MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Daphne 27-04-2020

Vriendelijk personeel, overzichtelijke winkel. Nu met Corona doen ze veel aan hygiëne. Viel me op dat je geen karretje of mandje nodig hebt om naar binnen te komen. Je moest wel je handen desinfecteren.

Beste Daphne,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Wij proberen onze winkel zo veilig mogelijk te houden voor onze klanten. Wij zijn blij om te horen dat dit gewaardeerd word.

Marie-Louise 27-04-2020

Ik heb in korte tijd noodgedwongen verschillende nieuwe apparaten moeten kopen en ben daarvoor bewust naar Media Markt gegaan. Het assortiment is ruim voldoende in een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Je krijgt van serieuze medewerkers goede informatie bij aankoop van een product. De nazorg is goed. En technische hulp bieden ze letterlijk op de koop toe.

Beste Marie-Louise,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de informatie die word gegeven bij de aankoop.

A kuik 27-04-2020

Media markt Duiven is een super fijne winkel. Er hangt een goede sfeer en wordt goed geholpen.

Beste A. Kuik,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in de winkel van Duiven.

Nico Mocking 27-04-2020

Mooie overzichtelijke winkel. Deskundig behulpzaam en vriendelijk personeel.

Beste Nico,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Richard 27-04-2020

Ook in deze vreemde wereld met het Coronavirus, kun je voor al je elektronische wensen, vragen en service, terecht bij MediaMarkt.
De gehele winkel is ingericht om een zo veilig mogelijk winkelende te realiseren.
Nog veiliger is het om uitgebreid online te winkelen.

Beste Richard,

Mellema 26-04-2020

Goede service in mediamarkt in Groningen sontplein!
Duidelijke uitleg over verschil tv's en maakt het makkelijker om een keuze te maken.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

Jolanda Kleijngeld 26-04-2020

Ze zijn erg Vriendelijk en Behulpzaam en attenderen je op kortingen van de producten

Rene Rutter 26-04-2020

Shop is zeer gebruiksvriendelijk en is overzichtelijk. Zal vast vaker kopen hier

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Ali 26-04-2020

Ik vind het een leuke shop. Je krijgt de juiste informatie als je iets wilt kopen.
Ze hadden duidelijk gemaakt wat de regels waren i.v.m. Corona.

De medewerkers zijn zoals altijd klantvriendelijk!

Maart 26-04-2020

De winkel is overzichtelijk en makkelijk ingericht, personeel is vriendelijk en staat snel en altijd voor je klaar. De winkel is alleen een beetje kaal qua aankleding

Meike 26-04-2020

Problemen met camera. Prima geholpen en mee gedacht en goeie uitleg gehad van wat het volgens hem was.

Mediamarkt Assen 26-04-2020

Je word zo goed geholpen en vooral met coronavirus petje al voor alle personeel 🤗

Karin 25-04-2020

Nu in deze corona tijd super aanpassingen een mooie nette winkel waar je correct geholpen word.

Dennis 25-04-2020

Zelfs in deze moeilijke en lastige tijden nemen ze de tijd voor je en wordt je zoals gewoonlijk goed geholpen. Ruime en overzichtelijke winkel.

Stan Grijmans 25-04-2020

Deze keer zeer goed geholpen door een medewerker die er verstand van heeft en niet iemand die zegt niet op de afdeling te staan en er niks van af weet.

Alfonso 25-04-2020

Geweldige aankoop, aardige verkoper. Duidelijke uitleg en wist in ieder geval de nodige informatie over de 4k tv te vertellen van de tv waar ik interesse in had. Geen verkooppraatje en niet wat anders proberen aan te smeren. Goed geholpen en geen negatieve klank voor deze winkel in Amersfoort,

Beste,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Paul 25-04-2020

Ondanks de coronatijd, snel en goed advies gekregen. Dan ook de telefoon gekocht. Thanks MM

Dick 25-04-2020

We zijn goed geholpen met kennis van zaken. Ook had men er bij de ingang voor gezorgd dat er een veilige omgeving was ivm corona: ik kreeg desinfectans op mijn handen en mij werd gevraagd waarvoor ik kwam en vervolgens werd mij de kortste route gewezen. Ik was hierdoor met mijn aankoop snel weer buiten.

Joey Schoemaker 25-04-2020

Altijd positieve mensen helpen je altijd goed mooie winkel goed ingericht alles goed tevinden

Ageeth 25-04-2020

Prima geadviseerd door verkoper Paskal van Mediamarkt Assen. Uiteindelijk een mooie goeie magnetron gekocht. En ook heel erg fijn en klantvriendelijk, Paskal heeft de zware doos even naar mijn auto gedragen! Hier was ik uiteraard erg blij mee. Kortom, zeer fijn geholpen! Zou mijn volgende aankoop ook zeer zeker daar weer kopen.

Suziemouse 25-04-2020

Hele slechte service. Laten pakketten via zzp'ers bezorgen waardoor pakket zoek raakt. Pakket gasfornuis betaald. Komen als ze er zin in hebben. Bar en boos. Heel slecht.

Beste,

Vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt gehad met de bezorging.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Janssen 25-04-2020

Leuk voor de prijs, maar voor de service hoef je hier niet heen. Bullshit-verhalen aan de telefoon als je een update wil over de reparatie. Strookt totaal niet met wat de status update verteld. Ook hanteren ze andere voorwaarden dan op de website te vinden is. Volgens de website hebben ze maximaal 15 werkdagen nodig voor de reparatie. Dit is zonder vervoer van en naar de reparateur en winkel.

Aan de telefoon geven ze doodleuk aan 40 dagen de tijd te hebben....

In de corona-tijd kan ik me voorstellen dat het iets langer duurt, maar als ik op de status-update zie dat iets 6 april terug is op het logistiek centrum en op 25 april heb ik het nog niet terug, dan duurt het allemaal veel te lang....

Ik zou deze winkel niet aanbevelen.

Beste,

Excuses voor het langer wachten en voor deze vervelende ervaring. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten, we nemen de feedback mee als tip voor de volgende keer.

Ron 24-04-2020

Ik ga voor al mijn electra naar mediamarkt! Fijne winkel leuk personeel! Goed geholpen! That soms it up!

Casper 24-04-2020

Vanmiddag wezen kijken voor een nieuwe telefoon, al mijn vragen werden beantwoord en er werd mooi mee gedacht over mijn keuzen met een eerlijke mening van de medewerkers.

Beste Casper,

Wat fijn dat jij zo goed bent geholpen door de winkelmedewerkers!
Bedankt voor jouw positieve review. Wij hopen je weer te mogen verwelkomen!

Groet,

Petra Dijkers 24-04-2020

Goede service leuk geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je. Je krijgt goede uitleg.
Officiële reactie van MediaMarkt 24-04-2020

Beste Petra Dijkers,

Bedankt voor jouw review.

Voor Media Markt staat de zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom is het fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons personeel en onze service.

We hopen je snel weer welkom te heten.