MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

riccardo 27-10-2021

Amsterdam Arena en Utrecht The Wall, gaming laptop gekocht bij locatie Arena onder zeer gemotiveerde en amicale begeleiding, na dag één een aantal problemen ervaren die door een ander filiaal (the Wall, Utrecht) onder wederom zeer enthousiaste begeleiding zijn opgelost! Naam medewerker daar: Joel. Kortom onze aankoop bij mediamarkt is een topervaring!

Kaily 27-10-2021

Bij mediamarkt Hengelo veel keuze op de televisie afdeling en ook op de gameafdeling.
Daar goed geholpen door Hennie van het magazijn

Frans 27-10-2021

Goeie uitleg en geweldig geholpen 👍liet alles zien wat erbij hoort vertelde de verschillen top hoor 👍

Menno 27-10-2021

Goede service per afdeling
ruim assortiment en veel keuzes
goed getraind personeel

jef bartels 27-10-2021

goede uitleg van verkoper en veel keuzes en services van personeel en goede prijzen ga de volgende keer weer terug bij mediamarkt

Theo 27-10-2021

In mijn zoektocht naar een espressomachine werd ik uitstekend bijgestaan door de verkoopster en ben tevreden met mijn aankoop

Van Vark 27-10-2021

Afgesproken in de winkel dat het product op een datum verder in de toekomst geleverd en gemonteerd zou worden. Op deze datum werd ik gebeld dat de installateur (Dynalogic) een afspraak wilde maken om het product te installeren. Dit terwijl wij al de hele dag thuis aan het wachten waren totdat ze zouden komen installeren. Nu nog een extra dag vrij moeten nemen om de daadwerkelijke levering en installatie uit te laten voeren. Slechte communicatie tussen Mediamarkt en Dynalogic..

M.Hassan 26-10-2021

Was goede uitleg en duidelijke informatie en overleggen was goed en ben ik tevreden over alles en heb ik veel gekocht van deze winkel.

yassine 26-10-2021

Ik heb maandag een wasmachine gekocht bij een dame met mooi zwart haar en ik ben zeer tevreden om hoe ik ben geholpen. De levering was in goede orde ontvangen. Bedankt lieverd.

Celik 26-10-2021

Ik ben geholpen door medewerker xxxx, ze is heel aardig een heel lief en heeft ons de goede advies gegeven, super medewerker.

Elly van meer 26-10-2021

Nieuwe tv gekocht, moesten wel erg lang wachten voor we geholpen werden maar ik moet zeggen toen kregen we goed advies en hij nam de tijd om ons goed te woord te staan.

Fred 26-10-2021

De beste winkel van nederland voor al je spullen, fijn personeel, geven goed advies

d'n Peer 26-10-2021

Met behulp van een medewerker kon ik de bluetooth instellen en naar deze box luisteren.
Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.

Sonja 26-10-2021

sirmens koffie machine een halfjaar nna aanschaf ging de zetgroep er niet meer in ......... van de klantenservice uit s hettogenbosch hadden het super snel opgelost

Brian van Damme 26-10-2021

In de Mediamarkt in Middelburg zeer goed geholpen door dhr. ...... Wij waren zondag 24-10-2021 in de winkel om te oriënteren welke televisie bij ons zou passen. Dhr...... heeft ons hier zeer goed en vriendelijk geïnformeerd. Maandag 25-10-2021 zijn wij terug bij dhr. ... gekomen om onze nieuwe Sony Bravia Oled televisie te kopen. Dhr. van Ham heeft ons hierbij opnieuw goed geholpen en geïnformeerd over mogelijke geluidssystemen die goed bij de televisie passen.

Tevens zijn wij zeer goed geholpen door een medewerker bij de koffiezet apparaten. Ook hier zijn wij geslaagd en zeer tevreden over ons nieuwe Phillips bonenkoffiezetapparaat en de service die de medewerker heeft verleend.

