Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bosson 10-07-2024

Ben altijd blij bij Expert Joure. Altijd vriendelijk, aandacht en behulpzaam.

r*****************@h********** 10-07-2024

zoals altijd prettig contact bij levering en goede afvoer van oude apparatuur.

p*********@r********* 10-07-2024

Ik koop al mijn elektrische artikelen bij Expert.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bestellingen worden zeer snel afgeleverd

c*****************@g******** 10-07-2024

Het was echt perfect het contact, en de bezorgers waren ontzettend sympathiek, en alles netjes bezorgt.

ik ga zeker weer terug voor als wij weer iets nieuws moeten hebben!

Colley 10-07-2024

Voor al mijn elektronische aankopen ga ik in Harlingen naar Expert. Nog nooit spijt van gehad

Uijttewaal 10-07-2024

We hebben een erg goed advies gehad bij de keuze van een koffiezet machine, De keuze is door goed advies exact afgestemd op onze behoeften.

e**************@g******** 10-07-2024

Uitstekend bedrijf, klantvriendelijk en een goede prijs kwaliteit verhouding

Menkema 10-07-2024

Wilt u een product kopen op elektronisch gebied, dan raadt ik absoluut Expert Larmoiyeur in Winschoten aan. Een mooie winkel waar je alles werkend kunt zien. Ze hebben deskundig en vriendelijk personeel. Ik ben heel erg tevreden met expert Larmoiyeur, en zal mijn volgend product daar zeker weer gaan kopen.

Van Lith 10-07-2024

Fijn geholpen in de winkel. Medewerker ging dingen laten zien.. en liep met me mee of dingen uit te leggen.

w******@p******** 10-07-2024

Positieve ervaring bij bestelling en verdere afhandeling.

Ga volgende keer weer naar Expert!!!

m***********@g******** 10-07-2024

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg over de aankoop van steelstofzuiger

a*************@z******* 10-07-2024

Expert Breezand, goede service, goed advies, ze denken echt met je mee, prettig team.

Dorotic 10-07-2024

Klanten, als jij ziet dat een van jouw apparaat in huis kapot is,

de oplossing zit bij EXPERT binnen.

En weer blijft jij naar hem terugkomen. Ik ook.

a************@o******** 10-07-2024

Wij hadden een scheerapparaat besteld, deze werd gebracht door een grote vrachtwagen. Als de mogelijkheid ons werd geboden om het apparaat in de winkel op te halen, hadden wij hiervoor gekozen.

Schirrmann 10-07-2024

Expert Huizen is een fijne zaak waar ik als klant veel vertrouwen in heb. Iets verkopen is geen kunst, maar er voor zorgen dat je vaste klant wordt, doen zij uitstekend.

Ballering 10-07-2024

Ik koop al voor langere tijd mijn producten bij expert en ik ben hier heel tevreden over. Fijne medewerkers die tijd en aandacht voor je hebben en je goed informeren. Ook de levering wordt door hele prettige medewerkers gedaan. Het oude product wordt meegenomen en je krijgt een korte instructie hoe het apparaat werkt, naast de beschrijving.

n*********@g******** 10-07-2024

Goed geholpen door een vriendelijke meneer. Altijd fijne ervaring in deze winkel.

Nomden 10-07-2024

Voorlichting in de winkel was zeer goed. De bezorgers waren zeer netjes en ter zake kundig. Bij vertrek van de bezorgers, was in de kamer niet te zien dat er een tv was uitgepakt. Top !!!

g********@h********** 10-07-2024

Bestelling volgende dag geleverd heel vriendelijk gebeld door de winkel. Bezorging en installatie uitstekend uitgevoerd.

n*********@z******* 10-07-2024

Ten eerste, ik heb een vaatwasser besteld met de verwachting dat deze op zaterdag geleverd zou worden, zoals aangegeven op uw website. Echter, tot mijn teleurstelling ontving ik een e-mail waarin stond dat de eerste mogelijkheid voor levering pas de daaropvolgende woensdag was, maar er is geen contact met mij opgenomen om te overleggen of deze nieuwe leverdatum wel schikte.

Daarnaast, tijdens het meenemen van de oude vaatwasser is mijn keuken en woonkamer onder water komen te staan door het water dat nog in het apparaat zat. Ik ben van mening dat dit voorkomen had kunnen worden met een meer zorgvuldige aanpak.

Tot slot, het verwijderen van de oude vaatwasser heeft ook vegen op mijn vloer veroorzaakt. Hoewel deze na langdurig poetsen uiteindelijk zijn verdwenen, heeft het mij anderhalf uur gekost om alles schoon te maken en de vegen te verwijderen. Ook hier geen enkele moeite gedaan door de installateurs om dit te voorkomen.

Personeel van Expert kwam erg ongeïnteresseerd over en wilde in eerste instantie niet eens luisteren naar mijn klacht. Ik zou er niet snel weer kopen.

h******@c********** 10-07-2024

Vriendelijk personeel en zeer goede uitleg.ik had n Nespresso gekocht.Die zijn niet altijd makkelijk te handelen.

Van Baars 10-07-2024

Doornenbal, Nijverdal. Alles waar een stekker aan zit halen we voortaan daar👍😀

j**********@g******** 10-07-2024

Prettig geholpen in de winkel. Zeer uitgebreid assortiment. Personeel is deskundig en denkt goed mee. Hierdoor een goede keuze kunnen maken.

Van der Wijk 10-07-2024

Alles wordt goed voorbereid met opmeten opnemen vooraf en snelle montage van de koelkast

h********@c******** 10-07-2024

Uitstekend, al kan ik de prijs/kwaliteitsverhouding nog niet beoordelen: het apparaat nog niet gebruikt na gisteren.