MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Harm 23-12-2020

Ik heb 3 Airpods pro gekocht bij Mediamarkt op 27 november als mooi cadeau voor Sinterklaas. Moet lukken zou je zeggen. Maar nee niks. Geen mail geen track en trace niks. Gebeld en het zou in orde worden gebracht. Maar Sint gingen ze niet meer redden. Nou dan maar voor kerst bewaard.... het is nu de 23ste december 2020 en tig mails en 3 uur telefoongesprekken verder maar zij laten niets weten. Onbeschoft gewoon. Vorige dag kreeg ik gewoon een mail dat ik maar even geduld moest hebben. Dat was de limit. Nu politie aangifte gedaan

Werner 22-12-2020

Zojuist een xbox controller willen bestellen, jammer genoeg liep de site steeds vast met als gevolg mijn bestelling niet in orde kunnen maken...
Na 4 x te hebben geprobeert de controller maar bij Microsoft besteld...

Ronald. 22-12-2020

overzichtelijke site om producten aan te schaffen, snelle levering in prima staat.

Camiel 22-12-2020

Het is een top winkel jammer dat de prijzen zo snel worden aangepast maar daarna word het geld terug gestuurd wat het artikel goedkoper maakte dus prima super nette winkels en mooi ingericht

Bert 22-12-2020

Bestelling niet geleverd.
Klantenservice niet vriendelijk.
Moet wachten op onderzoek van PostNL (3weken).
Terug betalen doen ze niet.

Richard 21-12-2020

Door Corona niet naar de winkel kunnen gaan en voor de zekerheid heb ik gebeld voor een vaatwasser. Liep allemaal goed, ik werd prima geïnformeerd en het werd snel geregeld. Ook een snelle levering kon nog gerealiseerd worden. Top!!

Vincent 21-12-2020

Elektronisch product voldeed aan verwachtingen.
Voor de rest altijd prettig winkelen bij de mediamarkt

Ron Kagenaar 21-12-2020

Ik plaats een bestelling voor een krups ea8108 en natuurlijk gelijk betaald via ideal want dat moet krijg de volgende dag een mail dat hij geannuleerd is omdat hij niet meer op voorraad is maar op de site nog volop leverbaar staat er vreemd ook de telefoniste vertelde dat hij niet voorradig meer is maar je geld terug krijgen duurt 7 werkdagen wel mooi van Media Markt als 1000 mensen het toestel bestellen á 237,15 euro is lekker verdienen zo en als de advertentie nog een aantal dagen blijft staan op de site en men blijft bestellen dan wordt er lekker verdiend op deze manier.
Ronkagenaar 22-12-2020

22-12-2020 Advertentie staat nog steeds op de site ook na telefonisch contact niet gewijzigd dus en maar geld innen op iets wat niet geleverd kan worden schandalig.

Ronkagenaar 22-12-2020

Wendy 20-12-2020

Waardeloze service niet te bereiken sturen product op maar heb nog geen bon gehad
Tel wordt in de voortuin gelegd
Terwijl ik niet thuis was
Als je eindelijk eens een telefoniste aan de tel krijgt weet die het ook niet
Bellen niet terug nooit meer

Alex 20-12-2020

De service echt geweldig, ze doen echt hun best. Ze doen ook hun best om zo min mogelijke wachttijden te krijgen en niet altijd lukt dat maar ze doen hun best. Bezorgers ook echt super vriendelijk en enorm enthousiast. 10/10,zeker aanbevolen!

Marco 19-12-2020

Ik heb vandaag een telefoon besteld en in deze tijd verwacht je een lange levertijd zoals ook aangegeven op de website. Daarom was de verassing extra groot, ik kreeg de telefoon al dezelfde dag dat ik hem besteld had, bezorgd door de Mediamarkt medewerkers zelf! Top service in deze tijd!

Henry 19-12-2020

Goed geholpen vriendelijke personeel ondanks Corona. De winkel is goed te bereiken gratis parkeren de eerste twee uur.

Patricia de Bock 19-12-2020

Werknemers moeten wat meer ervaring opdoen voor sommige producten want wij waren geholpen door iemand die eigenlijk geen ervaring had

Marcel 19-12-2020

Op 24 / 11 een JBL Charge 4 besteld. Deze zou de volgende dag worden geleverd, maar we wachten nog steeds. (19 / 12 ) Bij de klantenservice wordt aangegeven dat ze het intern uitzoeken. Heb inmiddels 9 keer gebeld en telkens hetzelfde verhaal, wordt teruggebeld en nog even geduld. Maar.....we worden niet teruggebeld en geduld? Dat wordt zwaar op de proef gesteld.

Nick 17-12-2020

Ps5 ge reorderd, zeiden dat ik kon rekenen op januari, nou full lockdown en winkel gesloten hebben ze het de dag van binnenkomst al aan de deur geleverd, top service!

