Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Wieling 10-07-2024

We zijn goed geholpen bij de aankoop van een tv. Service en bezorging allemaal prima.

d**************@g******** 10-07-2024

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen en er werd meegedacht. Er is ook rekening gehouden met ons qua service wij hadden snel een nieuwe koelkast nodig en we werden direct gebeld nadat deze binnen was om een afspraak te maken voor bezorging eerder dan gepland. En de oude werd een aantal dagen later ook netjes volgens afspraak opgehaald. Zo'n fijne en persoonlijke ervaring hebben wij niet eerder meegemaakt.

a********************@h********** 10-07-2024

Wij zijn al jaren bij deze winkel altijd vriendelijk en behulpzaam de keuze in de winkel gaat van laag naar hoog dus je kan je eigen portemonnee volgen hebben ze iets niet zijn ze behulpzaam en doen ze moeite om verder voor je te kijken! goede inlichting als je ergens om vraagt!

m******@g******** 10-07-2024

Heel prettig geholpen in de winkel in Raalte. Goede kennis en persoonlijke aandacht.

d*********@h********** 10-07-2024

De Pet Dustbuster is een handig hulpje voor in huis. Het handvat is zo gemaakt dat mensen met grote handen het ook makkelijk kunnen vasthouden. Met de gemotoriseerde borstel voor dierenharen krijg je kleedjes en oppervlakten aardig haarvrij. De kierenzuiger bereikt moeilijke plaatsen. Het apparaat maakt wel wat geluid maar het is meestal toch maar kort dat je het gebruikt maar voor gevoelige dierenoren kun je het apparaat beter pas gebruiken als de kat of hond even buiten is of in een andere kamer. Een leuk ding.

m********@g******** 10-07-2024

Goed aanbod van producten en prima prijs/kwaliteitverhouding. Deskundige medewerker. Wel wat lange wachttijd.

j*********@g******** 10-07-2024

Expert Emmen die levert een uitmuntende service. Komen afspraken na en bellen van tevoren wanneer de bestelling geleverd kan worden.

p**********@g******** 10-07-2024

We gaan al jaren naar expert.

Vriendelijk en deskundig personeel

Goede adviezen .thuis bezorgen altijd mogelijk en instaleren tot alles werkt .

Goede keuze

Scholtens 10-07-2024

Zeer goede kwaliteit artikelen aan te bevelen en zeer goed ontvangen en uitgelegd over de artikelen

Franke 10-07-2024

Goed geholpen in de winkel, snelle en goede bezorging van het gekozen product.

Sligter 10-07-2024

Sommige producten wil ik liever in de winkel zien, dan online bestellen en dat kan bij Expert. De service is uitstekend, ik ben tevreden met mijn koelkast, wasmachine en airfryer en ik zal zeker naar Expert gaan, als ik een ander apparaat moet vervangen.

t*********@g******** 10-07-2024

Een prima winkel. Zaterdag besteld, maandag gebracht door vriendelijke mevrouw.

Schuiteman 10-07-2024

De goede service en deskundigheid waardoor ik/wij steeds terug

gaan naar Expert

o*************@z******* 10-07-2024

We hebben een goede ervaring met expert, vakkundig personeel die je helpen met het maken van de juiste keuze. prima service

Pagie 10-07-2024

Afgeleverd volgens afspraak dit heb ik al eerder ervaren bij andere leveringen

w*******@u********* 10-07-2024

Heb zelf in eerste instantie gezocht op de website van Expert. Daarna zelf naar de winkel gegaan. Ben daar verder goed behandeld. Mooi dat je later als je thuis bent via de mail verdere uitleg krijg van jouw aankoop.

r**********@h******** 10-07-2024

het product bevalt vooralsnog prima, de brengservice is ook heel goed. kan expert een ieder aanbevelen.

n*****@o********** 10-07-2024

Expert is een van mijn favoriete winkels om online te bestellen, alles is heel duidelijk, de service is goed en bestellingen worden vrijwel altijd snel geleverd. Website is erg toegank en de prijs-kwaliteit is erg goed! Informatie over een product op hun website is ook altijd heel duidelijk.

Dijkstra 10-07-2024

Vriendelijke medewerker goed advies. Vriendelijke bezorger die duidelijk uitlegt

Maljers 10-07-2024

In Zutphen hadden ze het product niet. Maar in Elst nog wel. Hen gebeld. Direct opgestuurd.

Westerweele 10-07-2024

Als je spullen nodig hebt op gebied van wasmachines, droger, geluidsdragers of TV gewoon even naar EXPERT Purmerend, er is altijd goed advies en gezellige behandeling,

Wij zoeken niet meer verder en gaan naar EXPERT

n********@g******** 10-07-2024

Geweldige service, bezorging en makkelijke website. In winkel ook zeer behulpzaam personeel, toppers, ga zo door !!

Wouters 10-07-2024

Steeds weer bij diverse producten die we hebben gekocht, is de klantbenadering persoonlijk en de service prima!

j*******@c******** 10-07-2024

Ga naar Expert in Naaldwijk. Deskundig advies, Installeren als dat moet, uitstekende omgangsvormen en service.

d********@g******** 10-07-2024

Mooie JBL Tune 510BT-koptelefoon gekocht bij Expert, geeft perfect geluid voor concerten en films, en is makkelijk met mijn tv en mijn smartphone te koppelen via BlueTooth, en snelle levering.