MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Amanda 21-01-2021

Verschrikkelijk. Het is een fijne en goedkope winkel om even wat te kopen totdat je service nodig hebt. Ik heb al tientallen mails en telefoontjes gepleegd voor een kapotte printer van € 40 en nog steeds kan ik geen sorry krijgen.

Pieter 20-01-2021

'nieuwe' Samsung Galaxy S20 FE gekocht in webshop (zou op voorraad zijn) n.a.v. een aanbieding, wordt er één met forse vertraging geleverd in een doos waarvan zegel verbroken is, oplader gebruikt en de professioneel geplakte screen protector die ik niet besteld had, zit vol stof en luchtbellen. Klantenservice is erg slecht bereikbaar, spreekt vaak slecht Nederlands en lost niets op (er was opeens geen voorraad meer toen ik om een exemplaar in een ongeopende doos vroeg). Ze hebben me waarschijnlijk een geretourneerde telefoon of demo als nieuw verkocht. Dit is gewoon oplichterij.

Jill 20-01-2021

Gisteravond een koelvriescombinatie besteld, vandaag netjes bezorgd. Binnen 12 uur bezorgd en geleverd. Echter... 3 flinke (!) deuken op de koelkastdeur zodra we de verpakking openmaakten. Waardeloze service van MediaMarkt: de koelkast kan pas over 7 dagen opgehaald worden! En de nieuwe wordt ook dan mogelijk pas bezorgd (of nog later). Bezorgen binnen 12 uur maar beschadigd product pas na 7 dagen ruilen?! Ik heb geen plek om de koelkast 7 dagen in mijn appartement te houden... En mijn andere koelkast is kapot, vandaar deze aanschaf. Dus 7 dagen zonder koelkast/vriezer?

A 19-01-2021

Geen communicatie mogelijk met MediaMarkt. Ze sturen een tweedehands artikel op waar ik €140 voor moet betalen. Nu retour gestuurd maar krijg geen nieuwe die moet ik zelf online bestellen maar is nu €30 duurder. Product was gewoon online beschikbaar. Reageren niet op berichten vaak gebeld wordt niet gehoord. Krijg geen terugkoppeling. WAARDELOOS nooit meer bestellen bij MediaMarkt

Sander 19-01-2021

Als je een klacht hebt wordt je gewoon aan het lijntje gehouden en afspraken kome ze niet na. Inmiddels 3 weken op mijn geld te wachten en nog geen oplossing. Dit is gewoon de slechtste service die ik ooit heb gehad

Jeroen 19-01-2021

Ik ben zwaar teleurgesteld in de service en dan met name in de communicatie bij Mediamarkt. Ik heb deze ervaring met de online shop van de Mediamarkt.
Alles loopt langs elkaar heen, de gehele communicatie! De virtuele assistent werkt voor geen meter, die geeft aan dat ze de informatie doorgeeft aan collega’s. Echter is dit helemaal niet gebeurd. De medewerkster van de klantenservice is echt aardig en netjes, maar daar heb je ook niets aan! Die snapt er zelf niet veel van en ze komt niet met een oplossing. Zet wist het zelf ook niet en draagt iets aan wat helemaal niet kan.
Ik ben zwaar teleurgesteld in de service van Mediamarkt online en zal deze webshop absoluut niet snel weer bezoeken. De service van de vestiging in de buurt is wel goed, een wereld van verschil met de online shop.

Meir 19-01-2021

bought a TV at Media Market, They had to ship it, Media Market informed me by email that it will be shipped and hanged tomorrow, I got a call from Dynalogic that they will deliver in 5 days. "we dont work for media market" thats their answer. I refused the delivery. Media Market should pick up It's distributors better. and this is after waiting for 3 weeks when I was promised that in 3 weeks the TV will already be delivered. buying online I would have gotten the TV in 5 days, WTF?! As the TV is already with Dynalogic for shipping and I dont trust them not to damage the TV, I will cancel my order. Shame on Media Market. I dont think that I will ever buy anything from Media Market again.See Dynalogic rating! Shame on Media Market for doing any business with such a lousy company.

Can you believe that 32 days already, after cancelling the order I wasn't refunded yet for the installation fee?! I have addressed them in regard 3 times. Counting the days, will keep you posted.
I have given up, thank god I paid them by credit card, I will fill out a dispute and let the credit card company refund me and get the money from them! DISGRACE!

M. Zijlstra 19-01-2021

Voor de shop gekozen omdat je niet fysiek naar een winkel kan. Defect product geleverd gekregen en daarna begon de ellende.het zou om geruild worden nu al weken verder en nog steeds geen werkend product thuis(defecte is wel opgehaald door hun) en ook geen geld retour gehad. Geven geen gehoor aan klachten en zoeken niet samen naar een oplossing.

