Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

s*******@z******* 10-07-2024

Prima winkel, altijd behulpzame en deskundige medewerkers. Voor service ook een 10!

r*********@z******* 10-07-2024

Alles prima in orde. Maar de bezorging mag wel wat specifieker. Dus niet na 13.00 uur, en maar afwachten wanneer iemand komt, en dan tegen 17.30 uur pas de levering. Mooi zou zijn als voorbeeld tussen 13.00 uur en 15.00 uur. Dat moet toch te plannen zijn. In de winkel is er inzake van aflevering geen enkele planning bekend.

Gerrits 10-07-2024

Expert Berhof Vroomshoop,

Mooie overzichtelijke winkel met een uitgebreide ruime keuze. klantvriendelijk personeel met de juiste kennis van zaken.

Ook nog een leen service wanneer je huishoudelijk product (inductiekookplaat) kapot is.

Expert Berhof ga zo door.

t**********@h********** 10-07-2024

Ik kan Expert Nijkerk van harte aanbevelen. Vriendelijk en deskundig personeel, snel met reageren en goede service. Vaatwasser vervangen, alles perfect geïnstalleerd en uitleg over de werking. Oude apparaat mee, alles netjes opgeruimd. Ik weet waar ik de volgende keer koop!

l********@m****** 10-07-2024

Op zich perfect op een dingentje na.

Ik had een droger besteld wordt geleverd me wasmachine werd verplaatst want ie zou niet waterpas staan.

Droger wordt er op gezet maar mij planken die ik er naast heb hangen kon ik niet meer kwijt daardoor.

Ook konden de deurtjes van wasmachine en droger hier door bijna niet open.

Dus uit eindelijk alles zelf nog verplaats en aangepast.

Maar je betaald wel voor de plaatsing beetje jammer dat dit niet goed wordt uit gewerkt verder miste ik de bouten die de droog trommel vasthouden tijdens transport ik gebeld moet op de dag vandaag nog terug worden gebeld m.

p****@l****** 10-07-2024

Heb nog steeds geen bericht gehad wanneer ik m’n airfryerop kan halen in de winkel.

Van Dongen 10-07-2024

Bevestingsmatriaal voor ophanging tv zeer precies gemonteerd, goed overleg ivm hoogte , alle apparatuur goed geïnstalleerd en draden netjes weggewerkt

Wierbos 10-07-2024

Keurige nette winkel expert Ommen

Vriendelijk en deskundig personeel

Keurig netjes geholpen

Willems 10-07-2024

Ze nemen echt de tijd voor je,duidelijke uitleg.Ook leuke aanbiedingen.Fijne winkel!

c*********@g******** 10-07-2024

Super vriendelijke medewerkers, goed advies heel behulpzaam en keurige winkel fijn winkelen.

a**********@k********* 10-07-2024

Betaald voor installatie van de wasmachine en betaald voor plaatsing van de wasdroger erop.

De bezorgboys waren binnen 10 minuten klaar. Wasmachine stond niet waterpas, wat duidelijk te zien was. Expert gebeld, de bezorgboys kwamen terug en zijn een uur bezig geweest om de wasmachine te stellen. De heren waren er heel onhandig in, alsof ze het nog nooit gedaan hadden. Maar wel tevreden over de snelle reactie op mijn klacht.

Steenbeek 10-07-2024

Twijfelde tussen condensdroger of waterpompdroger. Medewerker nam uitgebreid de tijd om mijn goed voor te lichten, zodat ik uiteindelijk een juiste keuze heb kunnen maken.

z*******@h********** 10-07-2024

Ik vond het jammer dat de factuur met prijs meegeleverd wordt in het pakket. Misschien de optie aanbieden om alleen een digitale factuur te ontvangen.

l************@l****** 10-07-2024

ik kocht een Etna inductie fornuis. Werkt goed, makkelijk mee te werken. Het enige minpuntje vind ik dat Etna er geen klein boekje bij heeft gedaan met recepten zodat je nog makkelijker/beter de verschillende functies van de oven leert kennen.

e********@o********** 10-07-2024

Bij Expert wordt de tijd genomen om vragen te beantwoorden. Het is niet 'inpakken en wegwezen'. Dat maakt jullie sterk.

Hofman 10-07-2024

Vlotte afhandeling met bestellen aan de telefoon, vriendelijke verkoper. Levering en aansluiting van de wasmachine super, op tijd en netjes en vakkundig gedaan door 2 aardige, vriendelijke mannen. Ze werken netjes met respect voor de nieuwe badkamer. Top! Alles van aankoop tot leveren.

m**********@g******** 10-07-2024

Waardeloos. Niets geleverd. Beloftes via telefoon niet nagekomen, daarna geen reactie meer op de app.

Schaap 10-07-2024

Expert Zuidzande altijd goede service en vriendelijke medewerkers die weten waar ze over praten en geen bla bla bla

s********@g******** 10-07-2024

De bezorgers waren behulpzaam en vriendelijk. Juiste informatie en Service via mail.

a***********@h********** 10-07-2024

Expert Leersum is een uitstekende winkel. Het personeel is deskundig en toegewijd. De installatie-monteur een toppertje.

Dhr. Fijma 10-07-2024

Hier krijg je nog de aandacht en het advies wat je mag verwachten als klant.

Na al die jaren is expert nog steeds de naam expert waardig.

m****************@g******** 10-07-2024

Expert levert daadwerkelijk expertise en kan meedenken voor apparaten die aan te wensen voldoen. Ze nemen de tijd om je persoonlijke aandacht te geven en het zijn geen gladde verkooppraatjes. Levering is vlot en communicatie goed. Kortom, degelijk en betrouwbaar bedrijf.

Schoenmaker 10-07-2024

De bestelling en aflevering van wasmachine en droger zijn uitstekend verlopen

Van Zijp 10-07-2024

Ik heb het al eerder hiervoor aangegeven. Het gaat in feite om zaken, zoals service, aandacht voor de client op alle gebieden die een Expert winkel biedt, die in feite normaal zijn. Als dat anders zou zijn, dan zagen ze me nooit meer. Dus ergio conclusio, prima, ga vooral zo door.

r********@h********** 10-07-2024

Wou graag eerder weten Hoelaat mijn product werd geleverd niet op de dag zelf