MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

drakoon82 30-07-2019

Vorige week maandag een vriezer besteld van 800 euro. Woensdag de hele dag zitten wachten op de levering maar helaas niemand gezien. Woensdag middag contact opgenomen met de klantenservice en die gaf me aan dat de vriezer niet op voorraad was en dat het nog wel een ruime tijd kon duren voor deze weer binnen zou komen. Op advies van de medewerker klantenservice de bestelling geannuleerd en de vriezer ergens anders gekocht.

Nu een week later helaas nog geen geld retour ontvangen dus vandaag weer gebeld. Krijg ik vrolijk te horen dat annulering niet doorgezet kan worden omdat de bestelling al doorgezet is naar magazijn terwijl er geen voorraad is.

Nu moet ik wachten tot de vriezer weer op voorraad is voor ik kan annuleren en mijn geld retour ontvang.

Er is nog geen zicht wanneer er weer voorraad is en ik moet maar wachten op mijn geld.

Heb geëist dat ik vrijdag 2 augustus mijn geld retour heb, zo niet dan ga ik vervolg stappen nemen.

Kaat 30-07-2019

Ik vroeg naar een specifiek product en kleur, toen ik hierom vroeg zijn er 3 man aan de gang gegaan om deze te zoeken. Van te voren had ik gekeken wat t product kostte, en deze prijs was anders dan op het bordje bij het product, toen is geregeld dat ik het product kreeg voor de prijs die ik had gezien op de website voor ik van huis vertrok.

jan 30-07-2019

Vriendelijk personeel! Goed advies, en nemen de tijd voor jou. Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe tv.

Mieke 30-07-2019

De medewerkers waren heel behulpzaam en vriendelijk. Ook waren ze heel eerlijk over waar ze de juiste uitleg over konden geven en als ze er zelf niet de ervaring in hadden dat ze er een andere collega bij riepen die me beter te woord kon staan.

Arkan 30-07-2019

Ik word heel goed geholpen door mahdi ik zou hem bedanken in mijn hard .......

Wietse 30-07-2019

Bezorg afspraken worden niet nagekomen. Daarnaast wordt er geen informatie gedeeld wanneer er eventueel dan wel wordt bezorgd. Klantenservice (?) is niet of nauwelijks te bereiken. Op E-mails, chat of berichten wordt niet of zeer laat gereageerd met wazige antwoorden waar je niks aan hebt. Bestelling is 2 dagen te laat en niemand weet wanneer deze dan wel komt.

H v Hoesel 30-07-2019

Al diverse producten besteld. Levering en prijzen zijn gunstig.
Tijdens afgelopen telefoonmania week een Samsung S9 besteld en betaald. Mail binnen gekregen dat deze binnen 2 uur in Heerlen afgehaald kon worden. Op de site stond deze telefoon volop aanwezig. Dus niet afgewacht tot de afhaal mail binnenkwam, maar naar Heerlen gereden. Daar wisten ze van niets, daarna vertelden ze dat er helemaal geen Samsung S9 waren. Ter plaatse werd de order geannuleerd.
Later op de avond stond nog steeds de S9 voorradig in Heerlen. Ik heb een klacht ingediend en kreeg als reactie dat ik de 2e mail had moeten afwachten. Dus let op. De site is niet actueel. Ik had nog geprobeerd te bellen voordat ik naar Heerlen reed, de lijn was echter overbelast. Kortom een slechte ervaring.

Jos 30-07-2019

Een winkel met ruime keuzemogelijkheid en goede prijs kwaliteit verhouding.
Werd goed vlot en vriendelijk geholpen.

Rob 30-07-2019

Online bestellen gaat goed. Levering heeft 4 dagen geduurd ivm storing zegt men.
Bellen met mediamarkt plaats je in een te lange wachttijd ongeveer 20 min en is dus niet op orde.
Dat kan best wel beter.

Jj veld 30-07-2019

2 aircos besteld 1400.00 via i deal betaald de shop geeft aan dat ze op voorraad zijn en dat ze binnen 1 dag geleverd kunnen worden, 1 dag later pas de bestelbevestiging, ik wordt nu al 2 dagen telefonisch aan het lijntje gehouden krijg geen antwoord wanneer het product geleverd wordt, op de site staan ze nu op uitverkocht.

Angelo 30-07-2019

Goed, maar vooral eerlijk advies gekregen over opslagkaartje voor mijn telefoon als ook advies voor een telefoonhouder voor in de auto! Verkoper in de winkel was meedenkend en echt op zoek naar de juiste oplossing voor mij! Tijd nog moeite werden gespaard en dat gaf me een vertrouwd/goed gevoel.
Eenmaal thuis direct houder in de auto aangebracht en moet eerlijk toegeven dat deze aan mijn verwachtingen voldoet.

Mike osseforth 29-07-2019

Het is alleen jammer dat er te weinig personeel gespecialiseerd is in bepaalde productie en het personeel dat hier in gespecialiseerd is die zijn er te weinig

cpm 29-07-2019

Media Markt overzichtelijk ,hulp behoevend niet opdringerig de side overzichtelijk goed te bezoeken alvorens in de winkel te zijn, ook goed advies van het product tijdens winkel bezoek.
luisterend oor voor klant .Media Markt bergen op zoom top
waarom een 9 een 10 is uitmuntend en moeilijker om vast te houden.

Chann 29-07-2019

Gezellig winkelen en vriendelijke personeel
Ik ga er heel graag winkelen.
Dus zeer aan bevolen.

