MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 569 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,2

A. van der Beek 04-07-2019

Gewoon weer op een leuke vriendelijke manier geholpen. Mijn zoontje kreeg de de juiste uitleg en antwoorden op de door hem gestelde vragen. Dit is was voor hem een zeer prettig ervaring, bij de aanschaf van een door hem zelf gespaarde telefoon.

dries 04-07-2019

De uitleg van de verkoper was aardig. De uitleg van degene die m'n bestanden overzette, en de smartphone werkbaar maakte, door onder andere er een beschermlaag over het scherm te plaatsen, was reuze goed. Hij stelde me, als oudere medemens, zeer op m'n gemak. Zeer goed.

Jeroen 04-07-2019

Goede service. De meegekregen iphone bleek stuk te zijn. Kan gebeuren. Bij de servicebalie werd onmiddelijk gezorgd voor een nieuwe. Topservice.

Ben Jager 04-07-2019

Mijn (vaste) keuze voor Mediamarkt wordt in de eerste plaats bepaald door het deskundig, vriendelijk en service gericht personeel. Daarnaast speelt ook het grote en diverse aanbod een belangrijke rol.

Linda 04-07-2019

Goed geholpen en niet geprobeerd om me een onnodige duurdere Ipad aan te praten. er werd goed gevraagd wat je er mee wil doen en goed bijpassend asvies gekregen, wat aansloot bij mijn eigen keuze. Kwam ook snel genoeg iemand om te helpen.

jeroen 04-07-2019

Ben prima geholpen door een jonge man neemt alle tijd en wist er veel van

Ron 04-07-2019

Goede indeling.Prettige medewerker.Kennis van zaken.Goede afhandeling.Geen verkooppraatjes.

mr Shao 04-07-2019

Mediamarkt levert prima producten tegen concurrerende prijs, vooral de btw actie is geweldig. Met de service ben ik ook zeer tevreden, onlangs nog een defecte oor thermometer kunnen ruilen ondanks dit niet in lijn was met de opgave van fabrikant. Dank

Je wordt goed en vriendelijk geholpen 04-07-2019

Gekozen omdat je er goed wordt geholpen nemen de tijd voor je,en vriendelijk

Peter 04-07-2019

Op mijn verzoek m.b.t. het artikel werd ik zeer deskundig maar ook vriendelijk bejegend. Kortemaar degelijkek uitleg en artikel werkte direct zoals was meegedeeld.

Mark 04-07-2019

Parkeergelegenheid genoeg (mediamarkt duiven) en nog gratis ook :-)
De winkel is duidelijk en overzichtelijk. En de producten liggen mooi zichtbaar in het schap.
Ook is er genoeg personeel aanwezig voor eventuele vragen en is ook erg vriendelijk. Ook wel eens anders mee gemaakt bij andere vestigingen.

Kees 04-07-2019

Ik heb een 1,9 jaar geleden een Foto toestel gekocht, helaas ging het display defect door warmte, ik had hier ook een verzekering voor lopen. De diagnose werd binnen enkele dagen netjes terug gekoppeld en werd goed geregeld/ uitgelegd hoe ik dit kon declareren bij mijn verzekering. Top Vriendelijke / behulpzame mensen.

F. Hoogeveen 04-07-2019

Vriendelijke mensen en een heel goede bediening en echt service gericht en erg behulpzaam ze nemen echt de tijd voor je als je er niet uitkomt.

J.B. 04-07-2019

ik had een cadeau gekocht maar ik was nummer drie met hetzelfde. ik bracht het terug geen enkel propleem geld terug. super service. aardige medewerkers.

Nvk 04-07-2019

goede overzichtelijke winkel met heel veel producten en aanbiedingen, van printer tot tv radio tv noem maar op

John Lebbing 04-07-2019

Ik wilde wat hebben en een willekeurig medewerker niet van die afdeling kon me het produkt zo aanreiken

Media Markt Tilburg

Wil 04-07-2019

Geweldig veel soorten op voorraad in veel prijsklasses en de verkoper Die wist waar hij het over heeft en niet te vergeten hij luisterde goed naar ons !

edwin hoelbeekx 03-07-2019

betere winkel snellere service en aan de kassa wordt je veel sneller geholpen

Jantje 03-07-2019

Had eerst op de site gekeken, ben toen naar de winkel in Alkmaar gegaan , daar werd ik prima geholpen, daar ik het artikel (een fitbit inspire) niet meteen kon vinden. Een paar vragen die ik had, daar werd voor mij voldoende antwoord op gegeven, zodat ik het had gekocht en ben er tevreden over.

R. 03-07-2019

Ik was in de winkel met diverse vragen. O.a. over twee smartphones, ben netjes geholpen door een medewerker die mij duidelijke informatie gaf. Daarnaast had ik nog een oplaad kabeltje nodig voor een tablet, ik had de verkeerde gepakt en dat merkte de medewerker meteen op en hielp me naar het juiste kabeltje, daarbij ook nog lettend op de prijs! Ik kom zeker terug als ik mijn telefoonkeuze heb gemaakt!

Ben 03-07-2019

zeer vakkundig en vriendelijk geholpen bij de keus van een apparaat, goed uitgelegd wat de voor- en nadelen zijn

Mip 03-07-2019

Leek een betrouwbaar bedrijf om online te bestellen. Er werd aangegeven dat er binnen 24 uur geleverd werd. Dat bleek na de bevestiging per mail niet zo, direct order geannuleerd. Annulering werd pas 10 dagen later in behandeling genomen. Bestelling was al onderweg, waardoor ook mijn geld nog steeds niet is overgemaakt.

Krista 03-07-2019

Je wordt altijd goed geholpen in deze winkel. Personeel is vriendelijk en weten je goed te informeren over de producten.