MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

A. Stunnenberg 19-06-2019

Kom graag als ik in de buurt ben even binnenlopen om te snuffelen.
Vriendelijk personeel en niet opdringerig. Vragen netjes of ze ergens mee van dienst kunnen zijn en dat ze er altijd zijn als er vragen zijn. Groot assortiment en keuze genoeg.

De Jonge 19-06-2019

Super goed geholpen door de verkoper. Wij zochten een goede nieuwe stofzuiger. De verkoper was eerlijk en gaf direct voor en nadelen van de stofzuiger die wij zelf hadden gevonden via goede reviews op internet. Uiteindelijk gekozen voor een Miele. Tevens werden we gewezen op de extra korting die ik als lid kreeg en via budget energie. Deze meneer heeft ons nog even goed geholpen en ervoor gezorgd dat we ook nog eens maandelijks gaan besparen op de energie rekening. Top!

A. Yenice 19-06-2019

Vertrouwelijke winkel
Hulpzame medewerkers
Voir mijn aankoop krijk ik altijd heel goed informatie

Hein 19-06-2019

Zeer vriendelijk geadviseerd voor we de aankoop beslist hebben.
Zonder aansmeergedrag.

Suzanne 19-06-2019

In Duiven word je altijd goed geholpen, hier vind je ook sneller een beschikbare medewerker dan in Arnhem.

Miranda 19-06-2019

Goed geholpen door de medewerker. Vriendelijk en geduldig. Heeft een fijne oplossing gegeven.

Leo Sebregts 19-06-2019

Na de aankoop vaneen USB wifi adapter kreeg ik het niet op mijn laptop geïnstalleerd en in de winkel hebben ze mij prima geholpen.Ze hebben de laptop voor ingesteld en alle nodige uitleg gegeven om thuis op het netwerk verder te kunnen.
Prima service!!!!!!!!!!!!!!

Jan 19-06-2019

Wij werden vriendelijk geholpen en wegwijs gemaakt . Ook aan de kassa werden we blij verrast toen bleek dat we nog recht hadden op een korting.

Nick 19-06-2019

Deze winkel beschikt over capabel personeel dat super vriendelijk en vakbekwaam is! Super service.

Henk Janssen 19-06-2019

Zeer tevreden over de uitleg van Kimberly. Zei gaf precies aan waarom wel/niet de verschillen enz. Goede kennis v.d producten. Dit kon ik vergelijken met waarover ik mij had ingelezen. Verder zeer goed product voor een goede en eerlijke prijs.
Mediamarkt Roermond “ TOP “.
Ik kom graag terug.

Julian 19-06-2019

Super netjes geholpen en de tijd genomen voor uitleg nav reparatie telefoon.

G 19-06-2019

Ik wordt goed geholpen door medewerkers en mijn vragen worden uitstekend beantwoord beantwoord.

Emmy 19-06-2019

Zeer slechte klantenservice. Na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben, verbreekt de telefoniste tussen het amper 2 minuten durende gesprek. Zonder oplossing en tijdens dat ik aan het woord was, schandalig! Service is ver tot niet te vinden bij de “klantenservice”.

Goudhaantje 19-06-2019

Ik ben heel goed geholpen en geadviseerd waardoor ik gelijk mijn aankoop heb gedaan. Mocht het eventueel met de e-reader niet lukken zijn ze altijd bereid om te helpen zodat ik er heel veel plezier van heb.

Fam. Van der Geest 19-06-2019

Zaterdag een playstation gekocht voor onze zoons. Goed en eerlijk advies gericht op onze wensen, duidelijke informatie en dat is exact wat we nodig hadden want wij wisten helemaal niks van de game wereld.... Fijne winkel.

Jolanda J Ossentjuk 19-06-2019

Fijne winkel. Behulpzaam personeel, ruim assortiment en leuke betaalbare prijzen

Femke 18-06-2019

Mediamarkt shop is gebruiksvriendelijk. Alles wijst zichzelf en het is zeer overzichtelijk.

Ben Knuiman 18-06-2019

de winkel van mediamarkt is zeer uitgebreid zodat men zeker kan slagen, ook ik heb dat ervaren bij mijn aankoop, de service is heeel goed en we werden ook heeel fijn geholpen en ook dringen ze niet aan om wat anders te nemen. ook hebben ze verstand van de dingen die je koopt.

Berry 18-06-2019

Mooi overzichtelijke winkel.
Groot assortiment en klantvriendelijk personeel.
Aan de kassa zeer persoonlijk geholpen.
Perfect👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Plug 18-06-2019

Overzichtelijk klantvriendelijk ingericht ook voor de minder mobiele medemens en een zeer goede medewerker op de afdeling die wist waar hij het over had en ons als klant de vrijheid gaf om een gerichte keuze te maken(niet opdringerig zoals ik al eens hebben meegemaakt)

Rob 18-06-2019

Had mijn Google home online besteld en wilde hem afhalen bij de Media Markt Heerlen.
Ging geweldig makkelijk, een vriendelijke verkoopster hielp me, ik liet de mail zien en mijn Id en hup even afrekenen en ik was weer op weg naar huis.

Ahmed Fadhel Jedidi 18-06-2019

I bought a fridge from MediaMarkt, they made 3 appointments to deliver it, i stayed home every time, and they just ignored me. After 3 weeks, i asked for refund, and now more than 2 weeks later, i did not get my money back.
Horrible experience !

Frank 18-06-2019

Prettige winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Veel artikelen op voorraad. Ruime parkeergelegenheid!

Merwekade 18-06-2019

Veel verschillende artikelen op voorraad. Alleen personeel is niet pro actief. Als je ze niet aanspreekt lopen ze langs je zonder vraag of je geholpen wilt worden.

Jennifer 18-06-2019

Ik vond het personeel in leeuwarden zeer vriendelijk. Goede uitleg gekregen over het product en ook de andere opties die ik kon kiezen. Ik ben zeer tevreden weggegaan. Er is een goed assortiment. Hoewel ik wel veel lege plekken zag in de schappen.