Claudia 17-12-2020

We hebben gekozen voor de media markt omdat deze winkel makkelijk te beperken m bereiken is voor ons. En het apparaat wat ik gezien had daarvan stond ons de prijs wel aan. Maar toen ik er voor de 2e keer kwam was hij ineens meer dan 100€ duurder. Om te concurreren met de andere bedrijven. En dat tijdens Black Friday. Hebben uiteindelijk een ander apparaat gekocht. Met fijne hulp van een medewerker die zelf ook vond dat het raar dat de prijs in 10 dagen zo kon verschillen

Anoniem 17-12-2020

Ik ben er nog steeds niet goed van hoe slecht deze service is. Ik heb 2 iPhones opgestuurd, die ik elks met 90 euro korting had gekocht, om in een andere kleur te krijgen. Ik had natuurlijk eerst gebeld en dit was geen probleem! Na een hele tijd niks te horen heb ik dan maar zelf gebeld, en vertelden ze dat dit opeens niet mogelijk was, ondanks dat dit me BELOOFD was! Dan zei ik: oke, stuur de normale kleur dan maar terug die ik enkel heb teruggestuurd om de nieuwe kleur te krijgen dat was beloofd, maar wat opeens niet meer gaat. Dan durven ze toch zeker wel te zeggen dat dat ook niet gaat? En ze me terugbetalen en ik 2 nieuwe moet kopen voor 180!!! Euro extra door hun fout!!! De mevrouw aan de telefoon beloofde me dat ik een code ging krijgen waardoor ik dit aan het originele bedrag zou terugkrijgen, maar na weer erg lang te wachten en te bellen zeiden ze dat dit dus NIET gaat ondanks dat dit weer was BELOOFD. Eindstand moet ik 180 euro extra betalen, en ben ik al meer dan een maand aan het wachten en met een gsm rond aan het lopen waar ik niet mee kan bellen.

Gerda 17-12-2020

Ik heb 5 maanden geleden AirPods hier gekocht en in eens laden ze niet meer op en moet ik 100 euro betalen om ze te laten maken terwijl er gewoon nog garantie op zit hier geen AirPods ofz kopen

Tim 16-12-2020

2 weken geleden Philips televisie gekocht en nu kapot. (Pixellijnen door scherm). Eerst klantenservice gebeld binnen de 14 dagen en werd mij verteld dat er eerst een monteur langs moet komen. terwijl ik nog binnen de 2 weken telefonisch had aangegeven dat het kapot was. Wat recht geeft op direct een nieuwe...
Vandaag weer voor de zekerheid gebeld en te horen gekregen dat ik binnen de 14 dagen gewoon een nieuwe had kunnen krijgen, maar dat er nu niks maar aan te doen is omdat de 14 dagen zogenaamd zijn verstreken.. belachelijk.
Nu zal ik eerst op de monteur moeten wachten voor iets wat toch niet gemaakt kan worden.

T 16-12-2020

2 weken geleden gekocht en nu kapot. (Pixellijnen door scherm). Nu blijkt dat er eerst een monteur moet komen terwijl ik nog binnen de 2 weken telefonisch had aangegeven dat het kapot was. Wat recht geeft op direct een nieuwe...

Emma 16-12-2020

75Q 950TS Samsung besteld in de winkel. Snelle levering alleen bij bezorgen en aansluiten bleek de tv niet goed te werken. Klantenservice erg slecht konden niks voor ons doen of omruilen of iets dergelijks. Zelf naar een winkel toe moeten gaan om retour aan te vragen. Retour aangevraagd en nu moet het morgen opgehaald worden is er nog steeds geen tijd bekend. Niemand kan iets of snapt iets ergs storend !! Als het ging om iets kleins is het geen probleem, maar dit is een super grote aanschaf en ook nog eens kapot. 3 medewerkers gesproken en alle 3 een ander antwoord. Nu hebben we maar besloten dat ALS de tv wordt opgehaald ergens anders de tv opnieuw te bestellen. Zo kan de ophaalservice tot een uur van te horen pas van zich laten horen, erg jammer als je gewoon moet werken. Wij gaan nooit meer iets bij mediamarkt aanschaffen. Enige positieve dat 1 medewerker ons super aardig te woord heeft gestaan en meer duidelijkheid heeft gegeven, maar daar houdt het wel bij op.

J.Z 16-12-2020

Goed assortiment, overzichtelijk gestald in de winkel, corana regels goed te handhaven.

Eva 16-12-2020

Erg vriendelijk geholpen door een verkoopster, mijn zoon wilde een Nintendo Switch en zij gaf juist advies. Niet opdringerig, gewoon prettig.

Roy 16-12-2020

Als ik multimedia, mobieltjes, witgoed of huishoudelijke apparaten nodig heb is Mediamarkt vast stek waar ik winkel

Angelique 15-12-2020

Fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Online bestellen in een gebruiksvriendelijke app verloopt keurig en vlot. Eens een printer om 21.45u besteld, de volgende dag om 12.30u al geleverd! Vorige week een Roomba gekocht als kerstkado, bleek deze week een betere in de aanbieding. Deze zonder problemen kunnen ruilen. Top!