MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

m**********@h********** 26-05-2024

spullen worden netjes bezorgd
personeel is vriendelijk en beantwoord netjes je vragen
verpakkingsmateriaal werd netjes mee terug genomen
gaan met respect om met jou spullen

alleen tijdvlak duurt wat lang dat je dus tussen 9.00 en 17.00 thuis moet zijn
tip voor toekomt misschien of tijdvlak van max 2 uur of dat er half uur van te voren gebeld word

Viktorija 26-05-2024

Verkoper van Mediamarkt eindhoven locatie bij piazza helpt mij goede keuze maaken voor een nieuwe stofzuiger. Zij bent heel erg vriendelijk en heeft beantwoorden alle vraagen. Zij heeft ok mij met echt goede keuze maaken. 100/100. Thanks verkoper

René 26-05-2024

Het bestel gemak en de snelle levering van het bestelde product maar ook het geboden betaalgemak hebben besloten om het hier te doen.

Sema 26-05-2024

Super fijne website gemakkelijk te bestellen gelijk goeie service aangeboden gekregen fijne service en ook alles is overzichtelijk dat vind ik heel fijn.

Super 26-05-2024

Het bewuste artikel was bij Mediamarkt het voordeligst. Het bestellen zonder vooraf te betalen vind ik echt een groot pluspunt.

Evelien 26-05-2024

Ik vind de media markt een hele fijne winkel/webshop.
Alles is overzichtelijk en vaak mooie aanbiedingen.

Je krijgt snel en overzichtelijk een mail direct na een aankoop waardoor je zeker weet dat alles goed is gegaan.

Zeer tevreden!

m Buijs 26-05-2024

goede serves
vriendelijk personeel
vragen worden netjes beantwoord

alleen jammer dat tijd vlak zo lang is 9.00 tot 17.00
tip voor de toekomst geef tijd bestek van 2 uurtjes of bel 30 min van te voren.

A.b 25-05-2024

Goeie en snelle levering, was de goedkoopste op internet moet hem alleen nog ontvangen maar wat ik zo hoor moet het een goeie machine zijn.

Maurice 25-05-2024

Fijn om online je bestelling te plaatsen welke je later ophaalt, je moet wel niets vergeten want aanvullen kan helaas niet. Verder is mijn ervaring van de Mediamarkt dat het een prima winkel is.

Erwin 25-05-2024

Prima webshop! Vergelijken van producten gaat ook eenvoudig, erg fijne optie ook doordat overzichtelijk word weergegeven.

Haal mijn online bestellingen altijd af bij de lokale mediamarkt ( apeldoorn ) afhaalpunt word wel slecht aangegeven, deze zit verstopt ander de achterkant van pand. Als je het eenmaal weet geen probleem. Personeel altijd vriendelijk en je staat nooit lang te wachten.

Verbeterpunt zou de deur van het afhaalpunt zijn, werkt slecht. Gaat moeilijk open/dicht.

Mediamarkt de Wall Utrecht 25-05-2024

In de winkel zijn we zeer netjes en goed geholpen door een jongeman die ons goede raad gaf ivm een aanschaf van een nieuwe tv.
Dit was zo goed dat mijn schoonmoeder en wij zelf een tv hebben gekocht ;)
Verkoper 28791

Rien 25-05-2024

Ik ben tevreden over mijn product en beveelt iedereen om voor de service tegaan want er wordt goede kwaliteit geleverd

Jany 24-05-2024

De keuze die je er heb is eigenlijk teveel. In het weekend en avond veel scholieren die aan het werk zijn en het met elkaar gezelliger hebben dan ook voor de klant. Ik kom hier eigenlijk alleen omdat het vaak toch goedkoper is dan elders

Soumia 24-05-2024

Altijd goede spullen heb vaker bij mediamarkt iets gekocht nooit spijt van gehad

Abdelhafid El Haddoudi 24-05-2024

Ik heb onlangs een bezoek gebracht aan Media Markt en ik ben zeer tevreden met mijn ervaring. De winkel is ruim opgezet, waardoor het gemakkelijk is om door de verschillende afdelingen te navigeren. Het assortiment is indrukwekkend; ik vond alles wat ik nodig had, van huishoudelijke apparaten tot de nieuwste elektronica.

Wat echt opviel was de klantvriendelijkheid van het personeel. Ze waren goed geïnformeerd en hielpen me geduldig bij het vinden van de juiste laptop die aan mijn specificaties voldeed. Hun adviezen waren eerlijk en gebaseerd op mijn behoeften, niet op de prijs van het product.

Daarnaast was de winkel goed georganiseerd en schoon, wat bijdroeg aan een aangename winkelervaring. De betaal- en afhaalprocessen waren snel en efficiënt, en ik waardeerde de optie om mijn producten online te reserveren en in de winkel op te halen.

Kortom, Media Markt heeft mijn verwachtingen overtroffen met hun uitstekende service, ruime productassortiment en klantgerichte aanpak. Ik zal zeker terugkomen voor mijn toekomstige aankopen en raad deze winkel ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsproducten en topservice.

j.v.minderhout 24-05-2024

we werden geholpen door een zekere ……..
als alle verkopers zo waren kwam ik iedere dag naar media markt
wat een geweldenaar

WJ vd Steen 24-05-2024

Ben al wat jaren klant van Mediamarkt en er is nog nooit wat mis gegaan, ook de betaling via Klarna is zo geregeld en als ik een retour heb om te ruilen en dat ligt niet aan het product maar aan mij te snel verkeerd besteld vaak. Meestal breng ik het product terug naar een winkel persoonlijk en dan ligt de credit al in de mailbox als ik thuis ben. De verpakking en bezorging gaat ook prima , maar het terug sturen doe ik liever zelf dan kunnen ze het gelijk beoordelen dat het netjes ook weer aankomt.

Prima service op alle gebied van deze kant.

Willem

Rama 24-05-2024

Ik vindt de mediamarkt het beste winkel. Ik koop altijd mijn bestelling van daar. Telefoon, AirPods, stofzuiger.

Mediamarkt 24-05-2024

Vriendelijk en snel geholpen en geen lange wachttijden aan de telefoon, ondanks mijn fout is het probleem verholpenlpen

H 24-05-2024

Op de site staat dat het oude apparaat word meegenomen bij levering van het nieuwe, jammer genoeg is dit niet het geval.
Verwacht niet dat ik hier ooit nog iets weer bestel.

Senna 24-05-2024

Ik heb voor mediamarkt gekozen omdat het lekker makkelijk is ik heb wat nodig typ het in en krijg meerdere resultaten dan me mandje in afrekenen en klaar handig makkelijk en snel helemaal top dit

imme 24-05-2024

Overzichtelijke en duidelijke teksten. Het is gelijk duidelijk wat er van je verwacht wordt, en niet te veel poespas. Daarnaast een goede aanbieding.

Demi 24-05-2024

Je kunt snel bestellen, duidelijke informatie. Prijzen en acties zijn goed! Omschrijving van de producten is duidelijk.
Levering is erg snel! Vandaag besteld, en morgen wordt het in mijn geval al geleverd. En dan nog gratis ook, echt super

Carla 24-05-2024

Ik heb een koffiemachine van Krups aangeschaft, deze in de winkel bekeken en goede en deskundige uitleg gekregen maar omdat deze in de winkel niet vooradig was heb ik het gemakkelijk online kunnen bestellen.

H.bakkali 24-05-2024

Snel en makkelijk en meerdere betaal optie en kwaliteit van producten dat is wat media markt zo goed maakt en ook snelle levering en alles is duidelijk aangegeven