MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 486 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,9

Sebas 01-08-2022

Een mooie tv gekocht en afgesproken of een leverdatum zondag maar op het laatste moment is die dag verplaatst naar een maandag.
Alles gedaan om een zondag vrij te houden toen dat niet doorging moesten we maandag alles regelen dat was niet makkelijk.
MediaMarkt vind dat allemaal maar gewoon en wilde niets doen hierin.
We werden van het kastje naar de muur gestuurd.

John500 01-08-2022

2 jaar en 7 maanden geleden (!!) hebben wij hier een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht. Deze maakt sinds vorige week vreselijk veel lawaai waarbij de vriezer is uitgevallen. Voorgaande is - blijkt achteraf - een bekende kwaal bij Samsung koelkasten. Gezien de zeer belabberde service bij Samsung zelf heb ik Mediamarkt gevraagd om service te bieden en gevraagd om een compensatie zodat wij een andere koelkast kunnen aanschaffen. Hierbij heb ik bij een aanschafprijs van ruim €1300,- gevraagd om een redelijke compensatie van €300-400,- of uiteraard een andersoortige snelle oplossing. Zeker omdat wij 24/7 en inmiddels al een week (!!!) met een vreselijk lawaai te maken hebben. Zou het een koelkast van 10-15 jaar zijn geweest dan hadden wij allang een nieuwe besteld. Echter Mediamarkt verschullt zich achter Samsung en Samsung koppelt de klant letterlijk aan een viruele assistent die een script blijft afdraaien waar je helemaal gek van wordt. Mediamarkt heeft de mogelijkheid om de klant te helpen en dit vervolgens af te wikkelen met de fabrikant, zeker gezien de volumes die Mediamarkt afneemt kunnen zij dit doen voor hun klanten. Echter mediamarkt doet niets!!

T. Kuipers 31-07-2022

Wij kopen al jaren al onze elektronica bij Mediamarkt Venlo en we zijn zeer tevreden over deze zaak.
Als er een keer iets niet goed is wordt het product gewoon omgeruild of gerepareerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij met Mediamarkt Venlo

Jeroen 29-07-2022

Vandaag naar de media markt geweest om computer benodigdheden te kopen. Vriendelijke geholpen door de jongen op de computer afdeling. Alleen bij de kassa.. wat een tang achter de kassa. Zag tijdens het scannen de computer muis 4 euro duurder was dan voor het vak. Dus ik zie de prijs is duurder dan ervoor staat. Deze meid meteen in de aanval. Dat kan niet kassa is juist. Zal ik wel verkeerd gezien hebben. Ze ging het na vragen en het klopt de product stond verkeerd in het schap. Ze zei hier is niks aan te doen is vast door klanten verkeerd terug gezet.. waarop ik zei dus alle 10 de muizen zijn door de klant verkeerd terug gezet.. hier was niks aan te doen. Moest gewoon 4 euro meer betalen.. dit kan de best aanvuller over komen.. zo niet netjes.... en de toon waarop ze praat. Verschikkelijk.. nu weet ik weer zeker waarom ik daar nooit kom..

marcel 29-07-2022

Was goede aanbieding, in een filiaal kreeg ik goede aanvullende info van een ter zake (Amerikaanse koelkasten) kundige medewerker, het bestelproces via de website en (de planning van) de bezorging waren vlekkeloos.

Danylo Kurlov 27-07-2022

Ik maakte gebruik van de diensten van de MediaMarkt-winkel en kocht een gaming-laptop. Ik was zeer tevreden over de service, snelheid van levering, assortiment en acties! Alle medewerkers in de winkel zijn erg vriendelijk en beantwoorden graag vragen. De productkwaliteit is perfect! Met veel plezier zal ik zeker meer aankopen doen bij MediaMarkt!

Roel 27-07-2022

Mediamarkt is goed in afschuiven van klachten. Swits controler tijdens loshalen uitelkaar gegaan. Opgestuurt en weer terug gekregen. Eigen schuld. Rapport opgevraagd en nooit ontvangen. Zit dus nu met een kapotte controller die nog maar een paar weken is gebruikt maar niks meer mee kan. Jammer dat het zo moet met mediamarkt terwijl je er toch veel aankopen doet.

Jo 27-07-2022

Duidelijke uitleg over apparaat. Klant vriendelijkheid verkoper wilde hem zelf in de auto plaatsen

WifiVersterker 26-07-2022

Wij zijn super tevreden over het artikel de uitleg.
Alle voor en nadelen zijn genoemd bij de aanschaf van de Wifiversterkers van Deco.
Er waren duurdere uitvoeringen maar er was goed naar ons geluisterd, aanbieden naar behoefte.

E 26-07-2022

Na de aanschaf van een koffieapparaat ben ik al 2keer terug geweest voor een storing en is het apparaat 2 keer opgestuurd voor reparatie.
Tijdens het gesprek kreeg ik te horen dat er meerdere klachten zijn met dezelfde storing.
Echter zag ik dat het apparaat nog steeds wordt verkocht.

