Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Huis In Het Veld 10-07-2024

kopen alles waar een "stekker"aanzit bij de plaatselijke expert...

zijn beiden niet technisch maar vinden altijd hulp ....

t********@p******** 10-07-2024

Blij met expert, ga er graag heen en ook on-line bestellen is prima te doen.

Van Loon 10-07-2024

Zeer mooie koelvriescombinatie no frost.

Met een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.

Staudt 10-07-2024

Deze review kan zeer kort zijn. Expert Asten is door alles wat ze doen de winkel waar je zonder nadenken weer naar toe terug gaat voor je volgende aankoop.

Van der Linden 10-07-2024

Medewerkers geven uitgebreide informatie over het aan te schaffen product zijn klantvriendelijk en komen afspraken na!

Zeer tevreden en dat zijn we al jaren.

a*******@g******** 10-07-2024

Expert is een prima winkel om audio en dergelijke te kopen. Fijn dat er nog fysieke winkels zijn waar je naar toe kunt voor advies.

Limbeek 10-07-2024

Goed geholpen in de winkel, met een snelle levering en direct geïnstalleerd.

t**@x******** 10-07-2024

Expert Breda is een zaak waar Klanttevredenheid en Service hoog in het vaandel staan. Uitstekende ervaring.

a**************@o********** 10-07-2024

Zeer tevreden over alles de bezorging het personeel in de winkel en thuis echt goed geholpen goede uitleg super vriendelijk

Lange 10-07-2024

Een wasmachine koop je eens in de 10-15 jaar. Goed advies en meedenken is dan ook belangrijk. Dat is ook precies wat er gebeurd. De verkoper heeft verstand van zaken en neemt de tijd om te luisteren naar wat wij belangrijk vinden en past daar zijn advies op aan.

Wij wonen op een schip, dat maakt het plaatsen van een wasmachine niet eenvoudig. De machine moet van de kade op het schip door een luik naar beneden en dan door een volgend luik in een kleine ruimte geplaatst worden. Om dat vlot en soepel te laten verlopen is de wasmachine is met 4 man bezorgd en geplaatst. De hele klus van oude afkoppelen en van het schip tillen van de oude en de nieuwe plaatsen was in 20 minuten gedaan.

Super!

w******@g******** 10-07-2024

Behulpzaam, vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben zeer tevreden met de geleverde diensten en service.

Kerkhoff 10-07-2024

Bezorgers waren keurig, maar spraken slecht Nederlands, hadden duidelijk haast. Waren niet op de hoogte met de handleiding bij het product.

c*************@k********* 10-07-2024

Bij Expert in Woerden wordt je op een vriendelijke en klantgerichte manier geholpen. Superservice!! Fijn om 'gewoon in een winkel' met deskundige medewerkers in gesprek te kunnen.

l******@g******** 10-07-2024

Snel en netjes geleverd. Heb al eerder eenzelfde stofzuiger gehad ook van Expert en was hier zeer tevreden over. Nu een nieuwer exemplaar aangeschaft.

Reekers 10-07-2024

Gelukkig geen grote keten met onpersoonlijk en ongeinterresserde medewerkers. Het gevoel van moderne producten met ouderwetse service en benadering.

Kanters 10-07-2024

tv gekocht bij Expert Venray, vriendelijk en vakkundig geholpen door de verkoopster.

netjes op de afgesproken dag geleverd en aan gesloten door een vakkundige nette vriendelijke monteur.

Top winkel en medewerkers!

Hovinga 10-07-2024

Door het goede advies, bezorging en instalering, meerdere artikelen bij expert gekocht.

Lemmen 10-07-2024

Wij zijn altijd vriendelijk en goed behandeld bij expert ze zijn vertrouwd en vriendelijk en hun levenslange ervaring speelt ook een rol ga zo door.

l************@h********** 10-07-2024

Bij expert word je zeer goed en vriendelijk geholpen en ze hebben een goede service

j**********@z******* 10-07-2024

order datum zondag 26-05 en levering pas vrijdag 31-05 bij andere bedrijven kan het al na 2 dagen en kan je zelf de datum aanpassen. Bestelde artikel zou wit van kleur zijn en er werd een donker grijze bezorgd en om weer opnieuw de goede te laten brengen zou het weer een week verder zijn. Eerste keer met Expert en nu ook nooit meer.

w*****************@g******** 10-07-2024

Gisteren contact gehad over aankoop was zeer goed. Snelle reactie en probleem lijkt opgelost

Kemble 10-07-2024

Goede en deskundige service en het mee denken en advisering van het product.

Pellen 10-07-2024

Prijs kwaliteit super en ze denken vooral met je mee. Zoals altijd top winkel.

Noppert 10-07-2024

Goede en snelle service. Het bedrijf c.q. de medewerker denkt mee en de afspraken worden nagekomen. Top bedrijf!

Battjes 10-07-2024

wij hadden een senseo switch maar na ongeveer 7jaar was het gebeurd ,wij wilden er wel weer een hebben dus naar de dichtbijzijnde winkel van expert om een nieuwe te kopen maar daar werd ons verteld dat ze niet meer leverbaar waren altans de komende weken.

thuis had ik nog online gekeken naar een nieuwe en expert kon ze leveren online maar omdat wij het belangrijk vinden dat er nog fysieke winkels blijven wilden wij perse in de winkel kopen.

maar daar werd dus verteld dat ze niet leverbaar waren.

thuis gekomen ik op de site van expert kijken en ja hoor gewoon leverbaar dus besteld en wat schetst onze verbazing de winkel waar hij nier meer leverbaar was heeft de koffie zetmachine bij ons thuis geleverd HOE DAN ???????????????