Jiv 19-01-2021

Troep. Ze zeggen volgende dag in huis, het is al volgende week en ik heb het nog niet. Volgens de track and tracé is het al geleverd aan huis. Wat een rotzooi

Martin 18-01-2021

SLECHT SLECHT SLECHT
Ik zal hier nooit meer iets kopen!

Eigenlijk is 1 ster te veel. Met navigatie systeem 13 keer terug geweest omdat het niet kon updaten.
Volgens MediaMarkt lag het aan Garmin en vice versa.

Kortom, ik als klant blijf met de shit zitten.

Astrid 18-01-2021

Dit is mijn eerste review die ik schrijf, aangezien ik dit normaalgesproken te veel tijd vind kosten. Maar aangezien ik Media Markt zo'n verschrikkelijk slecht bedrijf vind, neem ik graag de moeite om anderen te waarschuwen. Op Black Friday twee artikelen in de aanbieding besteld en het verkeerde geleverd gekregen. Na telefonisch contact werd mij verzocht het verkeerde artikel terug te sturen, zodat ik daarna mijn bestelde artikelen zou ontvangen. Helaas kreeg ik niet mijn artikelen, maar is mijn geld op de rekening teruggestort. Ik zal u al mijn telefoontjes met Media Markt en incident nummers besparen, maar nog steeds is het niet opgelost om voor het afgesproken bedrag mijn spullen geleverd te krijgen na ruim 7 weken. Er worden wel klachten aangenomen, maar er is geen klantenservice die daar daadwerkelijk mee aan de slag gaat. Wat een baggerzaak!!!! Voor mij NOOIT meer Media Markt.

E de veld 18-01-2021

Heb mn printer ter reparatie aangeboden, toen deze klaar was en opgehaald had kwam ik er bij thuiskomst achter dat de kabel en inkt er niet bij zaten.
Nadat ik had gebeld met de klanten service en deze gevonden waren, zag ik het niet zitten weer naar rotterdam te rijden om op te halen, vanwege de corona en mn gezondheid.
Dus vroeg ik of ze het op konden sturen.
2 uur later gaat de deurbel, en staat er een man voor de deur met de kabel en inkt.
Een dikke pluim voor de mevrouw van de klanten service die dit heeft opgenomen.

Roelof 17-01-2021

Totaal geen service aan de klant. Enkele weken een retour gedaan maar niets meer vernomen en in contact komen lukt al helemaal niet. Moet maar eens met een advocaat gaan praten.

Naldo Bhagwandin 16-01-2021

Ik heb een bestelling geplaatst van 5 artikelen. Bij ontvangst mist er een artikel.
Ik heb de klantenservice gebeld en dit aangegeven. De klantenservice geeft aan dat dit artikel op een later moment word geleverd.

Hier is niet over gecommuniceerd dat dit artikel op een later moment werd geleverd. Klantenservice geeft ook aan dat zij niet weten wanneer het wel geleverd gaat worden. Klantenservice denkt ook niet mee in oplossingen erg jammer!

Graag ontvang ik duidelijkheid over mijn bestelling. Ik koop altijd erg veel bij de Mediamarkt in de winkel maar bij de webshop ga ik niks meer bestellen als het allemaal zo slecht geregeld is. Als ik niet snel een passende oplossing ontvang plaats ik een recensie op google.

Maarten 16-01-2021

Hangt op na een fatsoenlijk gesprek over een verkeerd geleverd product. Zegt geen gedag en ben constant in de wacht gezet om te overleggen. Heel erg jammer, slechte klantenservice

Jorg 15-01-2021

Goed advies van deskundige verkoper die alle tijd voor me nam. Verder snelle levering

RomeijnRJ 15-01-2021

Mijn aankoop ervaring 2021 Media Markt:
13-01-2021 om 19.30 uur email RedNight deals gelezen.
13-01-2021 om 19:39 uur bestelling geplaatst (Samsung TV)
13-01-2021 om 19:40 uur uiteraard keurig betaald (1000 euro )
13-01-2021 om 19:44 uur email ontvangen bestelbevestiging

15-01-2021 om 16:54 uur email ontvangen annulering bestelling
Reden: product niet op voorraad.
15-01-2021 om 16:59 uur email bevestiging annulering
15-01-2021 om 17:15 uur account gecontroleerd, bestelinformatie was weg. Gaan bellen met klantenservice.

15-01-2021 om 18:00 uur telefonisch contact klantenservice
Zeer aardige dame, geeft direct aan dat het product nog wel op voorraad is. Op de website kan de TV op dit moment gewoon nog gekocht worden voor een andere prijs.

