MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Andre bindervoet 12-05-2019

Goede informatie en klantvriendelijkheid en goede af handeling en later de tv in volle tevredenheid op gehangen

Isa 12-05-2019

Ik ben terug gegaan met mijn Razor koptelefoon, omdat er een oorkussen kapot was. Iemand van de klantenservice, heeft ons zo goed geholpen en na lang zoeken de kassabon gevonden. We kregen het bedrag vergoed en mochten een nieuwe uitzoeken. Ook op de afdeling erg goed geholpen, met advies en een nieuwe koptelefoon uitgekozen. De service was echt geweldig!

ls 12-05-2019

Redelijk goed . Mooi duidelijke informatie gekregen in de winkel en service

Marcel Kloosterman 12-05-2019

Helaas was ons artikel niet aanwezig in Den Haag maar de medewerker was zo aardig om contact te zoeken met Zoetermeer. Daar was het artikel wel en is het weg gelegd voor ons. TOP SERVICE !!!!

Bram dekkers 12-05-2019

Ik heb voor mediamarkt gekozen omdat ik veel vertrouwen in het bedrijf heb dus ik ben naar mediamarkt venlo gegaan en ben daar vriendelijk geholpen dua ik heb daar een playatation 4 gekocht.
Ik zou mediamarkt bij iedereen aanbevelen omdat het een fijne winkel is en altijd goede prijzen.

Durk 12-05-2019

Was weer een hele goede ervaring , medewerkers van de winkel hebben ons weer goed geholpen met de vragen en het gene wat we zochten.

Kelly 12-05-2019

Ik heb gekozen voor de winkel in Rijswijk, omdat dit de dichts bijzijnde winkel is en ik hier altijd goed geholpen wordt. De service is altijd goed en alles ligt netjes in de winkel. De voorraad is daarnaast ook altijd ruim voldoende.

Mandy86 12-05-2019

Een hele vriendelijke verkoopster in Rotterdam mediamarkt.
Goed geholpen en legde alles goed uit.
Was ook lief voor kinderen daarom hebben we het meteen gekocht en niet gewacht

Helen van Drunen 12-05-2019

Mediamarkt is een fijne winkel, je wordt goed geholpen en de uitleg is duidelijk. Qua prijs kan ik de mediamarkt echt aanbevelen. Na verschillende websites bezocht te hebben, was het artikel wat ik heb gekocht het goedkoopst bij de mediamarkt.

Rene 12-05-2019

Een overzichtelijke webwinkel, waar je alles snel en gemakkelijk kunt vinden. Dankzij de vele filters hoef geen tiental pagina's door te spitten om een overzicht te hebben van de producten die je zoekt.
Ook de productvergelijker is handig, al is daar wel ruimte voor verbetering. Soms ontbreekt er informatie die wel bekend zou moeten zijn.

Cindy 12-05-2019

genoeg keuze en de uitleg duidelijk waar door we een goede keuze hebben gemaakt.

MixDix 12-05-2019

Dit is de ruimst gesorteerde vestiging bij mij in de buurt en altijd vriendelijk personeel. ... was goed op de hoogte van de mogelijkheden van de printers en heeft mij perfect geholpen.

riek bredius 12-05-2019

geweldige winkel en niet duur de service is uitstekend..je word heel goed geholpen en het personeel is heel vriendelijk

Jan 12-05-2019

Op zoek naar een snoerloze steelstofzuiger hebben we zelfstandig op een rustig moment de ruime keuze beoordeeld. Na een eerste selectie van mogelijke apparaten meldde zich een deskundige verkoper die met ons de voor- en nadelen van de gekozen apparaten op een rijtje zette. Uiteindelijk leidde dit tot de keuze van een handzame stofzuiger met voldoende accuvermogen. Wij zijn zeer tevreden.

Henk J. Brouwer 12-05-2019

Prettige entree. Overzichtelijke weergave van hoofdindeling bij binnenkomst. Brede paden tussen de opstellingen. Personeel blijft correct op afstand. Als je niet de indruk wekt hulp te willen, dan gebeurt dat ook niet. Als je er om vraagt is men zo professioneel toe te geven iets niet te weten (in plaats van een dom verhaal op te hangen) en haalt men er een collega bij. Uiteraard 1 die het wél weet. Zéér ruim assortiment. De grote merken zijn aanwezig. Parkeren in de garage onder het pand óf in de buurt. Aanbiedingen uitstekend geprijsd, maar wel in de gaten houden. Soms kan het beter...:-) Kortom: ga er gerust heen om te scoren! Lukt altijd!

Annemarie Post 12-05-2019

Ik vind de winkel prettig en er is veel aardig personeel. Ze hebben ook verstand van het assortiment. Ik heb al veel spullen in deze winkel gekocht.

Willem Veenstra 12-05-2019

Mediamarkt Leeuwarden.
Super service, 29 mei een wasdroog combinatie gekocht en 11 april lekt de deur.
Ik kon 'm zo omruilen voor een zelfde nieuwe wasdroog combinatie.

Johan Nagelmaker 12-05-2019

Goed geholpen door Lia.
Artikel was niet op voorraad, was jammer.
Wordt nu thuis bezorgd.

Karin 12-05-2019

De winkel zag heel er netjes uit en het personeel was heel vriendelijk, eerlijk en deskundig.

Nikon 12-05-2019

Keurige medewerker die onbevooroordeeld was en een gedegen onafhankelijk advies gaf. Daarbij op een correcte manier te werk ging en de aankoop snel afhandelde.

Ard Leeraar 12-05-2019

We moesten en nieuwe tv hebben en hebben er totaal geen verstand van, maar we zijn door de verkoper prima ingelicht over de verschillen van elke tv en hij ging niet alleen naar de prijzen kijken prima service 👍

H. Raghoedat Panday 12-05-2019

Ja ben helemaal blij met mediamarkt, ik koop al mijn spullen bij mediamarkt. Superblij

Willem 12-05-2019

Overzichtelijk en minder opdringerig als vroeger, tevens ook geen koppelverkoop van allerlei dingen. Kortweg een prima winkel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kayra 12-05-2019

Goede service , erg goed geholpen . Vriendelijke medewerkers. Goede prijs en kwaliteit verhoudingen

Jeannette Meertens 11-05-2019

Duidelijke uitleg, en er werd alle tijd voor ons genomen.
We hebben de tv niet gekocht omdat we de maten thuis nog moesten bekijken.