MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 450 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Sam 08-05-2024

Altijd prettige ervaring, heb de juiste producten kunnen uitkiezen door via de site de twee producten te vergelijken en zo tot een keuze heb kunnen kopen!

Frank 08-05-2024

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de Mediamarkt. Onlangs nog een goede koptelefoon gekocht van JBL voor de scherpste prijs en zelfs verzonden vóór de toegezegde datum. Helaas was ik niet thuis en maakte DHL een fout door het ergens op een DHL service punt op een ver gelegen industrieterrein af te leveren terwijl er bij mij om de hoek maar liefst 3 DHL service punten zijn. Geklaagd bij DHL en gemeld bij de Mediamarkt en die hebben het daarna prima en snel opgepakt (via telefoon en email) en weer aan mij verzonden.
Dus een tien, super service!

Jan zwart 07-05-2024

Normaal reageer ik nooit op deze berichten, maar voor Mediamarkt maak ik graag een uitzondering. elke keer ga ik tevreden naar huis.. mijn cijfer is dan ook een tien met griffel.

Matyas T 07-05-2024

Have been buying my electronics from Mediamarkt all my life, always satifies. warranty options are amazing

gianni 06-05-2024

De winkel is echt ontzettend overzichtelijk, het is makkelijk dat je bepaalde producten kan vergelijken met een simpele knop. Klantenservice is echt top, had laatste een product waar iets miste en werd gewoon netjes weer opgestuurd.

Berto Fuhren 06-05-2024

Zeer vriendelijk en vlot geholpen. Goede uitleg gekregen. Persoon in kwestie weet waarover hij praat.

frans bedaux 06-05-2024

Een duidelijke website met daarin goede beschrijving van het artikel waar ik naar op zoek was.

Kris 06-05-2024

Heb de winkel in Roermond gekozen omdat deze in de buurt lag. Ik werd hier goed geholpen en er werd met me mee gedacht over mijn product keuzes en mijn budget. Heb uiteindelijk meer uitgegeven dan ik van plan was maar daar ben ik best blij mee, ik heb meer inzicht, informatie en hulp gekregen met de aspecten van elk product en wat het beste bij mij zou passen.

Fatima 06-05-2024

Snelle en goede levering. Daarnaast is de klantenservice altijd meedenkend.

Karim Bouaich 06-05-2024

Hierbij wil ik formeel mijn ontevredenheid uiten over de afhandeling van mijn verzoek om terugbetaling bij MediaMarkt. Het incidentnummer van mijn zaak is 240222-038220. Het oorspronkelijke bedrag van de reparatiekosten bedroeg €422,54, waarvan ik tot nu toe slechts €174,86 heb terugontvangen. Dit betekent dat ik nog steeds €247,68 tegoed heb.

Drie maanden na de eerste toezegging wacht ik nog steeds op de restitutie van het resterende bedrag, ondanks herhaaldelijke beloftes dat de terugbetaling binnen drie dagen verwerkt zou worden. Het uitblijven van deze betaling en het gebrek aan adequate opvolging door uw klantenservice is zowel frustrerend als onaanvaardbaar.

De voortdurende vertraging en het gebrek aan transparante communicatie heeft mijn vertrouwen in MediaMarkt ernstig geschaad. Ik overweeg juridische stappen te ondernemen en mijn ervaring publiekelijk te delen via de media, in de hoop dat mijn situatie serieus wordt genomen en spoedig wordt opgelost.

Het is voor mij onbegrijpelijk dat ik, na herhaalde pogingen en beloftes, nog steeds mijn volledige terugbetaling niet heb ontvangen. Deze situatie heeft geleid tot extreme frustratie en wanhoop met betrekking tot uw klantenservice en bedrijfsethiek.

Ik dring er bij u op aan om dit probleem met de hoogste urgentie te behandelen en mij te informeren over de stappen die worden genomen om mijn volledige terugbetaling onmiddellijk te verwerken.

A. Boonstoppel 06-05-2024

Was al even niet in de winkel geweest. Maar de interne verbouwing en nieuwe inrichting is een duidelijke verbetering.
Alles veel overzichtelijker en ook de lift is beter gesitueerd.
Artikelen worden heel goed ten toon gesteld.
Verkooppersoneel ook bereidwillig, ben zeer goed geholpen.

Herman 06-05-2024

Goede aanbieding scherp geprijsd, snelle bezorging.
grote keuze en direct leverbaar en gratis bezorging.

Joke 06-05-2024

Klantvriendelijk, kennis van zaken en beleefd. Artikel was niet op voorraad en wordt morgen geleverd.

Arzu Lomlu 06-05-2024

Nadat we voor verschillende producten zeer slecht zijn geholpen aan de Beijerlandselaan is de Mediamarkt in Barendrecht een verademing. Zowel voor aanschaf van een telefoon en tablet zijn wij zeer goed geholpen. Er wordt met ons meegedacht.

Een mooi voorbeeld is dat er afgelopen zaterdag gelijk werd gebeld naar een andere collega om te vragen of de Samsung flip direct beschikbaar was in het centrum. Dat was helaas niet zo dus is de telefoon besteld. Omdat ik zeer ongeduldig was wilde ik voor de zwarte flip gaan. Medewerker van de telecommunicatie heeft me goed laten inzien dat ik spijt kan krijgen als ik voor 2 dagen voor een zwarte ga ipv van een beige, welke ik graag wilde.
Er wordt echt meegedacht, zeer gewaardeerd!
Van alle media markt winkels is de Mediamarkt in Barendrecht zeker weten de meest klantvriendelijke en servicegerichte. Ik zou deze Mediamarkt ten zeerste aanbevelen, top!