15-01-2021 om 18:08 incidentnummer ontvangen van de MediaMarkt.
Morgen 16-01-2021 gaat er contact opgenomen worden, ik ga ervanuit dat mijn aankoop keurig wordt geleverd. Namelijk zeer teleurgesteld. Update volgt morgen…

Sander 13-01-2021

Denk je een op voorraad zijnde MacBook Pro M1 te bestellen, op de website, met daarbij een setje Apple airpods Pro. Krijg je een dag later een e-mail dat je hele order is gecanceld, inclusief de Apple airpods pro die gewoon nog online op voorraad staan. Order is natuurlijk al totaal betaald..dat is binnen 5 minuten geregeld, maar de Mediamarkt zegt 3-5 dagen nodig te hebben om het geld terug te storten. Mensen: de service van de Mediamarkt is beneden peil aan het worden!

Dennis E 13-01-2021

Binnen 15 minuten mijn telefoon gerepareerd terug top service nu kan ik weer genieten van een volle accu!

Tevreden klant 13-01-2021

Gistermiddag om 14.30u bestelling online geplaatst, zou in eerste instantie niet mogelijk zijn om te laten leveren door Mediamarkt Heerlen zelf, omdat een computerspel in Roermond op voorraad was en niet in Heerlen. Toch kwam vandaag een bezorger van Mediamarkt (en niet PostNL), zeer vriendelijk en binnen 24 uur bezorgd. Had dit niet verwacht na zoveel slechte recensies gelezen te hebben. Mijn recensie betreft bezorging via Mediamarkt zelf en dus niet via PostNL ;-)

Peter 13-01-2021

Bestelling online incl service waarvoor ook betaald is, vervolgens ondeskundig personeel leverancier op 30-12, enkele keren gemaild en gebeld, niet echt deskundige mensen aan de lijn en ondertussen gebeurd er niets en blijft het stil bij MediaMarkt.

R. Staring 12-01-2021

Zeer ontevreden. Mijn vrouw heeft vorig jaar mei met mijn zoon airpods gekocht bij Mediamarkt Duiven. Daarbij kreeg ze een verzekering voor verlies en diefstal aangeboden in plaats van de korting.

Zij heeft toen een brief gekregen waarin wordt bedankt voor het afsluiten van een verzekering met het polisnummer.

Mijn zoon is nu een airpod kwijt en daarom doet zij nu een beroep op de verzekering. Zij heeft Mediamarkt Nederland gebeld, maar die kan hier niets over terugvinden en Allianz verwijst weer naar Mediamarkt, omdat daar ook niets terug te vinden is. Er werd aangegeven dat zij het best contact met Mediamarkt Duiven op kon nemen, omdat dit daar is gekocht.

Door Mediamarkt Duiven werd mijn vrouw zeer onbehoorlijk aan de telefoon te woord gestaan door ene ............. die niets hierover terug kon vinden en aan de telefoon ook de jonge verkoper van alles beschuldigde. En ook deed voorkomen dat mijn vrouw ook van alles fout had gedaan en dat hij dagelijks mensen met dit soort verhalen aan de telefoon had. Kortom een zeer onprettige ervaring.

Dat terwijl Mediamarkt dit inclusief polis verkocht heeft en wij ook nog de bevestigingsbrief van het afsluiten van de verzekering hebben van Mediamarkt met polisnummer die zij bij de aankoop heeft gekregen.

Alex 11-01-2021

Koop nooit iets online bij ze maar ga naar de winkel!
3 weken geleden een bestelling geplaatst. bij aankomst was het doosje open, netjes geweigerd en vervolgens wordt er op geen enkele manier een oplossing geboden door de Media Markt. Er zou een "onderzoek" gestart worden. (wat denk je met het aantal pakketjes rond de feestdagen??) Nieuw toestel wordt niet opgestuur en geld terug ook niet omdat het onderzoek nog loopt… diverse keren contact gehad en vervolgens wordt er aangegeven dat het bij de back office ligt. Direct contact met de back office is niet mogelijk en doorverbinden ook niet. kansloos verhaal gewoon!!!!

Menno 11-01-2021

De site is overzichtelijk en duidelijk. Je kunt gemakkelijk vinden wat je zoekt en hierbij is het bestelproces ook eenvoudig te doorlopen. Echter heb ik gekozen voor een levering, hierbij me werkadres (kantoor) ingegeven. Dit omdat ik overdag uiteraard niet thuis ben en in het geval van deze bestelling, wat een verassing is, niet wil dat dit thuis geleverd wordt.

Nu krijg ik de mail met een track and trace van Trunkrs met dat de levering tussen 17:00 - 22:00 is. Na contact met Trunkrs blijkt dat zij alleen in de avond leveren. Kortom.. mediamarkt laat dit niet duidelijk zien tijdens het bestellen en ik zit achteraf met het probleem dat er niemand aanwezig kan zijn op de plaats van leveren... Lijkt mij niet de bedoeling, je moet de klant altijd goed informeren

Radia 11-01-2021

Super fijn geholpen toon begrip en direct bezorg door dames. Voor 12 uur bestellenn is gelijk in huis