeds zonder response van MediaMarkt.

Lenica 03-06-2024

Heel makkelijk en duidelijk, bijna alles is altijd op voorraad en wordt snel en goed afgeleverd

Jordy 03-06-2024

Qua assortiment super. Qua adviseren vanuit de medewerkers is er nog wat werk te verrichten

Iems 03-06-2024

Dit is altijd de eerste webshop waar ik naar kijk om de beste deals te vinden! Nu bijvoorbeeld ben ik een zielige student en ben ik mijn airpods in de sportschool vergeten.. Ik wou graag een nieuwe paar maar kan dit niet gelijk veroorloven, Mediamarkt to the rescue, heb nieuwe bestelt en achteraf betalen met Klarna aangevinkt! Ik helemaal happy en kan weer lekker aan de slag in de sportschool! :)

Xolar 03-06-2024

Het is een goed bedrijf met een groot assortiment en een website en alles kwa Electronic kan je daar wel vinden en ze zijn klantvriendelijk

Julia Seijsener 03-06-2024

Ik heb hier mijn nieuwe AirPods Pro 2 gekocht omdat ik weet dat het bij MediaMarkt gewoon goed geregeld word, ik koop hier wel vaker mij elektronische apparatuur. Ben echt heel positief over de Mediamarkt top bedrijf!

Catharina Venema 02-06-2024

Al meerdere keren wat besteld bij MediaMarkt en was daar ook dik tevreden over. Mag ook graag naar de MediaMarkt winkels gaan, ontzettend veel keus ,ook goede uitleg over producten.
Mediamarkt voelt gewoon ook goed en wat goed voelt en is moet je koesteren.

Bjorn 02-06-2024

Ik bestel wel vaker en altijd als ik bestel is mijn product de volgende dag al geleverd. Ben ook aantal keren in de winkel geweest en het personeel helpt en beveelt welk product ik dan moet halen denk hierbij aan een tv of laptop telefoon

Bianca vd Rijt 02-06-2024

Aankoop combi koelkast Hisense. Bestelling en levering super snel en netjes. Koelkast is super fijn. Super tevreden aankoop.

Evelina 02-06-2024

Always all Electronic buying only in Mediamarkt because I'm sure I buy not fake stuff and quality always good, plus always have many discounts.

Mo 01-06-2024

Grootste Electronica concern van Europa maar service verlenen dat kunnen ze niet.
Inductie fornuis aangeschaft bij thuisbezorging was het apparaat zwaar beschadigd.
Meteen klantenservice gebeld dame aan de andere kant van de lijn zegt morgen wordt die opgehaald en we bezorgen een ander.
Heel de dag gewacht voor niks eind van de middag klantenservice weer gebeld.
Nu een meneer aan de lijn en die verwijst mij naar de winkel.
Kom je aan in de winkel zeggen ze dood leuk dit gaat 6 tot 8 weken voor dat we het apparaat kunnen omruilen.
Ik had de media markt heel hoog zitten maar na dit zal ik wel 1000x nadenken voordat ik iets bij ze koop.
Service is ver te zoeken.

Geert 01-06-2024

ze geven een prima advies en nemen alle tijd voor je. De prijs is concurrerend en ze zijn dichtbij als je toch nog vragen hebt. Kortom ik ben heel tevreden over Mediamarkt en hun medewerkers.

Laurens 01-06-2024

Ik vind het een hele goede webwinkel voor elektronica. Alleen de app is nogal traag.