MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Bas belluz 21-11-2020

Super tv helemaal geweldig net een bioscoop wij zijn er erg blij mee en tevreden wij hebben zo ie zo altij samsung tv

Romy 21-11-2020

Ik heb zojuist met een medewerker van de MediaMarkt gebeld. Ik moest hiervoor eerst al 30 minuten wachten voordat ik iemand aan de lijn had, daarna werd ik na een paar minuten al weggedrukt. Ik wilde graag antwoord op mijn vraag over de afhaaltermijn bij de MediaMarkt, maar heb die heb ik echter niet gekregen. Mevrouw leek ontzettende haast te hebben en had geen tijd om een fatsoenlijk antwoord te kunnen geven op mijn vraag. Vervolgens hangt de medewerker zo maar de telefoon op. Wat een slechte service van de MediaMarkt, ik ben hier totaal niet over te spreken.

fietje 21-11-2020

fijne winkel, en zoveel op voorraad, is voor mij favoriet zeker op het gebied van huishoudelijke artikelen

Harnak 21-11-2020

Aankoop gedaan in Mediamarkt Hengelo. Zeer tevreden over de service en behulpzaamheid van het personeel. Mag ook wel eens gezegd wórden.

Marion L 21-11-2020

Wij kwamen voor een soundbar en moet zeggen we zijn super goed en vriendelijk geholpen, we hadden er geen verstand van vanwege onze leeftijd maar geen enkel punt werden netjes en geduldig geholpen.

Hayo zweers 21-11-2020

Altijd mensen met kennis en altijd vriendelijk is aantebevelen bij mijn kennissenkring is ook reeds gebeurd

Cassandra 21-11-2020

Wat ik fijn vind van deze winkel is dat er veel keuze is. Heb je bijvoorbeeld een kleine budget kan je hier ook slagen. Wat ik een minpunt vind is dat je niet altijd een medewerker vind om je te helpen met een vraag. Maar aan de andere kant als een medewerker je kan helpen weet hij/zij wel waar ze het over hebben.

Tineke Lokerse 20-11-2020

Kom altijd naar de Mediamarkt voor al mijn nieuwe aankopen, heel fijne winkel ruim opgezet.

Jurgen 20-11-2020

Binnenkomst wat oudere mensen voor mij, hadden wat vragen over de coronaregels werden netjes te woord gestaan. Werd tijd voor gemaakt. Zelf een platenspeler uitgezocht, stond niet meer in de stelling. Verkoopster er één uit het magazijn gehaald en me netjes verder geadviseerd.
Ook bij het afrekenen een glimlach. Vind het een prettige winkel.

Henk de Vries 20-11-2020

Goed geholpen , voor en tegens besproken. Vlotte medewerkster. Op hoogte gebracht van speciale actie

Jim 20-11-2020

Fijne winkel en personeel denkt met de klant mee !
Daarom hoef ik bij een aankoop niet na te denken waar ik moet zijn en is mediamarkt eerste keus !

Vince 20-11-2020

Medewerkers zijn altijd vriendelijk en zeer hulpzaam , ze helpen jou altijd om het juiste product te vinden

Janko 20-11-2020

We gingen naar de mediamarkt voor een nieuw mobiel. Toen we al snel geholpen werden door een vriendelijke jongeman en ons op weg hielp hadden we al snel een geschikte mobiele telefoon voor minder geld dan we eerst beraamd hadden. De aangeschafte telefoon bevalt prima en we bedanken de vriendelijke jongeman want het product is boven verwachting goed.

Thilde Bloemendaal 20-11-2020

Heerlijke winkel ,aardig en behulpzaam personeel ik heb alles gevonden wat ik zocht en ook nog eens leuk geprijsd

peter peters 19-11-2020

verkeerde kassabon ontvangen online in mijn mediamarkt originele kassabon klopt wel de digitale heeft andere producten.

Mediamarkt 19-11-2020

Via de website van Mediamarkt een smartwatch aangekocht, keurig de volgende dag bezorgd. Toch voldeed het niet aan mijn wensen en wilde ik het artikel retourzenden, dit bleek volgens de door hun gestelde mogelijkheden niet mogelijk. Het retourformulier kon niet ingevuld worden en chatten met hun chatbox onmogelijk. Volgende dag geprobeerd te bellen maar geen gehoor op 2 verschillende nummers, lang in de wacht, 20 minuten was geen uitzondering! Uiteindelijk terug naar een winkel gebracht en aldaar omgeruild!

Nicky 19-11-2020

Nette zaak ,goede en nette afhandeling in de mediamarkt Arena.
Makkelijk bereikbaar zowel met de auto als met OV .

Albert - Jan 19-11-2020

Service is uitstekend, producten ook.
Perfect dus! En genoeg medewerkers voor vragen stellen, erg klantvriedelijk, precies zoals men het zal verlangen.

Lizzy 19-11-2020

Wat een klotewinkel, mediamarkt den bosch! kom hier nooit meer! Koop je een soundbar die na een maand kapot gaat, ga je terug met je aankoopbewijs en krijg je te horen dat je em 15 dagen kwijt bent en opgestuurd wordt ter reparatie.. aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben omdat elektronica er niet na een maand mee op hoort te houden en ik daarom gewoon een nieuwe wil en geen gerepareerde omdat ik daar geen vertrouwen in heb. Werd me letterlijk gezegd dat ik dikke vette pech heb en het take or or leave it was. Volgende keer weer naar BCC, service is alles.

Patrick 19-11-2020

Heb de ps5 besteld en afgehaald in de winkel. Personeel in de winkel erg behulpzaam en vriendelijk. Zeer blij met mijn aankoop. En vanavond al de digitale bon ontvangen in de mail via de mediamarkt club kaart..

GERARD BRANDERHORST 19-11-2020

Om te beginnen fijne gratis parkeerplaats. Ik hoefde niet lang te wachten voordat ik geholpen werd. De raadgeving was netjes en naar wens. De corona regels worden goed nageleefd, mijn compliment

Sam Cortleven 19-11-2020

De vernieuwe mediamarkt in Maastricht is voor mij super makkelijk bereikbaar, ook de klantenservice en klantvriendelijkheid staan in deze winkel voorop! De medewerker heeft mij snel en volledig geholpen met mijn pre-order van de nieuwe ps5, het jammer vind ik dat zowel de medewerker als de winkel niet konden informeren over de verwachtte levering. Dit minpunt is alleen niet te wijten aan de mediamarkt maar aan het bedrijf 'Sony'.
Ik zal altijd trouw in deze winkel komen winkelen

Anneke 19-11-2020

Prima winkel, werden keurig geholpen ze waren vergeten iets klaar te zetten voor ons maar alles werd alsnog gepakt door medewerker zelf en wij hoefde alleen maar even te wachten en het probleem werd gelijk opgelost! Erg klantvriendelijk!!

marc 19-11-2020

Even zoeken.
Zo zagen we er waarschijnlijk uit.
Zonder dwang werd er gevraagd of we hulp nodig hadden.
Hierna waren we er snel uit en konden we blij naar huis.

marc 19-11-2020

Na zelf wat onderzoek te hebben gedaan toch nog even navraag gedaan bij een medewerker.
Gelukkig maar want nu zijn we nog wijzer geworden.
Ik kan niet anders zeggen dan dat we perfect zijn geholpen.