MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,6

Claut 23-05-2020

Verkoper was een beetje drammerig maar verder verleende hij goede service. Nu vind ik de kleuren nog niet mooi maar dat zal een kwestie zijn van goed afstellen.

ronald 22-05-2020

het is een prettige winkel om te winkelen en ook veel keus alles wat weels en goed opgezet een echte aanrader ook genoeg parkeer plaatsen en nog gratis ook

Corrie Deckers 22-05-2020

Ik ben heel goed geadviseerd in het kopen van een tablet. Vertelde waar ik het voor nodig had en ze gaven aan welke tablet er bij mij voldoende was.

H,j schreurs 22-05-2020

Ik werd erg vriendelijke geholpen zowel bij klanten service en in de winkel

Wim 22-05-2020

Een zeer ruime keuze met een breed assortiment, zeer klantvriendelijk en hulpvaardig personeel. Top

Syl 22-05-2020

Goede uitleg maar niet helemaal correct info over de inhoud van het pakket.

Legoman 22-05-2020

Service is goed en vriendelijke mensen vragen meteen naar provider om te kijken of je nog korting kan krijgen.Super allemaal.

benjk 21-05-2020

We gingen alleen maar kijken want ik had een kortingsbon van Phillips zelf voor 25% korting op een Airfryer. We zijn terug geweest naar deze winkel want de airfryer was nog goedkoper dan met de korting van Phillips bij Phillips. Nu 2 keer gebruikt en ik moet zeggen, echt geweldig. En de keuze is gewoon enorm in deze winkel.

Randy 21-05-2020

Wanneer je lid wordt de club van media markt, geeft dat heel veel voordelen, de
Belangrijkste is dat wanneer ik iets bestel, de bezorging gratis is. Je krijgt altijd goed advies van het personeel. Er is een ruime keus en altijd een lage prijs garantie. Het is een winkel waar ik altijd terug zal komen, want ruilen of geld terug, kan altijd. Ze doen er nooit moeilijk over.

elles 21-05-2020

producten zijn overzichtelijk en goed beschreven. en vriendelijke verkopers

Peter dekker 21-05-2020

Een hele goede uitleg over die tablet door iemand van Apple gisteren.ook vandaag heel goed geholpen door de serversbalie

Juan 21-05-2020

Mooie winkel met genoeg keuze, makkelijk te vinden wat je zoekt. Je kunt de demo modellen zien of ze aan je verwachting voldoen.

L 21-05-2020

Mediamarkt laat trouwe klant in zijn hemd staan.🤬😡 Na vorig jaar meer dan 2k aan elektronica gekocht te hebben nu laten ze ons door de stront zakken. Geen enige vorm van sympathie of tegemoetkoming vanuit Mediamarkt. AirPods gekocht van €300 via mijn werkgever ter vermindering van mijn salaris. Nooit aangekomen en volgens hun onderzoek wel. Tuurlijk zal de bezorger ontkennen, lekker makkelijk. Vervolgens doorgestuurd naar geschillencommissie maar die doen niets omdat het zakelijk is aangekocht. Mediamarkt steekt zijn hand niet uit, schandalig en respectloos!
Bestelnummer: 80394125

Hil 21-05-2020

Zeer snel en professionele hulp gekregen bij het uitzoeken van nieuwe iPhone

Veldkamp 21-05-2020

Heel goed geholpen in de winkel, uitgeprobeerd in de winkel. Corona regels worden ook goed nageleefd

A.Klaassen 21-05-2020

Ik shop alleen maar voor mijn huishoudelijke navigatie en telefonische apparaten bij Media markt.
Omdat ik daar de juiste service en kundigheid ervaar en er vriendelijke bediening is die al de tijd voor je nemen.

Alex 21-05-2020

Het is een mooie winkel met aardig personeel en goede prijzen. Een van de goedkopere winkels voor telefoons

Rogier 21-05-2020

Super snelle service. Vriendelijk personeel. Ga er altijd heen voor mijn elektronica aankopen.

Johan Kuijpers 21-05-2020

Na even rustig alles bekeken te hebben de hulp en advies van een verkoper ingeroepen.
Deze jonge man beantwoorde op een vriendelijke en zeer deskundige manier al onze vragen.
We gingen in principe voor de goedkoopste Philips 70 inch maar deze was niet op voorraad.
De verkoper kwam met een voorstel een ander toestel van Samsung, weliswaar een 65 inch maar een scherper/duidelijker beeld.
We hadden verwacht dat men ons gelijk een tv zou proberen te verkopen die vele malen duurder was dan we als budget was maar hij hield zich keurig aan onze wensen en hadden na besluit om toch te gaan voor de Samsung 65 inch nog wat budget over.
Al met al zijn we super tevreden over de beleefde manier zoals we te woord gestaan zijn en zouden Mediamarkt voor geen andere winkel willen inruilen.

Huub van der Veken 21-05-2020

Werd goed helder en duidelijk gemaakt over het product. Ook de service ter plekke met installeren en dergelijke werd zeer
adequaat afgehandeld. Dus niets anders dan lof voor het aanwezige personeel.

Ton 21-05-2020

deskundig advies bij aankoop van een printer. Correct gedrag van verkoper.
Goede openingstijden.

Mel V de Groot 21-05-2020

Media markt is de beste winkel die ik ooit geweest ben. De medewerker(s) helpt de klanten goed. Top

yoli 20-05-2020

Werd goed geholpen en gewezen waar ik moest zijn in deze tijd, erg fijn personeel.

E. Luis 20-05-2020

Zeer ontevreden over de online bestelservice van mediamarkt. Gisteravond de wasmachine stuk. Bij mediamarkt stond duidelijk vermeld, voor 23:30 besteld de volgende dag in huis. Helemaal met een wasmachine toch wel handig. Helaas niets bleek minder waar na vanochtend te hebben gebeld omdat er nog geen mail binnen gekomen was met bezorgdatum en tijd. Telefoon werd snel beantwoord, maar de medewerkster kon alleen zeggen dat de wasmachine bij het depot staat maar kon niets zeggen over de preciese datum en tijdstip. Later vanmiddag werd mijn vriendin gebeld, dat de wasmachine maandag geleverd wordt. Dat betekent dus ipv 1 dag levertijd 6 dagen levertijd. Ik begrijp dat hemelvaartsdag er tussen zit en dat er misschien door corona bepaalde dingen mbt levertijd zijn verandert. Maar verander dan op de site dat je ivm de corona tijd geen duidelijkheid kan geven over de levertijd.
Zeer waarschijnlijk ons laatste aankoop bij de media markt. Betrouwbaarheid vind ik net iets te belangrijk. Is ook nog een kans dat we gebruik maken van de 100 dagen actie en afstand doen van het apparaat en het aanschaffen bij een bedrijf dat wel duidelijk, eerlijk en transparant is.

Gonda 20-05-2020

Vriendelijk personeel, eerlijk advies. Er word niet het duurste aangeraden maar ze kijken echt naar wat je nodig hebt.