Norburt 29-07-2019

De Media Markt The Wall,
Leuk personeel wat er loopt, ook erg vriendelijk, en weten waar ze over praten. Als je een uitleg wilt hebben.
Ook met iets retour brengen doen ze ook niet moeilijk over.
Kortom, fijne winkel, en leuk en aardig personeel,
Ik kom er graag.

Janny Knecht 29-07-2019

Ik word altijd netjes geholpen en kom met de juiste producten thuis
Dat ik geen 10 geef, komt omdat ik altijd met duurdere spullen thuiskom, dan dat ik van te voren bedacht had🤣🤣

Gert-Jan 29-07-2019

Zeer gebruiksvriendelijk met zeer snelle levering, niet onbelangrijk is natuurlijk dat de prijzen ook zeer goed zijn.

kees 29-07-2019

goed geïnformeerd door de medewerker
gaf het juiste antwoord op onze vragen en was erg behulpzaam met het testen van de apparatuur

Marthijn 29-07-2019

zowel de website als de bestelbevestiging zegt dat het product morgen wordt geleverd, maar drie dagen later nog steeds geen status verandering. Ik heb maar gebeld en zij wisten het ook niet ondanks dat er voldoende voorraad was. Wachten wachten wachten wachten

Alireza 29-07-2019

Had op internet al wat rondgekeken, maar wou toch naar de winkel om te zien en voelen hoe die toestel in je hand voelt...die jonge medewerker hielp me goed en kocht de toestel die bij mij het meeste paste...TOP

Klaas-Jan 29-07-2019

Helaas komen ze de beloofde levertijden niet na.
Ik had een week geleden iets besteld product was op voorraad en zou de volgende dag in huis zijn, nou niet dus. de bestelling staat al dagen op "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending" Ook verder helemaal geen bericht gehad van de mediamarkt. Het zou wel op zijn minst zo netjes zijn om iets van je te laten horen dat de (bestelling niet op tijd geleverd kan worden ofzoiets). Maar ik hoor helaas helemaal niks van ze. Daarom besloten om de mediamarkt voortaan links te laten liggen en daar nooit meer iets te bestellen.

Mohamed 28-07-2019

ik heb een koelkast, wasmachine en oven besteld en geleverd gekregen naar wensen. Trots op de webservice en bezorgers. Vooraf een sms gehad met de levering datum en tijd.

Roos 28-07-2019

Ik had voor mediamarkt gekozen omdat ik hier gemakkelijk kon bestellen wat ik nodig had; een kookplaat (INVENTUM VKE6010WIT) met hierbij de service perilex stekker. Dit bleek allemaal echter heel onduidelijk, ook onder medewerkers! Er staat bij het product letterlijk:

''De dienstverlening wordt bij je thuis uitgevoerd. Perilex-stekkers worden niet standaard meegeleverd, je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste aansluitmaterialen.''

Hierom ben ik even naar de winkel gegaan om na te vragen wat ik precies nodig had. 'Een perilex stekker' was het antwoord, dus deze had ik maar even gehaald. Vervolgens was het wachten op de bestelling... en wachten... en wachten...
Na 3 werkdagen werd het geleverd tussen 14.40 en 16.40, of nouja, nee toch niet. Toen heb ik maar even gebeld met de klantenservice. Na 25 min (!) werd er opgenomen. De bezorging ging via postNL dus daar kon zij ook niks over zeggen (begrijpelijk) maar toen ik vroeg naar de service werd mij verteld dat dit uitgevoerd zou worden door de bezorger van postNL(?) en dat dit gelijk zou gaan met de bezorging van het pakketje...
Nadat we om 17.40 nog steeds niks vernomen hadden (op de bloedverziekend hete donderdagmiddag), zijn we maar weg gegaan. Om 19.05 kreeg ik een berichtje dat mijn pakketje bij de buren was afgeleverd. Gek, dacht ik, het zou toch geïnstalleerd worden? Toch nog maar even bellen...
Na weer 35 min(!) te hebben gewacht kreeg ik weer iemand van de klantenservice aan de telefoon. Ik vroeg wanneer het geïnstalleerd zou worden en kreeg te horen dat ik nog maar een werkdag moest wachten, omdat ik nog gebeld zou worden?

De volgende dag had ik het pakketje opgehaald en opengemaakt en wat bleek? De perilex stekker zat er gewoon al aan!
Niks geen service nodig, dit is gewoon al van te voren gedaan!

Achteraf gezien dus prima geregeld, maar oh oh oh wees is duidelijk. Zet dan niet neer op de site dat je een perilex stekker nodig hebt (die ik niet meer terug kan brengen) en zet niet neer dat de 'dienstverlening' bij je thuis wordt uitgevoerd.
En houd ook medewerkers hiervan op de hoogte!
De teamleider zelf (!) heeft mij een perilex stekker gegeven omdat ik deze nodig zou hebben...

Al met al is met het product dus helemaal niks mis en de levering gaat via postNL, dus daar kan mediamarkt ook niks aan doen.
Maar de communicatie van mediamarkt schiet echt tekort!

Ladyjay 28-07-2019

Slecht bedrijf, vandaag besteld morgen in huis. Ze bedoelen 2 /3weken later.. zelf achteraan moeten bellen waar mijn spullen blijven, krijg je een smoes te horen dat ze met magazijnverhuizing bezig zijn en dat het systeem niet volledig werkt. Nooit en dan nooit meer bij media markt..... zal ik iets kopen

smits 28-07-2019

Goed geholpen,grote keus in producten maar de online rekening die ik wil afdrukken is om te huilen.
ik kan niet zien wat ik gekocht heb,lijkt wel geheime taal.
kan dat niet beter?