Mahda 25-07-2022

Worst shoping exprience!!!
I had to buy a washing machine twice and both had seriouse issues!!!
The 1st one stopped working after 1 minute and the second one started moving! Both in my first tries!!!

They did not even bother to check their products!

They wasted a lot of my time talking to their slow customer service and I did not get my money yet for any of the products.

bartDJ 25-07-2022

Omdat ik alleen LINUX computers heb,.. en Epson officieel geen Linux support, vroeg ik MediaMarkt of ik de EPSON printer terug mocht brengen indien het onverhoopt toch niet zou lukken om hem aan de praat te krijgen met Linux. Daar stemde ze mee in. Ik heb daarna heel veel plezier gehad van mijn aankoop.

Alinda 24-07-2022

Zeer vriendelijk geholpen door een meneer, die alle tijd nam om mij te adviseren over een smartwatch. Het bleek dat er nog een demo model beschikbaar was en nadat ik deze uitgebreid heb mogen inspecteren deze ook idd gekocht. Heb zelfs nog extra korting gekregen. Heel blij met mijn aankoop, bedankt voor de service Joseph!!

Reita 23-07-2022

We zijn heel goed geïnformeerd over onze aankoop.
Alles was duidelijk, goed geregeld en alles verliep vlot.
Aardige medewerker die ook echt de tijd nam om alle vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.

Ann 20-07-2022

Ik kom vaak als klant bij Mediamarkt en ben meestal zeer tevreden. Ook word ik altijd vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Als ik storingen heb met mijn aangekochte materiaal dan word ik bij de service ook altijd goed geholpen. Vaak is het er erg druk en wordt mijn geduld aardig op de proef gesteld maar ook voor mij nemen ze alle tijd. Je kunt nou eenmaal geen ijzer met handen breken. Ik ben zeer tevreden over ervaringen die ik heb met personeel en de aankopen bij Mediamarkt.

L. 20-07-2022

Bij Media Markt Dordrecht hebben wij een airco gekocht. Deze zou de volgende dag bezorgd worden. Bij de kassa zouden we een klein bedrag moeten betalen, de rest zouden we via de mail moeten betalen. Vervolgens werd er niks bezorgd. Meerdere keren gebeld naar de klantenservice en de vestiging zelf. Geen gehoor, maar om 16u werd er gebeld dat de airco niet geleverd ging worden. Naar de winkel gegaan en hier kon alleen geregeld worden dat het de dag erna bezorg werd. Dit tijdvak zou de gehele dag bevatten. We konden ervoor kiezen een specifiek tijdvak te kiezen. Dit zouden we dan zelf moeten betalen?!?! Belachelijk! De fout zit bij de medewerker die ons vertelde dat wij een klein bedrag moesten betalen bij de kassa. Hierdoor is namelijk de bestelling nooit doorgevoerd, omdat niet het gehele bedrag betaald was.

De medewerker, leidinggevende die ons 'hielp' was ook nog eens onwijs sarcastisch en wilde continu het laatste woord hebben. Vond dat de fout niet bij Media Markt lag. Deze medewerker was X. Dat noemt zichzelf dan leidinggevende, dit is echt geen service... dan betaal je zoveel geld en krijg je dit ervoor terug. Echt belachelijk!

Ongeïnteresseerde en onbeschofte verkoper 19-07-2022

Was er op zondag. Weinig personeel. Alle begrip dat ik netjes op mijn beurt moest wachten. De klant voor mij kocht voor een aanzienlijk bedrag. De verkoper liep met betreffende klant mee naar de kassa en ging uitgebreid met de klant staan praten nadat deze persoon had afgerekend. Oké, dat kon ik nog begrijpen in het kader van klantenbinding etc. De klant vertrok vervolgens. Ik stond nog steeds netjes op mijn beurt te wachten. De verkoper bleef bij de collega's achter de kassa staan, maakte het zich gemakkelijk door op de balie te gaan hangen en uitgebreid met zijn collega's te gaan ouwebeppen. De verkoper WIST dat ik op hem stond te wachten. Ik ben vervolgens de winkel uitgelopen. Ik voelde mij ontzettend geschoffeerd. Zo hoor je niet met mensen om te gaan, laat staan met klanten.
Dit is niet de eerste slechte ervaring met Mediamarkt maar wel de ervaring die mij uiteindelijk heeft doen besluiten voortaan mijn elektronica bij een andere winkel te gaan halen.

Kees 19-07-2022

Samsung stofzuiger van EUR 279 besteld…
Samsung stofzuiger van EUR 279 besteld en betaald.
Werd er een Bosch (ruim EUR 100 goedkoper) bezorgd.

Via klantenservice pagina verzocht om omruiling.
Ben inmiddels een week verder, maar ook na herhaaldelijk mailen nog geen enkele reaktie ontvangen.

