MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 569 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,2

Yana 16-12-2019

Ik heb een tv besteld in de black friday week. De tv zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden. Inmiddels ben ik 2,5 week verder en heb nog steeds geen TV ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld waarbij lange wachttijden zijn, gezegd wordt dat het niet klopt dat ik niks hoor en beloven ze terug te bellen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ben nu 2,5 week verder. De acties van andere winkels zijn voorbij en ik heb nog steeds geen TV en geen idee of en zo ja wanneer ik de tv krijg. Uiteraard is de tv gewoon betaald. Afgezien van de vriendelijke medewerkers die begrip tonen vind ik het een schandalige service.

Beste Yana,

Jammer om te horen dat jouw Black Friday bestelling vertraging heeft opgelopen.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

cees 16-12-2019

Fantastisch en vriendelijk deskundig personeel in Doetinchem
Genoeg keuze in de winkel en goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Cees,

Bedankt voor van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze vestiging in Doetinchem.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Jos 16-12-2019

Mijn Bose bleutooth Soundlink 2 speaker werkte niet meer dus bracht ik deze ter reparatie naar de Mediamarkt waar ik hem in december 2012 heb aangeschaft. Ik kreeg van de servicemedewerker de mededeling dat reparatie door de technische dienst van Bose niet mogelijk is aangezien het product ouder is dan 5 jaar en ondersteuning dan niet meer wordt geboden/er geen onderdelen meer beschikbaar zijn. Opsturen heeft dus geen zin zo werd mij medegedeeld. Wellicht kon ik in de winkel een goed alternatief vinden....

Ik ben huiswaarts gekeerd en heb vervolgens rechtstreeks contact gelegd met de technische dienst van Bose gevestigd in België. Van de kritische termijn van 5 jaar had de technicus nog nooit gehoord. Bose wil juist haar klanten heel graag van dienst zijn. Hele goede ondersteuning gehad in het verzenden via UPS en de kosten a € 89,- vooruit betaald inclusief tweemaal verzending. Week na verzending per mail van Bose het bericht ontvangen dat de reparatie en uitgebreide test is uitgevoerd. De speaker is alweer onderweg, verwachte levering door UPS vandaag.
"Ik ben toch niet gek", deze slogan heeft voor mij een andere betekenis gekregen.

Beste Jos,

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met jouw Bose Soundlink.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

Johan 16-12-2019

Waar blijft mijn online bestelling? Betalen en niets geleverd gekregen. Klantenservice poeiert me steeds af.

Beste Johan,

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice.

Ingeborg 15-12-2019

Goede en overzichtelijke indeling, zeer behulpzaam personeel, duidelijk uitleg over product.

Beste Ingeborg,

Hans Licht 15-12-2019

Soms is het wel even zoeken maar als je oplet vind je toch wat je zoekt. Kun je het niet vinden bel dan even je Mediamarkt filiaal en ze helpen je graag met je zoektocht. Er staan veel spullen op de website, dus bijna alles is er te vinden. Maar wat denk je van de kortingen die erop staan, je ziet pas wat je minder hoeft te betalen als je zoekt en vind.

Beste Hans,

Bedankt voor van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment. We proberen voor iedereen het juiste product te vinden.

Mocht je ooit vragen hebben kan je altijd contact opnemen met de klantenservice via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Dineke 15-12-2019

je krijgt hier eerlijk advies. Ook als je zelf voor een duurdere versie zou hebben gekozen (een router), maar het advies van de verkoper is dat je voor thuisgebruik ook heel goed deze versie kunt kopen

Beste Dineke,

Bedankt voor van jouw review.

Wij proberen altijd mee te denken met onze klanten en de juiste informatie te geven. Fijn om te horen dat je hiermee zo tevreden bent.

Hans Horbach 15-12-2019

Op zich een prima winkel met goed personeel. Echter men dient minder te clusteren en om zich heen te kijken, omdat veel klanten zoekende zijn. Anderzijds bewijst dat de collegialiteit en dat is evenzo belangrijk.

Beste Hans,

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wij zullen dit meenemen om onze service te verbeteren.

Wij hopen je hier in de toekomst van de kunnen overtuigen.

M.R.T Fliegen 15-12-2019

service in winkel was goed ook de uitleg echter er was een groot min punt we kochten een monitor om aan te sluiten op de computer echter was er geen HMDI kabel bij de monitor om hem te verbinden en daar hadden we toch echt nadrukkelijk om gevraagd. We konden dus nog geen gebruik maken van de aankoop. jammer dus

Beste M.R.T. Fliegen,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service in onze winkel.

Jammer om te horen dat de werknemer niet gecontroleerd had of er bij de monitor standaard een HDMI-kabel hoort te zitten.
Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

van der Meer 14-12-2019

Wij zijn door een verkoper geholpen die ons verschillende televisie merken liet zien, hij gaf wel antwoord op onze vragen, maar we vonden de informatie niet voldoende. Daarom hebben wij een andere verkoper aangesproken, hij heeft met een sticky ons het verschil van de televisie's laten zien en op alle vragen een duidelijk antwoord gegeven. De eerste verkoper werd er nog bij betrokken en heeft op de computer informatie op gezocht, zeer naar tevredenheid geholpen.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de informatie die onze werknemer heeft geven.

Toon 14-12-2019

Ik ben door uw medewerker ontzettend fijn en op een voor mij duidelijk mannier geholpen.
Met alle geduld en duidelijke informatie.

Met vriendelijke groet
Toon

Beste Toon,

Bedankt voor jouw enthousiaste review!

Wij hopen bij iedere klant die informatie wenst dit duidelijk te kunnen geven. Fijn om te horen dat je hierover tevreden bent.

