MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 568 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,2

B van den Born 24-06-2019

Prima geholpen en de kennis over de apparaten heel goed.
Wij kochten een Miele wasmachine en een Miele droogmachine.
De aflevering was keurig.

Umut Taci 24-06-2019

I have bought an iphone X in March, 2018 from Mediamarkt with 2 years warranty and I had an issue with my phone 2 months ago. (Amstertam Central) The phone was shutting down itself without any reason. I have gone there for 4 times in total to get my phone fixed in 2 months because the don't even know how to remove find my Iphone feature from the phone. After 1,5 months they gave my phone back so-called fixed but it was not fixed. Once I went back with the same issue they said yeah we can try to reset the phone again. And first time they gave me a defective phone and made me use that phone 1 month and the second time they didn't even give a phone to me for temporary usage because they don't have any phones for 5 days. And every time I go there I spend at least 30 mins to explain the issues and unjust treatment but no one cares. I called Apple and told them the issue and they immediately told me that this problem is not software related but Mediamarkt technical service doens't know anything about how to fix my phone and it's been 2 months but they still didn't fix my phone or gave me another one or gave my money. So, I would never ever buy anything from mediamarket and all Apple products are the same price in original seller. Just go and buy from there. Don't waste your money and time.

Babs 24-06-2019

Lange wachttijd in de winkel. En een groot prijsverschil met webshop .
Ik had in de webshop een product besteld voor 89 euro . Helaas werd dit niet zoals beloofd de volgende dag besteld. Dus alsnog naar de winkel waar ik voor hetzelfde product 128 euro zou moeten betalen! Verkoper kon mij geen duidelijke uitleg geven over het prijsverschil.
Uiteindelijk de winkel verlaten met een ander produkt van 218 euro en 25 cent voor het tasje!
Ik snap dat ze het wettelijk verplicht zijn om geld te vragen voor een tasje maar kom op Media markt kom je klant ergens in tegemoed.

Willy 24-06-2019

Ik kies voor Mediamarkt voor de enorme keuze, goede hulp en uitleg bij het nemen van je beslissing, de uitgebreide openingsuren en concurrentiële prijzen.

Marco Van den Broek 24-06-2019

Ik vind de webshop super fijn want je kunt er binnen een paar klikken alles vinden. Ook in de winkel altijd een super service en iedereen is heel klantvriendelijk. Al met al een super winkel ik zou het iedereen aanraden.

Arthur 24-06-2019

Iets kopen bij Mediamarkt is geen probleem. Maar een tv retourneren is onmogelijk. Je wordt zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd, dat je vanzelf opgeeft. Toch ben ik met m'n tv naar de Mediamarkt in Ekkersrijt geweest. Eerst wilde ze 'm niet terugnemen, omdat de doos was geopend. De tv was ongebruikt, onbeschadigd en alles in originele verpakking. Toen ik mijzelf op mijn rechten wees, verzonnen ze wat anders.. Er waren een paar miniscule haartjes op het beeldscherm gevonden. (statisch, duh). Toen ik voorstelde om die te verwijderen, kon dat niet meer, want de procedure was al in gang gezet, of zoiets. Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte voor mensen die dit klantwerende beleid moeten naleven. Hier koop ik nooit meer iets! Bah.

Daan 23-06-2019

Geweldige klantenservice en super product! De dame bij de kassa had het product ook net gekocht en vertelde dat het echt een super product is. Das nog eens klantvriendelijkheid!

Debbie 23-06-2019

Bezorgers onfatsoenlijk, onvriendelijk, extra betaalde services niet bekend, woning beschadigd, levering uiteindelijk geweigerd maar nog geen geld retour ontvangen.

Henry 23-06-2019

Ik heb vorige week een showmodel printer gekocht, waar ik niet tevreden over ben. Op het moment dat ik de printer installeerde op mijn iMac en iPhone kreeg ik direct de melding dat de kleurpatronen al op waren. Hierdoor heb is deze direct weer moeten vervangen. Dit is mij niet vertelt bij aankoop en deze patronen hebben mij €55,50 gekost. Ik heb deze er wel direct bijgekocht omdat de verkoper mij vertelde dat ze nog half vol waren. Dit was dus helemaal niet waar. Ik vind dit ontzettend vervelend.

Anna 23-06-2019

Goed overzichtelijk in gedeelde winkel, aantrekkelijke aanbiedingen, gemotiveerde verkopers met kennis van zaken, tenslotte goede service en nazorg! Dus TOP!!