Ash Jang 06-05-2024

Ik vind dat Marktplaats alles heel erg goed heeft geregeld. Zowel het aankoop process als de productinformatie vond ik goed aangegeven en niks om op aan te merken !

AnvB 06-05-2024

Had dringend een tablet nodig voor op reis. De website gecheckt en zag dat ze een Samsung Tab S9 Ultra op voorraad hadden en dat ik het binnen 30 minuten kon ophalen vanuit de winkel in Eindhoven Centrum, dacht lekker handig hoef ik niet in de rij te staan en kan ik het meteen gebruiken. Dus besteld met accessoires, had binnen paar min mijn ophaalcode ontvangen op mail, en ik stapte de auto in en ging naar MediaMarkt, eenmaal bij de infobalie hadden ze enkel de accessoires klaarliggen, de tablet hadden ze eerst niet op voorraad zei de persoon achter de Info Balie, op het vragen of ze toch even achter wilde kijken kreeg ik te horen dat het systeem aangeeft dat de tablet voor mij in de bestelling was, wat ik een vreemd antwoord vond. Ik heb toen gezegd dat ik dan alles wil cancelen omdat ik het nu nodig had en niet een dag later, en in teken van duurzaamheid lijkt het me niet verstandig om naar MediaMarkt te rijden telkens voor 1 accessoires. Maar dat is een ander discussie, de persoon achter de info balie kon mij niet verder helpen, ik ben vervolgens naar een ander medewerker afgestapt en vroeg hey hebben jullie de Samsung Tab Galaxy S9 ultra
op voorraad? Hij keek op de computer, en gaf aan dat het op voorraad was, liep naar achteren toe en kwam binnen 5 min terug met de Tablet. Ben terug naar de Infobalie gegaan met de Tablet, ook toen konden ze niks voor me regelen. Ze zeiden letterlijk we kunnen alleen de tablet meegeven als je het hier in de winkel het nog keer afrekent. Heb bedankt en gezegd dat het geen realistische oplossing is omdat 1. Ik meer dan 3k heb uitgegeven in minder dan 1 uur. 2. Dit alleen al wekt anti-witwassen vragen op vanuit de bank, en omdat ik op reis ga leek me dit niet verstandig omdat ik dan moeilijk benaderbaar ben. Het zou makkelijk geweest zijn als je de ene bestelling kunt verrekenen met de ander, we leven anno 2024, zoiets moet je gewoon mogelijk kunnen maken in de systeem, heb dezelfde situatie ooit gehad met een concurrent, en zij konden dit wel verwerken in de systeem. Maar goed tablet voor niks besteld en staat nu te wachten om afgehaald te worden, maar daar heb ik niks aan als ik in een ander land zit.

Tjeerd 06-05-2024

Ik heb afgelopen week op de Mediamarkt een tosti ijzer besteld in een goede aanbieding, hij werd de volgende dag al geleverd en de service was verder goed. Prima winkel!

Lucas 05-05-2024

Bought a MacBook online and didn’t receive any parcels. It’s been 2 weeks and after 3 three phone calls to the client’s service, no feedbacks no updates and no refund. They said they’re going to investigate the package within 3-5 workdays but it’s been nearly 10 days since the first time I requested the investigation.
And then I requested another 2 more times of refund, don’t know what happens next.
I spent 1000euro and get nothing but disappointment.

Theo 05-05-2024

Vriendelijke verkoopster en doet veel moeite om producten goed advies en uitleg te geven . Prima geholpen.

Nepst 05-05-2024

Veel artikelen en prima prijs. Echter de aftersales is horkerig. Als je MM vergelijkt met Coolblue blijft de MM ver achter. Bij Coolblue beantwoorden ze zelfs de lastigste vraag met een glimlach en als je spijt hebt van je wasmachine en een ander wilt is dat ook geen probleem bij Coolblue. Grootste voordeel van MM zijn de ‘stenen winkels’ maar het personeel daar is ook niet echt kundig… als je ze kunt vinden.

Ry 04-05-2024

MediaMark vind ik wen goeie winkel jullie zijn vertrouwbaar en kom al jaren spullen bij jullie halen van telefoons tot elektrische steppen en jullie hebben een ook een lang genoegen garantie voor als er iets stuk gaat.

Charles 04-05-2024

Uitgebreid assortiment en veel keuze. Behulpzame medewerkster welke alles voor ons geregeld heeft👍

Walter 04-05-2024

Op zoek naar een monitor kreeg ik duidelijke uitleg over de verschillende types en hun voor- en nadelen.
De gewenste monitor was helaas niet op voorraad in de winkel, maar kan ik maandag afhalen.
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker

Joke Hagebeek 03-05-2024

Aardige verkoper die ons heeft geholpen bij het uitzoeken van 'n nieuwe televisie en goede service. En mooie prijs.

Nigel 03-05-2024

ik vind het top omdat de kwaliteit altijd goed is en omdat ik nooit klachten heb over te producten