MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Roos Ossenblok 25-06-2024

Wat de Media Markt zo fantastisch maakt, is dat ze een enorm assortiment aan elektronica en accessoires hebben. Het is gewoon super handig om alles wat je nodig hebt op één plek te kunnen vinden. Ik heb er vandaag mijn koptelefoon van JBL besteld en eerder mijn telefoon gekocht, dus het is echt mijn go-to winkel voor al mijn technologische spullen! De service die ze bieden en de verscheidenheid aan producten maken het een topkeuze voor veel mensen.

Piotr 25-06-2024

Ik krijg alles altijd op tijd. Je kan met Klarna betalen. Ze hebben genoeg spullen in de winkel.

Albert 24-06-2024

Ik vind dit een fantastische winkel als ik iets qua elektronica nodig heb is dit altijd de winkel waar ik bestel. Ze hebben ook altijd goede deals, en je ontvangt het product wat je besteld hebt super snel

E jansen 24-06-2024

Ik heb 22 mei een tv bezorgd gekregen toen ik die verpakking opende was de tv kapot en ik wilde m'n geld terug ben nu al meer als een maand bezig om mijn geld terug te krijgen was n dure tv en moet elke x zelf gaan bellen voor m'n geld vind dit niet kunnen ben dus al een maand bezig en nu zeggen ze na n maand dat 1 tv voet steun niet bij zit.

J.v.d.Berg. 24-06-2024

Deze Mediamarkt Amsterdam Centrum winkel heeft de vele problemen met de vorig jaar gekochte laptop na lange tijd opgelost door mij op mijn verzoek een nieuwe zelfde laptop aan te leveren.

Dick 24-06-2024

De shop is prima overzichtelijk zonder moeite mijn bestelling geplaatst en simpel betaald.

Kfir 24-06-2024

Ik vond een goede deal op een gaming laptop. heb de laptop gehaald en dat ging best makkelijk. enige nadeel dat ik ervaarde was dat mijn bestelling te laat aan kwam, maar daar ben ik op gecompenseerd via een cadeaukaart ter waarde van 15 euro.

Tinus 23-06-2024

Maak vaak gebruik van Mediamarkt. Gevarieerd aanbod en via internet altijd de volgende dag al geleverd. Duidelijke communicatie als er iets niet in orde is.

Yoni 23-06-2024

Je word verplicht te betalen voor een screenprotector. Ik heb meerdere malen aangeven dat ik die niet nodig heb. Het enige antwoord wat je krijgt "we kunnen hem er moeilijk afhalen". Schandalig!
30 euro eh mense !! Echt niet normaal.

Corry 23-06-2024

Goede service
EN
Buitengewoon attent en vriendelijk geholpen door verkoper
10 voor verkoper

Wilhelm 23-06-2024

Makkelijk te v8nden en makkelijk bestellen in de webshop, en goede informatie

Tamara 22-06-2024

Service om te huilen!! Dure Stofzuiger kapot in garantieperiode, reparatie gaat weken duren. Nu genoodzaakt een andere ELDERS te kopen. Mediamarkt denkt niet mee, geen vervangend product mogelijk, gewoon slecht!!
Ook nog netjes een klachtenbrief geschreven, waarop een teleurstellend antwoord kwam van 3 zinnen.

Stephan 22-06-2024

Goedemiddag,

Ik heb twee klachten

1: een klachtformulier via de website is heel omslachtig om te vinden of überhaupt om het te vinden.

2. Ik wilde een ps5 halen in de winkel en blijkbaar moet ik € 19,- bij betalen boven de gevraagde prijs. Ik vroeg om een versie zonder dat en dat kon niet, want ik moest online bestellen. (Twee medewerkers gesproken)

Het is heel omslachtig dat ik eerst online moet bestellen en daarna half uur wachten om een ps5 om op te halen. Terwijl letterlijk een medewerker het kan halen uit de magazijn terwijl ik in de winkel ben.

Totaal niet klantvriendelijk, jammer van de service

Manon 22-06-2024

Op 05-06 een dyson besteld, en tot op heden nog altijd mijn bestelling niet. Klantenservice helpt je niet. Moet al 1 week 48uur wachten...
Word van kastje naar de muur gestuurd!

Ik wil mijn geld terug!!

Ricardo 22-06-2024

Goed en makkelijk bestellen werd snel geleverd in winkel naar keuze was binnen 2 uur op te halen.

Myron 21-06-2024

Goede service, klantvriendelijk
Wordt goed geholpen als je een vraag heb over de product telefonisch zowel fysiek in de winkel

Joey 21-06-2024

Ik vindt dat ik goed geholpen ben door een medewerker om mijn keuze voor de juiste tv en de juiste soundbar te kiezen.
Ik kreeg een goed advies over de tv .
Kortom goede service en een vriendelijk personeel

Glorius 21-06-2024

Goede website,vriendelijk personeel en snelle levering. ik koop er al lang en nooit problemen gehad en dat zegt toch wat.

Rabha 20-06-2024

Ik ben uitstekend geholpen door medewerker van filiaal Duiven. Hij heeft mij geholpen en geadviseerd met witgoed. Hij heeft alle tijd genomen. Ik ging tevreden en met een goed gevoel naar huis.

Ricardo 20-06-2024

Geweldige winkel!

Ze hebben me goed geholpen met me ps5 en monitor ben er super blij mee!

Top winkel en goede team van werknemers helemaal top!!!

Vincentbeunk 20-06-2024

Altijd voordelig .leuk personeel altijd een feest als je mediamarkt bezoekt

Ruben 20-06-2024

Prima webshop waar je je product snel kunt vinden. Het betaalproces loopt soepel. Als kritiekpunt; wanneer je de keuzehulp gebruikt voor het zoeken naar een laptop komen enkel de duurdere laptops naar voren en laten ze de goedkopere opties buiten de opties. Het lijkt dus een keuze hulp die met name voor mediamarkt handig is.

Elisabeh 20-06-2024

Toen ik om informatie vroeg, kreeg ik die duidelijk en vriendelijk, waardoor ik makkelijk mijn bestelling kon plaatsen.
Ik stemde toe om enkele vragen n.a.v. het gesprek te beantwoorden, maar sloot per ongeluk de verbinding.
Deze mijnheer die mij te woord stond verdient echter een 9!

Matt 20-06-2024

een fijne winkel altijd aardig personeel. meestal ook behulpzaam en heeft vrij wel alles dat je nodig zou hebben

Nariman 20-06-2024

Alles is perfect eigenlijk, de medewerkers en snel behandelen online, ik kies altijd mediamarkt voor allen apparaten.