MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Bianca 01-06-2024

Ik geef MediaMarkt een 9 omdat ze een uitstekende winkelervaring bieden met een breed scala aan producten, overzichtelijke winkelindeling, en concurrerende prijzen. Het personeel is deskundig en behulpzaam, wat het winkelen aangenaam maakt. Ook de online winkelervaring is positief, met een gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Deze combinatie van kwaliteit, service en flexibiliteit maakt MediaMarkt een topkeuze voor al mijn elektronica en huishoudelijke aankopen.0

Stefan Dijk 31-05-2024

Als ik wat wil kopen kwa Electronica ga ik altijd naar mediamarkt, mediamarkt heeft super veel keus in alles wat ze verkopen. Staat het niet in de winkel dan is het product wat je wilt hebben vaak in een andere filiaal. Leuke aanbiedingen waar klanten juist opzoek naar zijn. Klantenservice is ook uitstekend, alleen soms lang wachten als het druk is.

Robin 31-05-2024

Heb gekozen voor Mediamarkt ivm de lage prijzen. Kocht eerst een Apple Watch voor mijn moeder. De lage prijs en snelle levering hebben ervoor gezorgd dat ik de dag erna meteen zelf een nieuwe Apple Watch heb gekocht!

Michel 31-05-2024

Zeer duidelijke e-mails over je bestelling. Factuur na betaling of ophalen direct in je mail. Goed geregeld en goede kwaliteit.

Laurencia 31-05-2024

Mediamarkt is een fijne winkel, voor iedereen is er wel wat. Veel keuze ook en voor een goede prijs!

Aalders 31-05-2024

Prettig en behulpzaam personeel. Gaven goede uitleg en advies. Kom graag terug in Leidschendam

Rumeysa Olgun 31-05-2024

Je word duidelijk geholpen bij elke vraag en de medewerkers zin mee denkend

tom paffen 31-05-2024

het is goedkoper dan andere elektronica winkels en heeft een duidelijke website met leuke kleurtjes

Miranda 31-05-2024

Er worden duidelijke omschrijvingen gegeven over de artikelen. Daarnaast is de functie vergelijken ook heel handig, hierdoor kun je een betere keuze maken. Je krijgt na je bestelling een duidelijke mail waarin staat dat je bestelling goed is aangekomen en welke stappen er vanuit daar worden ondernomen. Heel duidelijk allemaal!

Maren 31-05-2024

Mediamarkt is altijd al een betrouwbare verkoper geweest ik heb geen enkele keer klachten gehad. Goeie service, snel geleverd en ook een goed bruikbare website!

Maksym 31-05-2024

Op 26 mei heb ik HP VICTUS 15-FA1888ND Gamingbundel + HyperX Cloud II Headset + HyperX Pulsefire Haste 2 Mouse besteld in de online winkel van MediaMarkt. Ik heb de bestelling volledig betaald, MediaMarkt stuurde mij een e-mail waarin werd bevestigd dat de bestelling was geaccepteerd. Vandaag is het 31 mei, mijn bestelling is nog niet afgeleverd. De klantenservice antwoordt dat het niet op voorraad is en dat het niet bekend is wanneer het wel zal zijn. Op hun website zijn echter alle drie de onderdelen van de HP VICTUS 15-FA1888ND Gamingbundel + HyperX Cloud II Headset + HyperX Pulsefire Haste 2 Mouse die ik heb besteld nog steeds beschikbaar, met levering de volgende dag. Dit is schandalig, de winkel voldoet niet aan zijn verplichtingen, of de beschikbaarheid van goederen die beschikbaar zijn voor bestelling, evenals de levertijden, zijn niet waar.

Syl 30-05-2024

Of ik nu bestel en het thuis laat bezorgen of het naderhand ophaal het gaat altijd goed. Ook vind ik het personeel in de winkel vriendelijk we worden altijd goed geholpen.

Nick 30-05-2024

Goede prijzen en over algemeen houden ze zich netjes aan de bezorgafspraken.

Vuijk 30-05-2024

Geweldig goed bedrijf en goede service
Ik koop hier graag en heb er al heel wat gekocht
En dat alles met volle tevredenheid Top bedrijf vind ik het !

C. Prins 30-05-2024

Gezocht artikel was niet aanwezig in de winkel en dus op laten sturen. Cadeaubon van 5 euro werd niet geaccepteerd bij de kassa. Ik moest dat boven bij de verkoper in orde maken en die stuurde mij weer naar beneden de kassa. Erg teleurstellend en binnenkort is de cadeaubon verlopen. Vriendelijke verkoper maar slechte trucom denon niet te hoeven verzilveren voor vaste klant.

Michelle 30-05-2024

Goeie service, als je de klantenservice belt helpen ze je goed en vriendelijk

Whirlpool is een goed product. 30-05-2024

We hebben voor deze shop gekozen omdat het makkelijk was met zoeken naar een artikel welke wij nodig hadden ,daarnaast als je je hebt aangemeld krijg je meteen de vraag of je het product thuis wil ontvangen of in een door jouw geselecteerde winkel komt afhalen. Je wordt per mail van het bestelde in kennis gesteld om het eventueel komen af te halen in de winkel. Echt super geregeld.

Simon 46825 30-05-2024

keurig geholpen en snel erg tevreden goeden advies en serves kom dan ook graag weer eens langs

Maarten 30-05-2024

Alles is goed en simpel te vinden. Ook als je iets online wild kopen gaat dat snel zonder allerlei advertenties ofzo tussen door.

J 30-05-2024

het was hier erg goedkoop, snelle verzending en je kon snel bestellen zelfs zonder account

Laura Kuijpers 30-05-2024

Fijn dat er een app is. Makkelijk te bestellen. Alleen moet je veel doorklikken voordat je uiteindelijk kan afrekenen. Daarom een 9 ipv 10

Fam. Jantz 29-05-2024

In de winkel werden wij redelijk vlot aangesproken door de winkelmedewerker. Naast onze wensen besproken te hebben voor een stofzuiger, liet de medewerker wat modellen aan ons zien.

We hadden de modellen even bekeken die de medewerker had voorgesteld, na even wat rond kijken kwamen wij toch bij de stelling van Samsung uit. Ook bij deze stelling kregen werden onze vragen beantwoord en uit eindelijk alles netjes afgehandeld.

En wij enorm blij met onze Samsung Jet 75E complete, daarnaast konden wij ook een leuke actie meepakken met 1 gratis accu. (Even aanvragen bij Samsung)

Bij thuiskomst direct gedaan, helaas ontving ik vandaag een mededeling dat onze serienummer al gebruikt was bij een Promotie actie. Dus direct even gebeld met de Mediamarkt klantenservice, gevraagd wat ik kon doen om het op te lossen. (Advies; even naar de winkel)

Eind van de dag even terug gegaan naar de Mediamarkt in Emmen om ons verhaal even uit te leggen, wat wij ontvangen had van Samsung icm de actie.

De klantenservice medewerker bood haar excuses aan en kwam direct met een oplossing, wij sturen jullie een nieuwe Samsung Jet 75e complete, zodat je die direct aan kunt melden bij Samsung.

Wij zijn een tevreden klant en alles word netjes opgelost!👍🏻👍🏻

roelof 29-05-2024

Tegenstrijdige informatie van verschillende medewerkers. Helpen/denken niet mee naar een passende oplossing

Sefania 29-05-2024

Makkelijk te zoeken wat ik wil aan de hand van de filters. Duidelijke details en makkelijke check out

Theo 29-05-2024

Prima winkelketen. Koop er al jaren en wordt netjes geholpen incl. advies van een dergelijk produkt.