MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Stephan 02-05-2021

Drachten goeie klant vriendelijke mensen .
Goeie uit leg over een product

Anneke 02-05-2021

Prima winkel, stuk voordeliger dan de concurrentie. Mooie winkel,ruim assortiment en vriendelijke personeel zowel bij de apparaten als bij de kassa. Ik kom hier zeker nog eens terug

Anneke 02-05-2021

Fijne controller, ligt lekker in de hand.
Erg handig vooral als je een game op de tv speelt. Ik raad deze controller zeker aan

van Barlingen 01-05-2021

Na heel wat research gedaan had ik besloten om mijn laptop aan te schaffen. In de mediamarkt in Alkmaar werd ik door medewerker, Jamin, erg goed geholpen. Ik vertelde wat ik wilde en hij stelde kritische vragen die mij aan het denken zetten.

Jamin gaf mij goed advies en het kwam erop neer dat wij met hetzelfde dilemma zaten. Ik heb de 16gb niet per se nodig. Met 8gb red ik het ook. Jamin liet mij zien hoe hij dit bij zijn laptop had opgelost.

Jamin was niet opdringerig en had alle tijd om mij te kunnen uitleggen hoe het precies zit. Zijn advies en interesse waren oprecht, wat ik erg prettig vond. Er was geen druk op ‘ je moet duurder kiezen, want dan verdient de winkel meer’. Er was sprake van echte kennis en iemand die een ander graag helpt.

Melissa 01-05-2021

Ik ging voornamelijk voor oordopjes voor mijn toestel, maar vond ook een leuke kado voor mijn moeder met een goeie aankoopprijs!!

Anderina Niggebrugge 01-05-2021

De service was overweldigend, misschien omdat de Mediamarkt net weer open was zonder afspraak en het nog niet heel erg druk was, ook vanwege het weer. Maar de informatie die ik kreeg over verschillende artikelen, was goed, en degene die mij hielp liep met de aanschaf mee naar de kassa en zelfs mee naar mijn fiets om te kijken of ik de aanschaf zelf mee kon nemen. Dat lukte niet en er werd meteen geregeld, dat het betreffende artikel de volgende dag thuis afgeleverd zou worden, en dat is gebeurd. Een compliment is zeker op zijn plaats.

Jootje 01-05-2021

Vind het een fijne winkel, we zijn erg goed geholpen en nog snel ook. Erg blij met de telefoon en advies wat we gekregen hebben.

Gerk Huisma 01-05-2021

Veel keuze in betalings mogelijkheden. En je kunt het laten bezorgen of ophalen. Online gereserveerd en na een half uur kun je het ophalen in de jou gekozen winkel.

Geert 01-05-2021

Vandaag zeer goed geholpen door Richard met het aanschaffen van een koffiezetapparaat. Heeft veel kennis en weet wat hij doet! Zeker een dikke 10!

Inno van den Berg 01-05-2021

Goed geholpen en daardoor een goede keuze gemaakt. Ik heb heb gewacht tot de winkel weer open was en ben toen pas voor dit product naar de MediaMarkt gegaan.

Bob 01-05-2021

ging kijken voor een telefoon zat te twijfelen over welke bij navraag over verschil goede geholpen. uiteindelijke telefoon met abonnement aangeschaft.

Cor 01-05-2021

Een goede service, nemen de tijd voor je. Men de kt met je mee en probeert een oplossing te zoeken. Bij de kassa een extra controle en als het niet klopt lossen ze het direct op.

jandeck 01-05-2021

was op zoek naar een nieuwe desktop pc. De mijne had het begeven. Blijkbaar zijn desktops niet meer zo veel gevraagd maar ik heb met hulp van een verkoper toch de juiste gevonden. Het is een ACER TC-895, Ben er erg blij mee.

Bond Jhinnoe 01-05-2021

Zeer goed geholpen , klantvriendelijke medewerkers. Ik zal andere mensen aanbevelen.

Herman 01-05-2021

Je wordt prima geholpen,duidelijk uitleg,denkt met je mee en probeert de voor-en nadelen van het product uit te leggen.

Ria 01-05-2021

Fijn geholpen door jonge vrouw. Eerst vragen gesteld aan oudere man, maar na een paar minuten zei hij : succes met het uitzoeken ". Daarna door de jonge vrouw geholpen, dankzij haar adviezen een duurdere en betere tv uitgezocht. Heel blij mee.

Dorine 01-05-2021

Niets mis mee met de site, overzichtelijk en producten gemakkelijk te vinden. Alleen heb ik liever persoonlijk contact, daarom naar de winkel gegaan. En ik ben super geholpen, begon al bij binnenkomst, vriendelijk man die mij te woord stond. En de heren die mij geholpen hebben bij aanschaf mobiel waren, heel aardig en behulpzaam.
Overzichtelijke winkel, redelijke prijs, heel aardig personeel. [Alphen aan den Rijn]
AANRADER.

Sannie 30-04-2021

Netjes begroet. Vroegen of we geholpen wilden worden of liever eerst even rond wilden kijken en als we ze nodig hadden moesten we het zeggen!

Kenneth 30-04-2021

Verkoper goed op de hoogte, productkennis en advies! En nog ff op de foto gegaan 😄

Gerard Hauwert. 30-04-2021

ik ging er heen voor een steel stofzuiger, nadat een verkoper zag dat ik aan het zoeken was ,en aan mij vroeg wat of ik zocht en mij advies gaf wat ik dan het beste kon kopen [wat ik erg waarderen kon ] en alle papieren in orde gemaakt waren en hij mij nog een paar tips gaf .voor het gebruik, en mij veel plezier met de nieuwe aankoop wenste ben ik met een blij gevoel op huis aan gegaan .

Hans Akke 30-04-2021

prima ondersteuning bij aankoop. Goed assortiment in alle mogelijke soorten apparaten.

Gerrit 30-04-2021

Keurig en professioneel behandeld. De verkoopster bracht mij prima op de hoogte en de mogelijkheden van het apparaat.

Arno 30-04-2021

heel goed geholpen met keuze van pc en beeldbuis,
ik heb dus beeldbuis direct aangeschaft een LG BREEDBEELD en een super beeld , en mooi scherp beeld ,

Dennis 30-04-2021

Mooie grote overzichtelijke winkel met behulpzaam personeel, ik kom zeker weer.

Nico 30-04-2021

Luisteren goed naar mijn wensen. Laten me kiezen tussen verschillende geluidssystemen