MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Dick santing 04-09-2020

Gewoon een lekkere winkel met goede coronamaatregelen. Bij vragen aan medewerkers meteen goed antwoord

Peet wagner 04-09-2020

Hele klantvriendelijke en behulpzame winkel.
Ik zou het zeker iedereen aanraden.

Toos 04-09-2020

Veel keuze,per artikel, verschillende merken.
Er word goede uitleg gegeven door de medewerker(ster).
Ze zijn vriendelijk en behulpzaam.
Ik kom zeker terug.
Groetjes,xxxxx

Tonw 04-09-2020

Media markt heeft veel keus op gebied van elektronica, games, huishoudelijke artikelen en verzorging en dergelijke.
Ook het personeel helpt je goed en geeft advies waar je wat mee kunt.
Zo ook nu met philips voor verzorging voor je lichaam.
Perfect.

Ans Boulanger 04-09-2020

Nadat we in de winkel de producten hadden bekeken hadden we een paar vragen die door een van de medewerkers werden beantwoord toen zij het niet zeker wist heeft ze met een collega gesproken om zeker dat weten wat het juiste advies was.
Er werd alle tijd voor ons gemaakt wat we zeer op prijs stelden.

Henk 04-09-2020

Ik vind dit een mooie en gezellige winkel je bent er altijd welkom en elke keer als ik daar gaat winkelen dan voelt het als thuis ik ben daarom blij dat wij een MediaMarkt hebben in Amersfoort
Helemaal top

Ruben 04-09-2020

Altijd een goede service en helpen je altijd met elke vraag. Ook hebben ze altijd bijna alle producten in huis.

Mien 03-09-2020

Fijn gratis parkeerplekken voor de deur.
Vriendelijke mevrouw bij de service balie.
Caissière beetje simpel, maar deed zn best.
Fijne grote winkel.
Fijn winkelen als het rustig is.

Sonja 03-09-2020

Deze shop is dichtbij mijn woning. Het is fijn dat je online al kunt zien dat het product in deze winkel op voorraad is. Na binnenkomst gevraagd waar ik het betreffende product kon vinden. Er werd netjes met me meegelopen naar het product. Vervolgens even met me naar de prijs gekeken. Vriendelijke, behulpzame werknemers in de winkel. Netjes aan de coronaregels gehouden en ook overal duidelijk aangegeven.

Wim 03-09-2020

Ik ga naar MediaMarkt omdat je altijd goed en snel geholpen word door vriendelijk en deskundig personeel

priscilla 03-09-2020

de site is goed overzichtelijk met het zoeken naar het product wat je nodig hebt

J. buijs 03-09-2020

Goede verkoper die goed advies gaf. Dusdanig goed dat we meteen artikel gekocht hebben. Gaf ook nog aanvullende informatie.

Eileen rutte 03-09-2020

Ik ben echt verschrikkelijk hoed geholpen in de winkel. Hele leuke dames achter de toonbank van de kassa!

Helaas had ik een verkeerde tablet gepakt (want ik moest 2 de zelfde hebben) en had een minder fijne ervaring bij het omruilen. Het heeft minimaal 40 minuten geduurd voordat ik geholpen werd. Er zaten meerdere personeelsleden achter het glas "Lekker te kletsen" en maar 1 medewerker die aan de balie hielp. En die had er ook niet zo'n vaard in helaas.

De winkel zelf zou ik een 10 geven maar de service balie een 4. Helaas.
Ik werk zelf ook in een winkel en zou de ogen uit me kop schamen als dit in mijn winkel zou gebeuren.

Ton 03-09-2020

Zaterdag 29 augustus een geweldige service gehad! Mijn Ezviz IP camera had een probleem met SD kaarten, 1 opgegeten en 1 vast in de sleuf. De service medewerkster zei, omruilen of geld terug. Andere meegekregen en een gratis (was ook service) SD kaart. Ter plaatse gelijk in de camera (was een nieuwere versie) gedaan. Thuis gekomen en geinstalleerd, alles werkt prima, ook de opslag op SD kaart. Was hij ook nog in de actie die week, dus ook nog € 20,00 retour. Dus een nieuwe camera + SD kaart en geld toe !! Bedankt voor deze geweldige service !!

Ferdinand Jan 02-09-2020

Zakelijk en uitstekend persoonlijk advies gekregen, waardoor de aankoop succesvol was.

Patrick 02-09-2020

Goed welk help je graag en neem alle tijd, niet snel als alle ander winkels maar bij mediamarkt nemen ze echt de tijd voor je.

Dick 02-09-2020

Fijne winkel. Duidelijk. Goed geholpen. Kwaliteit prijsverhouding prima. Zeer tevreden.

moos 02-09-2020

TOP! ik had een maand terug een telefoon gekocht bij media markt hoorn maar telefoon defect. Ik terug gegaan en werd zeer netjes geholpen door de mensen en het probleem was snel en moeiteloos verholpen doormiddel ik een andere telefoon mocht uitkiezen voor het zelfde bedrag. service een 10! klantvriendelijkheid een 11! probleem opgelost een dikke 12!!! zeer tevreden over mediamarkt hoorn! Dank u!

venema 02-09-2020

Ik ben zeer ontevreden omdat ik na 2 reparaties aangeef dat ik mijn artikel de 3e keer dat ik die opstuur niet terug wil incl koop ontbinden contract. Nu werd mij ineens een nieuwe product opgestuurd waar ik niet om gevraagd heb. Ik wil mijn product terug sturen incl ontbinden van de koop maar krijg nergens een reactie op terug,niet via mail niet via WhatsApp,niet via Facebook en telefonisch schiet ook geen zodemieter op!

Mary 02-09-2020

Nadat ik aan een medewerker vroeg of hij het product naar beneden wilde brengen in het filiaal in Dordrecht deed hij dit direct. Nadat ik afgerekend had bood de caissière aan om het product naar mijn vervoermiddel te brengen. Service in Dordrecht is top en erg vriendelijk

Anoniem 02-09-2020

Verschrikkelijke service. Binnen 48 uur kregen wij onze nieuwe TV geleverd, nota bene op een zondag! We dachten wauw, wat heerlijk. Bij het uitpakken kwamen we erachter dat het scherm behoorlijk beschadigd is, geprobeerd om contact op te nemen met de klantenservice. Totaal niet te bereiken, na twee dagen eindelijk contact gekregen. Komen ze de TV ophalen zonder een nieuwe te brengen, hoe omslachtig??!!

Eric 02-09-2020

Ik zocht een stille muis en mediamarkt had de silent mouse van logitech. Mediamarkt inlopen muis pakken naar de kassa en betalen geslaagd binnen 3 minuten!!

J Damen 02-09-2020

We zijn super goed geadviseerd.
En hebben voor een goede prijs een top oplossing.
Daarom een 10 voor de service en advies.
Ga zo door 😁

TP 02-09-2020

Mediamarkt Leeuwarden en Assen denken met je mee en komen met een mooie korting als je een groter aantal besteld. Ook vertellen ze eerlijk en vlot als er iets mis gaat met een bestelling en lossen het op. Je moet wel eens even wachten op een medewerker, maar je geduld wordt beloond doordat je wordt geholpen door iemand met een goede algemene kennis van de producten. De prijzen zijn over het algemeen scherp tot zeer scherp. Wel vind ik de prijzen van accessoires voor bepaalde producten vrij prijzig, maar dat is vrij normaal in een fysieke winkel.

Hennie 02-09-2020

Behulpzaam,goede uitleg van een apparaat. Mensen met verstand van zaken. Vriendelijk