MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Willem Janssen 19-08-2021

De informatie van de verkoper zowel op gebied van product advisering en technische uitleg was uitstekend. Een fijn en overtuigend gesprek. Maar ook de service bij aankoop van de smartphone was klantvriendelijk en van een goede kwaliteit.

Prica 19-08-2021

Shop is makkelijk te bereiken. Netjes ingedeeld dus makkelijk je product te vinden.

Vrij wel direct komt er iemand vragen om te helpen.
Echter duurde het helpen dit keer wat langer dan normaal.

Henrique 19-08-2021

You cannot go wrong with JBL. The Charge 5 is sufficiently small not to give you too much trouble when carrying it around and it's also powerful enough to hold a small party between few friends. I'm satisfied

Wesley 19-08-2021

Spel besteld wat op voorraad was. Na 10 dagen nog niks gehoord en contact opgenomen via de chat. Na een uur wachten reactie en medewerker geeft aan dat het spel zsm verzonden gaat worden vanuit MM arena. Nog geen uur later ontvang ik per email een annulering..

Rocco 19-08-2021

Top service kom der graag heb ook me vorige televisie daar gekocht en toen ook goed geholpen

Pepping 19-08-2021

Ik word netjes en goed geholpen. En er is veel keuze in verschillende prijsklasse.

Fred Zwambach 19-08-2021

Groot assortiment en alles wordt duidelijk door het personeel uitgelegd. Fijn is ook de online facturen welke je na een aankoop krijgt in je mailbox. Er is altijd wel een Mediamarkt in de buurt of je besteld online.

Jeroen kregel 19-08-2021

Perfecte service!

Zondagmiddag om 16.10 bedacht om toch de televisie die we al een tijdje graag wilden te kopen. Online besteld en in de winkel afgehaald.
Netjes in de auto gezet door een medewerker
Binnen een uur weer thuis met de televisie 👌

Marcel 19-08-2021

Goed productsuper snelle processor en met 16gb werkgeheugen
snelle levering ik zou dit product aanbevelen

Zeiden 18-08-2021

Ik kocht alle inhoud van mijn huis van de mediamarkt, de winkel is erg cool en de service is uitstekend. Bedankt voor je vriendelijke inspanningen en ik vertel vrienden om via je winkel te winkelen

Darnell 18-08-2021

Helaas niet veel keuze voor xbox. Ik zocht een originele joystick en een leuke game. Helaas niet geslaagd

V. Zoggel 18-08-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze de goedkoopst zijn. Je word er goed geholpen. Met duidelijk advies

L 18-08-2021

Duidelijke uitleg over product. Eerlijke prijs. Goede service en dat al lange tijd.

Michaël 18-08-2021

Gisteravond weer even snel naar MediaMarkt geweest in Den Bosch voor een aantal Hue lampen. Na vragen aan de vriendelijke medewerker gelukkig precies 3 op voorraad die wij wilden hebben. Blijft een fijne winkel met hulpvaardige medewerkers. En genoeg op voorraad dus we slagen er bijna altijd.

EK 18-08-2021

Zeer goede service. Met name de medewerker X was zeer behulpzaam en had kennis van laptops. Hierdoor was het voor mij makkelijk om te kiezen en uiteindelijk de juiste aankoop te doen.

henk berkhout 18-08-2021

erg behulpzaam en vriendelijk persooneel die voldoende tijd besteden aan de klant,veel product informatie en zeer blij met de aankoop

Eddy 18-08-2021

Goede service en uitleg! Leuke en gezellige verkoopster deed er vel moeite voor.

H 18-08-2021

Mediamarkt alkmaar. Totaal incompetent persinpersoneel. Ten eerste wordt je niet geholpen ik ging een tv kopen en werd niey geholpen. Ben naar 3 verkopers gelopen die bij een pc stonden bij de tv afd. Ze waren Aan het lachen en een rooster aan invullen in de pc. 3 x gevraagd om hulp. Bij de kassa zelfde verhaal 2 collegaas aan lachen met elkaar en mij laten wachten na 5 min ohh wilt u betalen . Personeel is dus overbodig daar kunnen ze op buizuinigen kunnen de prijzen naar beneden. Voor advies en klantvriendelijkheid moet je niet bij mediamarkt zijn.

Ron Geurts 17-08-2021

Ik ben al ruim 3,5 week bezig om mijn bijna €700,00 terug te krijgen. Deze is wel afgeschreven maar het ordernummer is blijkbaar niet te vinden.
Vele loze beloftes worden gedaan maar er wordt niets opgelost.

Jos Rookx 17-08-2021

Tevreden over de service allerhande .
Good job.
Personeel is zeer behulpzaam .
Je voelt je echt een klant , geen nummer

Danny 17-08-2021

Ben bij de media markt zelf geweest! Heb daar al een aantal producten gekocht en tot nu toe tevreden ! Door de vakantie periode helaas iets minder personeel dus langer wachten voordat je geholpen wordt ! De kassa medewerkers zijn wel echt vriendelijk. Dus nooit verkeerd om naar de media markt te gaan

henk 17-08-2021

de winkel had heel veel keus in goede uit leg ze namen de tijd er ook voor af handeling was ook goed

Ellen 16-08-2021

Super veel keuze in artikelen. Gelukkig is alles goed te bekijken en is er ook advies in de buurt voor wie dit wil.
Ik ben geen internet shopper. Ik zie graag wat ik koop zeker bij de grotere uitgave.

Luke 16-08-2021

Gekomen voor advies over een iPad, heel netjes geholpen. Medewerker heeft stap voor stap uitgelegd wat de voordelen zijn en welke accessoires er het beste bij pasten. Uiteindelijk tevreden weggegaan met een nieuwe iPad Air.

Cynthia 16-08-2021

Had online besteld en binnen een hele.korte tijd stond het klaar hele goede service en vriendelijke personeel