Voor mij heeft Mediamarkt voorgoed afgedaan.

Yoes 18-07-2022

Ik ben vanaf 1 april ( geen grapje ) aan het wachten op een reparatie van mijn gasfornuis, deze netjes 1 april aangemeld voor reparatie, rond 1juni pas contact gehad met een monteur, deze gaf aan dat er nog wat besteld moet worden en hij dit ging doen. 2 weken geleden gebeld door deze monteur, deze week was ik op vakantie dus niet bereikbaar. Vorige week donderdag deze monteur gebeld omdat ik dacht dat hij de onderdelen binnen had en een afspraak wilde maken. Bleek dat er niks besteld was!!!!! En hij dit maar even ging doen. Ben nu ruim 3 en een halve maand verder zonder gasfornuis. Net contact gehad met de mediamarkt voor de tigste keer......die verwijzen terug naar de monteur en dat ze niks kunnen betekenen voor me.? Dus maar wachten......

Yvonne 18-07-2022

via webshop een telefoon besteld. Zou binnen een paar dagen geleverd worden, en een track en trace per mail zou daar aan vooraf gaan. Niets ontvangen, klantenservice geeft aan dat telefoon bezorgd is maar ze gingen er achteraan. Telefoon was via winkel Almere verstuurd dus die moesten het uitzoeken. Niets meer gehoord, klantenservice doet ook helemaal niets om je te helpen. Onvriendelijk, zelfs ronduit onbeschoft word je te woord gestaan. Jammer want hierdoor krijg je als bedrijf echt een slechte naam!

Ella de Ronde 17-07-2022

Ik ging in Groningen naar de mediamarkt om een nieuwe waterkoker te kopen van Oke. Ze kosten maar 10 euro en er zit wel 2 jaar garantie op.
Toen ik bij de kassa kwam kreeg ik ook nog eens een tegoedbon cadeau van 50,- !!! Dit alleen omdat ik een clubkaart heb en gebruikte!! Dat noem ik nog eens een toffe winkel waar ik geld toe krijg!! Dank jullie wel Mediamarkt Gronimgen!!

Mr. A. van Berkel 13-07-2022

Ik heb het vermoeden dat de mediamarkt er geen voorraad meer op na houd, waarom. Wij bestellen een vaat wasser op zaterdag 9 juli 2022. Bij de betaling en bestellingen afronden staat dat de bestelde vaarwasser op maandag 11 juli 2022 geleverd zal worden. Mijn echtgenoten neemt daar een hele dag verlof voor op bij haar werkgever. Maandag geen levering geen reactie van Mediamarkt.
Dinsdag gebeld, men weet niet waar ons besteld product is gebleven, voor het ongemak zeggen ze ons een voucher van 20 euro toe. Deze voucher ontvangen we pas als het product geleverd is. Woensdag 13 juli 2022 doodse stilte geen levering en geen enkele reactie meer van Media markt. Wij vermoeden dat de Media markt op zijn leverancier zit te wachten om het product geleverd te krijgen zodat zij kunnen doorleveren.

Zeer slechte service, wij zullen bij mediamarkt het bord plaatsen VEEL BELOVEN WEINIG GEVEN DOET DE GEK IN VREUGDE LEVEN. einde citaat.

Ron Jacobi 13-07-2022

Media markt Eemplein Amersfoort - zeer goed geholpen door verkoper en medewerker Omer met het installeren van de tablet.

Karin 11-07-2022

Alles ging goed en makkelijk , alleen de datum . Besteld voor 22 uur volgende dag bezorgd. Dat klopte niet werd een dag later. Verder ging alles goed . Goed geïnformeerd over de tijd dat ze kwamen netjes in huis bezorgt

MediaMarkt 10-07-2022

Er is niets mis met MediaMarkt maar wel met de bezorger Dynalogic. Wat een waardeloze bezorgdienst. De bezorgers waren ten eerste een half uur te laat. Ik heb extra betaald om de levering tussen 09.00 -13.00u te laten bezorgen maar ze kwamen pas om 13.30u. Ze hebben met vreselijke haast de vaatwasser onder het aanrecht geplaatst / aangesloten en weg waren ze. Alle verpakkingen zaten nog binnen in de vaatwasser. Geen uitleg. Maar het allerergste was dat toen de keuken werd geplaatst de installateur heeft gewaarschuwd om het blauwe afsluitdopje er uit halen. Mijn man en ikzelf hebben nog gevraagd of ze het blauwe dopje hebben verwijder en zij antwoorde beide JA. Nadat ze waren vertrokken hebben we al het verpakkingsmateriaal verwijderd en 1 keer een programma gedraaid om het vet en vuil te verwijderen. Wat bleek achter af LEKKAGE. ja hoor het blauwe dopje was dus helemaal niet verwijderd.
Ik koop nooit meer iets bij de MediaMarkt wat bezorgd moet worden.
Jammer, weer een klant minder.