MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Joop Vrolijk 09-06-2024

Ben al jaren klant van Media Markt en een geweldige winkel en wordt altijd goed geholpen en duidelijk advies!

V 09-06-2024

Nette site, alles is duidelijk aangegeven. Ik kon makkelijk het item vinden waar ik naar opzoek was.

onjuiste bezorg datum 09-06-2024

bij het afrekenen staat dat het op 10-6-2024 het artikel geleverd wordt. In de mail die ik van mediamarkt ontvang staat 11-6-2024.
Echt waardeloos . Op 11-6-2024 zijn wij niet thuis. Laatste keer dat ik iets bestel bij mediamarkt.

Ank 09-06-2024

Was heel duidelijk heb er overal naar gezocht en bij de mediamarkt vond ik de wafelijzer met verschillende mogelijkheden ook leuk de cupcakes maker en de donut maker voor als de kleinkinderen komen hebben graag cupcakes en donut levering weet ik nog niet maar ga er vanuit dat het goed is.

J Sudhakar 09-06-2024

Wide variety of products to choose from and delivery & installation is fastest. Customer service at the shop is extensively good.

Erwin 09-06-2024

Werd uitermate vriendelijk en kundig geholpen door een medewerkster die ook nog eens alle tijd nam om alles op een rustige en duidelijke manier uit te leggen. Deze medewerkster kende het woord afraffelen niet.

Amber1970 08-06-2024

De service van mediamarkt is naar mijn mening helemaal top! Bestellen is fijn, makkelijk en snel. Eventueel bij problemen met producten wordt de garantie nageleefd en problemen verholpen. Ten alle tijden wordt je prima op de hoogte gehouden. Geen andere winkel voor mij

Ferhat 08-06-2024

Vandaag een tv gekocht bij de Media Markt verkoper (Its)
heeft ons fantastisch geholpen hij is ontzettend vriendelijk en heeft veel verstand van elektrische apparaturen een dikke 10 heeft hij meer dan verdiend.

Melis 08-06-2024

Alles op voorraad online en een snelle levering, super!!! Ik heb net mijn ipad besteld en het is morgen als in huis. Ook geven ze de mogelijkheid op met klarna te betalen

Mara 08-06-2024

Een bestelling zou een week geleden worden afgeleverd, dat is ongeveer een week later dan aangegeven tijdens het bestellen. Bijna een week daarna volgt de melding dat deze bestelling wordt voorbereid voor verzending. Dat staat er nu een paar dagen.

Wat volgt? Ik hoop snel een levering.

Annemarie 08-06-2024

Makkelijk kiezen en spullen vinden veel keuze in verschillende soorten budget
Goede klantenservice
Snelle levering

Zatara01 07-06-2024

Online bestelde producten steeds weer de de volgende dag geleverd. Ook een bezoekje aan één van de fysieke winkels is de moeite waard. Net een gigantische snoepwinkel waar je je uren kan vergapen aan alle mooie dingen.

Tilly 07-06-2024

Vriendelijk personeel, nam de tijd voor uitleg over de dyson stofzuiger,
Winkel netjes schoon,

Tirzah 07-06-2024

Overzichtelijke winkel en deskundig personeel. Ruimte voor een persoonlijke noot voor iemand die boxen wilde aanschaffen. Humor.

Tirzah 07-06-2024

Prima service. Product had een mankement. Kon ter plaatse omgeruild worden zonder gedoe.

Alphen aan den Rijn

Larissa 07-06-2024

Op zoek naar een nieuwe wasmachine die duurzaam is en kwaliteit biedt. Goed advies gehad en met een Miele wasmachine nu Koningin te rijk. :-)
Volgende aankoop in de winkel in Alphen aan den Rijn zal een droger zijn van Miele.
Keurige bezorging en aansluiting.

D 06-06-2024

De website is prima. Echter snappen ze er in de winkel vrij weinig van. Het jongere personeel is nergens van op de hoogte, staan je aan te gapen. Zeggen dat ze iets bestellen voor je maar de volgende dag kom je voor niks om je bestelling op te halen. Ik moet er wel bij zeggen dat de man van de wasmachine afdeling echt een topper is! Je merkt dat hij verstand heeft van drogers en hij wil je ook graag helpen. Topvent! Verder wilde ik graag een prijzig product aanschaffen maar vanwege het nalatige gedrag vandaag in de winkel had ik hier geen zin meer in om dit bij mediamarkt te doen. Ik neem aan dat je graag iets wil verkopen als je in een winkel werkt?

RamzesXlll 06-06-2024

Website is easy to find anything you need, which makes shopping fast without wasting time. Also quick delivery (next day) makes it better. I can also choose the date of delivery, which is very nice option for customer.

Giel 06-06-2024

Ik kom graag bij de Mediamarkt en ook deze keer was het een leuk bezoek, ik was toe aan een nieuwe TV. Het is de LG oled C34 65 inch geworden. Daarnaast heb ik ook nog twee Sonos Era 100 gekocht én de Sub. Met de medewerker gepraat of dit samen ging met de playbar en twee one SL en dat kon gaf hij aan. Uiteindelijk ging het niet zoals bedacht en heb ik daarom nog de Arc gekocht. Vervolgens nog een wallmount gekocht voor de Sonos Arc waarvan de verpakking open was, en de beste jongen heeft deze gecontroleerd of hij compleet was. Ik ben zo stom geweest dit niet te doen, met als gevolg dat de twee schroeven die de Arc op de plek moeten houden, eruit waren.

Ik semi happymet de set en de TV doet het fantastisch. Daar zag ik de reclame van de Mediamarkt over de oranje Airfyer bij besteding van 500,-. Ik naar de website toe en zie dat alle producten die ik gekocht heb, in de aanbieding waren (of in ieder geval een stuk goedkoper). Ik meld mij bij de klantenservice om toch te vragen of er nog iets mogelijk was. Meneer helaas de 14 dagen zijn verstreken (het waren er 16).

Dit is zuur omdat je de Sonos set (2 Era's, Sub en Arc) al voor 1649,- kunt kopen. Maar ook de tv krijg je al vanaf 1600,-. Al met al een hele vervelende ervaring. Je gaat naar een winkel voor service.
Ik heb 4.407,- uitgegeven aan een set die nu: voor 3.834,- te krijgen is bij mediamarkt.
En online is deze complete set te krijgen voor: 3.327,-, en daar krijg je de zelfde service als bij de Mediamarkt (oftewel geen).

Stergia 05-06-2024

Zeer slechte service, vanaf eind april bezig om mijn geld terug te krijgen van een product die ik nooit gehad heb

Sannie 05-06-2024

Nog nooit meegemaakt hier om iets negatiefs te kunnen zeggen. Altijd super goed geholpen ook met een klacht. Dus voor ons alleen maar de

Spek en Bonen 05-06-2024

Een klein beetje misleidend, omdat er staat na 30 minuten ophalen in de winkel..

Willem 05-06-2024

Heldere site/app. Producten zijn goed beschreven. Makkelijk naar bestellen en betalen gaan allemaal heel duidelijk.

Annemiek 05-06-2024

Ik werd goed geïnformeerd en kreeg eerlijke en kundige informatie. Goede deal en snelle bezorging.

Rense Duizendstraal 05-06-2024

Goede duidelijke site, snel op te halen in de winkel na bestelling (meestal). Het enige probleem wat ik meemaak is dat ik een product had besteld wat volgends de site op voorraad was, dus niet op voorraad was. Tenminste (Het product dat ze hadden was niet in goede staat). Hadden me wel snel hierover geinformeerd👍