Adriaan Marijs 14-12-2019

Beleefd, behulpzaam, geduldig, vriendelijk en met kennis van zaken. Dat is de reden dat ik voor Media Markt Ede kies Wanneer het personeel je zo helpt, dan word je echt geholpen. Een dikke pluim voor het personeel en dank voor de wijze waarop wij worden geholpen.

Beste Adriaan,

Bedankt voor jouw enthousiaste review!

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze werknemers in Ede.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

T van Wingerden 14-12-2019

Lekker dichtbij, overzichtelijke winkel alleen duurde wat lang voordat er iemand was die kwam helpen met beantwoorden van een vraag. Verder alles prima geregeld

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Wij zullen je feedback meenemen voor verbetering in de toekomst. We hopen je bij een volgend bezoek hiervan te kunnen overtuigen.

Dennis 14-12-2019

Ik werd in de winkel erg goed geholpen met mijn aankoop, de verkoopster had duidelijk verstand van de producten en was prettig in de omgang. Wat ik helaas minder vond was de energieverkoper die in de winkel stond, deze was agressief en wilde geen nee horen, dat maakt de hele ervaring van een groot product kopen toch minder.

Beste Dennis,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze werknemster.
Wij zullen jouw feedback over de energieverkoper meenemen voor de toekomst.

We hopen je in de toekomst te kunnen overtuigen van een betere sfeer.

Harry G 14-12-2019

Prima voorlichting over een mogelijke aankoop, ook de nadelen , alhoewel dat per persoon kan verschillen. Zeer vriendelijk benadering door verkoper zonder opdringerig te zijn

Beste Harry,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring centraal. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de voorlichting van onze producten.

Rico 14-12-2019

Fitbit 2 was er mee gestopt, na controle en overleg met fitbit geld terug gekregen en dat 2 weken voor het verstrijken van de garantie periode. Meteen maar een fitbit 3 gekocht. De duurde even voor dat het rond was maar werd prima geregeld. En onder het genot van een bakkie koffie is de fitbit 3 ingesteld en ge updatet. Prima service.

Beste Rico,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat we jou hebben kunnen helpen met je Fitbits.

We hopen je snel weer een keer te zien.

Jeanette bruin 13-12-2019

Ik haal mijn apparaten altijd bij Mediamarkt omdat het een zalige winkel is en het personeel is vriendelijk en ze weten waar ze over praten.
Nooit klachten gehad 😊

Beste Jeanette,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze werknemers.
Mochten er ooit problemen zijn met de producten die je bij ons hebt gekocht, kan je contact opnemen met onze klantenservice via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Gerritwinkel 13-12-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel dat goed omgaat met de vragen die er gesteld werden

Bedankt voor het delen van jouw review.

Het is altijd leuk om te lezen dat onze werknemers behulpzaam zijn. We hopen snel de WOW voor jou te kunnen vinden.

Johan 13-12-2019

Waardeloos bedrijf. Online bestelling tijd terug geplaatst en niets geleverd gekregen.
Klantenservice poeiert me steeds af.
Storten geen geld terug.

Beste Johan,

Vervelend om te horen dat wij niet aan jouw verwachting hebben kunnen voldoen.

Ron 13-12-2019

Heel netjes geholpen, verkoper had er echt verstand van. Alles goed uitgelegd, nam de tijd voor ons.

Beste Ron,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je naar wens geholpen bent door onze werknemer.

john 13-12-2019

Online A50 besteld en een uur later al opgehaald. Prima service toen bleek dat ik een verkeerd mapje had uitgezocht. Nieuwe mapje was zo geregeld.

Beste John,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring centraal. Het is leuk om te lezen dat wij het WOW-gevoel aan jou hebben kunnen geven.

We hopen je snel weer te zien.

jan 13-12-2019

Ben goed behandeld door de medewerker en hij heeft perfect werk geleverd, keurige folie op mijn telefoonscherm geplakt

Beste Jan,

Bedankt voor het delen van jouw review,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service van onze Smartbar.

Martijn van Gerwen 13-12-2019

Enkele weken geleden een spel besteld met een levertijd van 1-2 dagen. Nu ruim twee weken later nog steeds niet ontvangen. Vorige week heb ik al eens contact gehad met de klantenservice (na 20 minuten in de wacht) en werd er medegedeeld dat het doorgegeven zou worden aan de afdeling verkoop. Ik zou een mail krijgen als de bestelling het magazijn had verlaten.
Vandaag weer gebeld. Het product is gewoon voorradig en de bestelling ligt nog in het magazijn. Het is niet duidelijk wanneer het verzonden gaat worden. De bestelling kan blijkbaar niet geannuleerd worden. Ik kan ook niet doorverbonden worden met het magazijn of iemand die iets kan regelen. Ik kan ook geen compensatie krijgen. Ik moet maar weer gewoon afwachten of en wanneer ik een mailtje van ze krijg.
Waardeloos bedrijf met een waardeloze service. Hier ga ik nooit meer heen.

Beste Martijn van Gerwen,

Jammer om te horen dat wij jou niet het WOW-gevoel hebben kunnen bezorgen. Toch bedank ik je voor jouw feedback.

Sarge 12-12-2019

De prijzen wijzigen zo van het één op het andere moment tijdens het bestellen. Verschillen/verhogingen van rond de €100,- op artikelen van rond de €300,-
Vreemde gang van zaken. Doe dat dan bij wijze van spreken rond middennacht. Bijna 45 minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice. Moest maar een klacht indienen.
Update: Ze hebben toch gereageerd op mijn klacht dus ik was iets te voorbarig. Oplossing volgt.

Beste Sarge,

Hartelijk dank voor het delen van je feedback, dit helpt ons met het verbeteren van onze service.

Karin 12-12-2019

De winkel is overzichtelijk ingedeeld en je wordt geholpen door vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste Karin,