MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

SiebrenV 17-06-2024

Goede klantenservice en goed advies wat niet puur gericht was op verkoop van producten

Dinie 17-06-2024

Donderdag 13 juni mijn bestelling gedaan, vandaag maandag 17 juni en nog steeds is mijn bestelling niet geleverd.
Zet dan niet op de site neer dat als je voor 23:59 iets besteld het de volgende dag in huis is! Dan had ik het wel ergens anders besteld.

Rob Schoemaker 17-06-2024

Lekker winkel , alles te krijgen over het algemeen ! Kom er al jaren en altijd raak !

Naoom 17-06-2024

Je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen. Producten kan je ook altijd snel ophalen of worden snel verzonden.

Wim Neervoort 17-06-2024

Dit is een fijne winkel schoon en opgeruimd .
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vandaar mijn cijfer.
Ik koop hier altijd al mijn spullen en zal dit zeker nog vaak soen.

Elviera 17-06-2024

Ik koop graag bij Mediamarkt vanwege de prijzen. De producten zijn altijd goed. Laatst een vrieskist gekocht. Nu weer een electrische coolbox. Ik heb nog geen ervaringen met electrische coolboxen maar ik verwacht van Mediamarkt dat t wel goed is. Als hij net zo goed is als de vrieskist komt t wel goed

Lennart 17-06-2024

Xbox besteld en speciaal deze winkel gekozen zodat ik hem vandaag kon ophalen. Zou deze binnen een half uur kunnen ophalen. Drie kwartier later kwam ik bij de winkel en werd me verteld dat ze ermee bezig waren en die elk moment klaar zou liggen. Vijf minuten later werd ik gebeld en werd me verteld dat hij er morgen pas is.

A. M. Otten-Karel 17-06-2024

We zijn geholpen door Milan Hij krijgt van ons een dikke tien. Een echte topper. Vriendelijk, behulpzaam en hij kon ons alles vertellen over jullie laptops. Oma heeft een mooie laptop aangeschaft en zei nog als ik weer naar de MediaMarkt ga wil ik weer door Milan worden geholpen. Dus Milan we komen gauw weer terug. Bedankt nog Milan voor de top service. Groetjes Moos

Judith 17-06-2024

Vriendelijk en eerlijk deskundig personeel.
Goed advies gekregen en niet opdringerig.

H.Bennink 17-06-2024

Alles zeer duidelijk en overzichtelijk op internet.
Snelle en duidelijke afrekening
Levering mogelijk morgen 👍🏽👍🏽

eva 16-06-2024

Ik vind de site zeer fijn en overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden. Daarnaast is het natuurlijk een erg betrouwbare site. En dat is altijd fijn als je iets duur koopt. Wel staat er boven aan de site voor 23:30 besteld ofz morgen in huis. maar als je dan een product aanklikt kan het zijn dat het soms langer duurt. dat is verwarrend veder echt top!

Lidy 16-06-2024

Bestellen is makkelijk, maar ik kon mijn account niet in, omdat ik mijn wachtwoord niet kon resetten. Ik kreeg geen mail binnen om het wachtwoord te wijzigen.

Eli Henry 16-06-2024

Ik vind het een goede shop, want er is veel aanbod voor een goede prijs. En het was makkelijk te bestellen en om een product te zoeken. Ik vond het wel jammer dat het lastig was om een overzicht van alle monitoren te vinden zodat ik Alles kan vergelijken, nu kon ik maar 1 merk kiezen en daarvan alles bekijken.

Noway again 16-06-2024

Na 30 min nog niet geholpen in de wi kel we waren daar voor 2 telefoons en een Amerikaanse koelkast.
Na 30 min maar ergens anders heen gegaan. Zo slecht. Als MediaMarkt eens gemotiveerd personeel heeft en sneller is zou veel beter zij.
Nu genoemde spullen maar gekocht bij Experts o, ja ook nog bijna 75 euro totaal goedkoper uit

Werff 16-06-2024

Altijd overzichtelijk, duidelijke informatie. Koptelefoon makkelijk kunnen vergelijken en bestellen.

Menno 16-06-2024

Goede producten snelle levering ook in get weekend
en nooit iets mee aan de hand.

Charlie 15-06-2024

Goed geholpen, goede service en vooral ook snelle levering en installatie thuis. Echt top dat het zo vlot ging! Gisteren in de winkel besteld, vandaag al in huis. 👏

Deshe 15-06-2024

Ik heb mediamarkt een 9 gegeven als cijfer omdat ik vind dat de website makkelijk te bereiken is en het makkelijk is om iets te bestellen wegens de hoeveel Heid aan filters die je kan toepassen. Ook vind ik het een goede website omdat je de optie hebt om sommige producten te verzekeren voor een lage prijs.

Karima 15-06-2024

I had a huge desire to buy a coffee machine, but there was a lot of doubt what kind of apparatus suits me, as the budget is limited, not much time for the care of the apparatus and so on. But im lucky one because at this time there was a very competent professional worker who could advise and tell about each device on the shelf of the store. Together we found what I was looking for !!!

Demi Scholten 15-06-2024

De winkel heeft veel verschillende producten in het assortiment, je kan er van alles halen.

Aj 15-06-2024

Ik heb voor MediaMarkt gekozen omdat MediaMarkt de pakketdeal aanbood die ik wilde en deze snel bezorgd kon worden.

Lau 14-06-2024

Snelle levering en service.
In de winkel hebben ze het ophaal gedeelte voor bestellingen ook goed uitgebreid en je wordt snel geholpen. Dat was in het verleden nog niet zo snel maar nu ook top!

Rawie sardjoepersad 14-06-2024

Goede winkel

En goede service en informatie

Van mij krijgen jullie een cijfer 10

Janneke van Daal 14-06-2024

Ik heb online een laptop gekocht na in de winkel onderzoek gedaan te hebben. In de winkel ben ik goed geholpen door de medewerker die mij hielp. Wel hebben we even moeten wachten totdat deze medewerker tijd had voor ons doordat er te weinig medewerkers waren. Na in de winkel hulp te hebben gekregen van een medewerker heb ik thuis de laptop online besteld. Dit verliep erg soepel.

Marcel 14-06-2024

....heeft ons supergoed geholpen met het uitkiezen van deze blender. Goed geluisterd naar onze wensen en met haar ervaringen op dit product uitgekomen. Goede service, hiervoor kom ik naar de winkel