JNC van Markestijn 23-06-2019

Goed advies en bruikbare tips en zou iedereen aanraden om eens bij mediamarkt Almere te komen kijken en deskundig advies

Marleen 23-06-2019

Na het bekijken van telefoons was er genoeg personeel waar ik terecht kon voor vragen. Ik zocht een bepaalde telefoon met gouden kleur, door 1 van de medewerkers is er online gekeken en gebeld naar andere filialen maar helaas niet de goede kleur. Wel heel fijn dat ik goed geholpen ben. Bij de kassa was ik meteen aan de beurt. Ik kwam de media markt in en was er ook zo weer uit. Tevreden! En met het product wat ik wou hebben.

Janke 23-06-2019

We zijn al heel lang bij mediamarkt vandaag geweest om een wasmachine en huistelefoon keurig geholpen ook met de telefoon van mij is het wel een dikke 8 keer

Natasja 23-06-2019

Mijn zoon was op zoek naar een nieuwe headset . Deze hing op dat moment niet als proefmodel in de winkel,
Maar we mochten de doos openmaken om te passen. De headset zat prettig dus meegenomen naar huis.
Erg vriendelijke jongeman bij de game afdeling

Brian 23-06-2019

We kamen met een kapotte tablet en een nieuwe gehaald de oude kon gerepareerd worden en bij de keuze van de nieuwe goeie uitleg en men neemt echt de tijd voor je. Bij de reparatie van de oude tablet ook alle tijd en uitleg gehad en gekregen. Top behandeling gehad. Onze dank is zeer groot

Anneke 23-06-2019

Goede voorlichting gehad. Gingen.eigenlijk voor een ander systeem. Maar door de informatie van de verkopers kwamen wij uit op deze ventilator.

Charlie 23-06-2019

Mooie winkel. Alle artikelen mooi uitgestald.
Alles overzichtelijk. Artikelen goed te vinden.

dns 23-06-2019

De combinatie van deskundig advies en de bezorging. Ik werd bij het naar huis tillen van de tv spontaan geholpen door ....., .......en .........

Ilona 23-06-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel.
Hier zijn de mensen zeer klantvriendelijk en helpen je graag waar je ze helpen kunnen.
Ook hebben ze echt wel verstand van de producten waar je als klant vragen over hebt.
Dus al met al jaaa ik kom weer langs zodra ik weer geld heb of natuurlijk het kado kaartje win.

Laenen 23-06-2019

Zeer ruime keuze, deskundig en vriendelijk personeel, snelle bezorging, zelfs op zondag!!

B van den Born 23-06-2019

Prima geholpen en de kennis over de apparaten heel goed.
Wij kochten een Miele wasmachine en een Miele droogmachine.
De aflevering was keurig.

E. W. W. P van de Grift 23-06-2019

Wij zijn deskundig, vriendelijk en snel geholpen.
De verkoper had snel door waar wij naar op zoek waren en dacht mee.
Tevens was het een prima service dat onze nieuwe tablet helemaal geïnstalleerd werd, zodat we thuis meteen aan de slag konden.
Voor ons een fijne ervaring.

Siebe koster 23-06-2019

Mooie winkel . Leuke aanbiedingen .te veel om op te noemen . Ga er graag even kijken .

oxygennl 23-06-2019

We hebben een best dure Samsung wasmachine bij Mediamarkt gekocht. Die bleek niet meer te werken na 3 maand. Contact met Samsung en Servilux, het bedrijf dat reparaties doet voor samsung, verliep moeilijk en zonder resultaat. We moesten te lang wachten, kregen boze mensen aan telefoon (Servilux) en voelden ons machteloos. Ons kindje was op komst en we konden ook geen weken of zelf dagen meer wachten. We gingen terug naar Mediamarkt. Gezien de situatie, heeft Mediamarkt voorgesteld om onze niet werkende wasmachine op te halen en nieuwe uitkiezen en bezorgen. Ongeacht de hoge drukte met bestellingen en bezorgingen, kregen we onze nieuwe wasmachine de volgende werkdag thuis bezorgd en geïnstalleerd.

Het verhaal lijkt kort, maar wat hadden we gedoe met Samsung en Servilux, met onvriendelijke mensen aan telefoon, die niet wilden meedenken, met systeem dat niet werkte, met het maken van een afspraak met monteur die steeds uitgesteld was en nogmaals weer onvriendelijke mensen van Servilux aan telefoon. Samsung mensen waren ok, maar konden geen oplossing bieden.

Mediamarkt was onze redding. Klantvriendelijk en oplossingsgericht! Oplossing was er binnen twee dagen in totaal al in huis. Hartelijk dank daarvoor.

Wopke 23-06-2019

Was online op zoek naar een dashcam. Uiteindelijk bij media markt terecht gekomen. Heerlijk dat je fysiek het product kunt bekijken in de winkel! Eerlijke prijzen en een mooie winkel.