Ik raad zeker aan om bij Mediamarkt Middelburg je aankopen te doen. Er wordt hier geluisterd( in ieder geval door de medewerker van de koffieapparaat afdeling en dhr...... van televisieafdeling) naar je wensen en daar passend advies op gegeven.

T.S. 26-10-2021

Heel veel keuze, goede service, het personeel is behulpzaam, en de winkel is iedere dag open ook in de avonduren

Wendy 26-10-2021

Mediamarkt ga ik graag na toe. Was vrijdag al geweest. Lekker rustig. Zaterdag druk, en te weinig medewerkers die je konde helpen. Na 10 minuten zag ik iemand, sprak ik aan en hij had wel even tijd. Zocht een sd kaartje. Maar alles stond niet goed. Vertelde dat maar medewerker kwam niet even mee om te kijken. Zal het doorgeven zei hij. En liep weg. Maar ondertussen wist ik nog niet welke sd kaart ik moest meenemen. Dus maar gekocht. Hopelijk goed en niet te duur. Dat was een gok.

Jacqueline Slingerland 26-10-2021

Ik wordt in deze winkel altijd heel behulpzaam geholpen, ze lopen altijd even mee als je iets niet kunt vinden
en nemen tijd om iets uit te leggen.

C. van Hasselaar 25-10-2021

Goede service.
@ Product gekocht voor de prijs ,, kon geen extra korting krijgen en zou ook geen korting binnenkort komen volgens verkoper..
echter 2 dagen na aankoop wilde ik de specificaties zien van mijn product, en toen zag ik dat mijn product FLINK afgeprijsd was...
na contact te hebben opgenomen met MediaMarkt. is prijsverschil Ruimschoots vergoed...
@ Problemen met mijn product na Upgrade.. is gelijke verholpen (alleen lange wachttijd)
@ Inbouwen 2e HD kon helaas niet gebeuren tijdens aankoop wegens drukte. paar dagen later wel gelukt.. zonder bij betaling...

Xiano 25-10-2021

Ik vind de winkel goed te bereiken, met gratis parkeerplaatsen, en vriendelijke medewerkers die voor je klaar staan

Henk Van Amerongen 25-10-2021

medewerkers namen alle tijd voor uitleg en om dingen op te zoeken we waren op twee afdelingen en beide afdelingen namen alle tijd en een ter zake kundig advies

Jonkers 25-10-2021

Vandaag eerst ter reparatie bij de klantenservice geweest. Netjes en kundig behandelt en 't geld terug gekregen om iets nieuws van uit te zoeken. Veel keuze goede hulp en lekker snel afgerekend. Zeker een aanrader en no nonsens bedrijf wat netjes zijn verantwoordelijkheid neemt ipv het op de klant proberen af te schuiven

Doni Dramova 25-10-2021

Ik vind het leuk om in deze winkel te winkelen omdat ik snel vind wat ik zoek, de prijzen zijn goed en de service van het personeel is op peil. Ze proberen altijd te helpen, ik ga hier altijd blij weg.

Alien 25-10-2021

Ik vind de Media Markt locatie Buikslotermeerplein ten goede veranderd,
Ik ben er jaren niet geweest vanwege het onbeschofte personeel dat er toen werkte.
Toen ik daar afgelopen zaterdag was, kan ik echt niet klagen over het personeel,
ik heb 3 personeelsleden gesproken en die waren allemaal super vriendelijk en behulpzaam.

A. 25-10-2021

Ik bestelde wat op de website, kies ervoor om op te halen want op voorraad. Eindstand daarna is het helemaal niet op voorraad. Dan maar kiezen voor bezorging.
Voor 2359 besteld morgen in huis, wordt vaak aangegeven, zelfs Dynalogic bevestigd dit. Eindstand dag erna niemand en geven doorleuk aan dat ze op andere dag tussen 8 en 16 komen. Maar niemand komt opdagen, pas 2 uur later als niemand er is.
Is het nou echt zo moeilijk om eerlijk te zijn